Mooi ding om te zienquote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef NextTVH het volgende:
Tablet besteld, kreeg er Brainwavz earphones, viewing stand en car charger bij, hoef ik die tenminste ook niet meer te bestellen
Kreeg eerder vandaag van hen een nieuwsbrief met tabletacties.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Syphixx het volgende:
ben aan het overwegen om een tablet te kopen... enkel heb ik geen idee welkeen.
heb er geen verstand van
heeft pandawill goeie/ leuke ? keb nog easter eggs coupons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste bang-for-buck, value.vs.money echter: dropad & flytouch III zo'n beetje.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kreeg eerder vandaag van hen een nieuwsbrief met tabletacties.de e-mail eeft m'n intresse beetje opgewekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste bang-for-buck, value.vs.money echter: dropad & flytouch III zo'n beetje.
bang-for-buck ? ik snap helemaal niks van die dingen![]()
Waar voor je geld.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
de e-mail eeft m'n intresse beetje opgewekt.
bang-for-buck ? ik snap helemaal niks van die dingen
ow dang, ff door lezen die OP.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Die goedkope dingen zijn vaak 800 Mhz of lager en mja, dat gaat wel redelijk, maar ideaal is het niet. Dan moet je niet rond $80,- maar rond het $120 - $190-bereik denken. Die zijn best leuk! Natuurlijk kun je ook een Point of View met Tegra 2 overwegen bijvoorbeeld. Zie ook het tablettopic in DIG (vette OP in dat topic hè?).
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ow dang, ff door lezen die OP.
ik was aan het denken aan iets van 130-150$
bedankt en topquote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in NL, dus geen kans op invoerrechten meer en 2 jaar garantie
volgens de kenners ( Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje ) wel een goed tabletje
( pagina 6)
Kruidvat dus.quote:
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770quote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in NL, dus geen kans op invoerrechten meer en 2 jaar garantie
volgens de kenners ( Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje ) wel een goed tabletje
( pagina 6)
bin mp4nation 133 euro. of is dit iets anders ?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Bij DX 141 euro dus best een goede deal bij Kruidvat!
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:59 schreef Syphixx het volgende:
[..]
bin mp4nation 133 euro. of is dit iets anders ?
http://mp4nation.net/cata(...)12f67a45b7e03e84ced4
quote:8-Inch LCD display (16 million colours)
800 x 600 screen resolution (4:3 widescreen aspect ratio)
Resistive touchpanel
Ja, lees ook ff het tablettopic, die OP heb ik duidelijk uiteengezet waar je op moet letten.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef Syphixx het volgende:
ok deze is dus een inch groter en is resistief ipv capacitief, maar da zal ni zoveel uitmaken wss.
( en ja ik ben een grote noob ivm deze technologie)
al bij al ziet het er een leuk ding uit. ff nadenken erover
Dat is hem niet, want die van DX heeft 3000mAh en deze van de kruidvat 4800mAh.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Bij DX 141 euro dus best een goede deal bij Kruidvat!
The least of your worries misschien, maar ja. Ook dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is hem niet, want die van DX heeft 3000mAh en deze van de kruidvat 4800mAh.
Ding van de kruidvat is toch uitverkochtquote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
The least of your worries misschien, maar ja. Ook dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |