Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
duckiequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
kom ik gewoon in de nieuwe binnen vallen
yukiquote:
Yuki Babequote:
nou danquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dit was de laatste keer
quote:
Ja, Koen en Sander zijn ook geweldig, en jij ook, dus.quote:
Dat duurt nog een kleine drie dagenquote:
ze vinden wel weer wat anders hoorquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat duurt nog een ruime anderhalve dag.
Niet zo geweldig als Thijsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Koen en Sander zijn ook geweldig, en jij ook, dus.
DUS!![]()
Nou weer blij?
volhoudersquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze vinden wel weer wat anders hoor
Hai Yuksquote:
Halloquote:
Met jou Yukiaanse klok weet je het nooitquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn weekend begint op vrijdagavond... Niet op zondag
je eigen kind is toch het leukstquote:
Mijn ergens op zaterdag laat in de middagquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn weekend begint op vrijdagavond... Niet op zondag
Ha dich!quote:
mijne begint vrijdag om 12 uurquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ergens op zaterdag laat in de middag. Of zondagochtend, ligt eraan hoeveel zin ik heb in het zwemmen
.
Dan doe maar goed sterke koffie...quote:
nog 58 minutren dusquote:
Wel goedquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met jou Yukiaanse klok weet je het nooit
Ja, dan zie je niet wat je eet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef vegetassj4 het volgende:
mijn smaakpupillen zijn dood
heel vervelend, ik haat verkouden zijn
Vind ik niet nee, want Thijs is mijnes, dan vind je dat automatisch hequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, want Thijs is mijnes, dan vind je dat automatisch he
quote:
ik zei daar ook heul niets overquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
lekker belangrijk ook wat een ander van jouw kind of dat van een ander vindt.
kom op zeg
weet ik maar je snapt wat ik bedoel tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zei daar ook heul niets over
O_O Daar worden ze grootvanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er vandaag 5
en ik vind ze alle 5 geweldig
En veel kindjes eten heul veel blootjes
[ afbeelding ]
hoe kleiner het korstje hoe groter de kans op veel bloedquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
Krab je één klein korstje weg..overal bloed
wat is daar de logica van??quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:14 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
hoe kleiner het korstje hoe groter de kans op veel bloed
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn weekend begint op vrijdagavondzondag... Niet op zondagvrijdagavond
mijn bed is wit met rode stippenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
onzinquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:14 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
Kom je dit keer wél hier lunchen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Bammetjes !!
En... weer eens mijn brood thuis vergeten
Magnievanbaasquote:
wond op scheen ik krabquote:
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:14 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
yuksquote:
bloe dsmaakt wel lekkerquote:
niet helemaal maar bijnaquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doen je oogjes alweer een beetje normaal?
Sterke grote mannen en volborstige vrouwenquote:
Gisteren ook last van gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
ijzerrrrrquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
bloe dsmaakt wel lekker![]()
maar het vlkekt zo
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moestquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Gisteren ook last van gehad.shit happens.
je mooie poezelige gezichtje beschadigdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moest
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mooie poezelige gezichtje beschadigd
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
Volgens mij hebben we een nieuwe vriend van de KSC![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)leeft-cafeine--.html
quote:De bacteriën zouden ook van pas komen bij het maken van cafeïnevrije koffie.
Da wil jij heul nie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
*AAAAARGH*
Can somebody, anybody please remove my eyes![]()
????
ja want Thijsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over kinderen ging, en Thijs weer de hemel in werd geprezen
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moest
Momenteel welquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
*AAAAARGH*
Can somebody, anybody please remove my eyes![]()
????
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen nietquote:
Ik lig lekker lui nog in bedquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik la sdat het met jou oook een soort van goed ging
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen niet
gedestilleerd water kan welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen niet
wil ik ookquote:
Ja, en daarna komt het dubbel zo hard terugquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval wel.
O, daar heb ik nooit last van. Je moet je ogen ook niet droogdeppen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en daarna komt het dubbel zo hard terug...
Jep, doe ik iedere morgen en dan snuif ik ook nog 2 keer op een dagquote:
Maar als je je slijmvliezen uitdroogt, gaat het weer jeukenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval wel.
Dunno.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, doe ik iedere morgen en dan snuif ik ook nog 2 keer op een dag
Ja, zeker wel... Anders zat ik nu alleen maar te niezenquote:
Dat kan haast niet opgaan voor alle medicijnen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
Ow, en ik hoor altijd bij die magische minderheid waar de overige effecten van pillen erger zijn dan de kwaal waarvoor ik ze zou nemen![]()
.
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zeker wel... Anders zat ik nu alleen maar te niezen
Mja, ik neem een pilletje tegen allergie, omdat het geen doen was de hele dag met betraande ogen rond te lopen, en ik werd er zo moe van dat rondlopen überhaupt geen doen meer wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
Ow, en ik hoor altijd bij die magische minderheid waar de overige effecten van pillen erger zijn dan de kwaal waarvoor ik ze zou nemen![]()
.
Ojee, dus jij zat te bellen met je hoofd achterover en bloed in te slikken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebt
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
.
Nou, voor zo ongeveer alle pillen die ik gehad heb, en nee, dat zijn er niet veel en nee, ik heb nog nooit iets tegen hooikoorts gehad...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan haast niet opgaan voor alle medicijnen!
Of heb je het specifiek over hooikoortspillen?
Stap in de auto en scheur een uurtje of 13 - 14 naar het zuidenquote:
Niet genoeg benzinequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Stap in de auto en scheur een uurtje of 13 - 14 naar het zuiden
Zo heftig was ie gelukkig niet, maar je voelt je wel even ongemakkelijk zeg. En het ook pas zien als de eerste druppels op je kladblok vallenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dus jij zat te bellen met je hoofd achterover en bloed in te slikken?
Langs les autoroutes hebben ze gewoon tankstations hoorquote:
Klinkt als allergiequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, voor zo ongeveer alle pillen die ik gehad heb, en nee, dat zijn er niet veel en nee, ik heb nog nooit iets tegen hooikoorts gehad...
Wel pijnstillers waarvan ik er nog beroerder aan was dan van de pijn die ze weg zouden moeten nemen![]()
En een of andere antibioticakuur waar ik zieker van werd dan van de infectie waar ik m voor kreeg...
Net zo lullig als wanneer je les staat te geven en je leerlingen je erop wijzen dat je de vloer met rode druppels aan het versieren bentquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo heftig was ie gelukkig niet, maar je voelt je wel even ongemakkelijk zeg. En het ook pas zien als de eerste druppels op je kladblok vallen
Neh, het begon eergisteravond zo'n beetje...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als allergie
Als je veel last hebt van je ogen kun je overwegen om ff naar de huisarts te gaan hè....
Dat klinkt toch wel erger eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zo lullig als wanneer je les staat te geven en je leerlingen je erop wijzen dat je de vloer met rode druppels aan het versieren bent![]()
![]()
![]()
![]()
...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, ik kreeg telefoon, liep even met de mevrouw mee door het nieuwe systeem en zei: dan moet u nu uw wachtwoord invoeren.
Zegt ze: dan leg ik u even neer, want daar heb ik hoofdletters voor nodig
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staatquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel erger eigenlijk
klant heeft niks gemerkten na het gesprek even naar het toilet om mezelf te fatsoeneren
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staat![]()
![]()
....
MPG die toekijkt hoe zijn collega koffie staat te leuten... wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staat![]()
![]()
....
NP, ik moest er stiekem best om lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte MPG en sorry van mijn mes post van net
Daar kan hij wel tegen hoor, bosjequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte MPG en sorry van mijn mes post van net
Ik vond 'm best leuk, zelfsquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan hij wel tegen hoor, bosje
Toch, MPG?
Ik vraag even wat ik klaar mag makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je niet eens even croissantjes voor Yuki gehaald en een sinaasappel uitgeperst?
Ik zal de dubbelzinnigheid in die vraag niet inkoppenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag even wat ik klaar mag maken![]()
...
had er eens in een week stuk of 5 waarvan 2 op werk en 1 waarvan Muck nogal schrok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebt
Succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk![]()
en dan ook nog een certificaat wissel
als dat fout gaat ligt alles stil
dus eerst eten en dan duimen
bij het eind dan ben je direct klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes!
Hier is het ook even vrij druk. Iedereen wil zo ongeveer tegelijk een antwoord, en ik weet even niet waar te beginnen.
Bij de lunch, natuurlijk! Prioriteiten stellen, Mart, prioriteiten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes!
Hier is het ook even vrij druk. Iedereen wil zo ongeveer tegelijk een antwoord, en ik weet even niet waar te beginnen.
Lunch is pas over 30 minutenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de lunch, natuurlijk! Prioriteiten stellen, Mart, prioriteiten!
Mogguhquote:
en dna nog fijn een 45 min reizenquote:
*duimt mee*quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk![]()
voor me staat een knal roze fiat 500 die is minder gayquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn stiefvader gaat weer aan zijn goldfinger goldwing werken.
Zo een zag ik laatst ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor me staat een knal roze fiat 500 die is minder gay
Ik scroll meestal snel en kijk alleen naar mijn eigen kleurtje en waar dat kleurtje dus gequote word. Ik ben niet lui hoor.quote:
Merk het wel als het mis gaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk![]()
leek wel een rijdende zuurstokquote:
Nee, eerste instantie niet, maar nu mailen ze me weer, maar nu ben ik het wel weer zat eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd![]()
Een roze spekkie alleen nog net iets feller
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga op deze prachtige regenachtige winderige dag zomerbroeken en hemdjes scoren
Hmm, kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, eerste instantie niet, maar nu mailen ze me weer, maar nu ben ik het wel weer zat eigenlijk.
Ja diequote:
Nee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen
Maar je was sowieso toch ergens aangenomen?
[..]
Ja die
Goldwingfinger had je toch een baantje aangeboden?quote:
in highspeedquote:
mooi tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen
Maar je was sowieso toch ergens aangenomen?
[..]
Ja die
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn stiefvader gaat weer aan zijn goldfinger goldwing werken.
Whehequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in highspeedwant ik moet daarna meteen door naar mn terroristjes
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Goldwingfinger had je toch een baantje aangeboden?
's Nachts een keer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wanneer heb ik dat dan gedaan
Niet eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Goldwingfinger had je toch een baantje aangeboden?
Nu? Studeren. Het begint over een paar maanden al weer, dus hooguit iets waarbij ik naast mijn studie door kan werken. Ik heb toch alleen maar zin om te studeren, dat is gewoon de dagen aftellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.![]()
Hmm wat ben je nu van plan dan?
verkootp u ook gevulde koeken?quote:
taxi is er nietquote:
iets met reizenquote:
quote:
quote:
Haiquote:
GeEfquote:
That would be mequote:
ik dus ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik scroll meestal snel en kijk alleen naar mijn eigen kleurtje en waar dat kleurtje dus gequote word. Ik ben niet lui hoor.
Achterop de goldfingewing?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me best wel voor het weekend ophalen en dan dinsdag weer terug brengen.
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Die mafkezen hier hebben twee krabpalen en speeltjes waar zelfs ik enthousiast van wordt, maar nee, ze kiezen voor een kartonnen doos, een plastic zak en stapeltjes kleding
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Die mafkezen hier hebben twee krabpalen en speeltjes waar zelfs ik enthousiast van wordt, maar nee, ze kiezen voor een kartonnen doos, een plastic zak en stapeltjes kleding
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikken![]()
![]()
![]()
...
jij hebt steeds date'squote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me best wel voor het weekend ophalen en dan dinsdag weer terug brengen.
Kan je zien dat ze met minder genoeg nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikken![]()
![]()
![]()
...
Die kunnen ook naar de club komenquote:
komt me bekend voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
en dan als vrijgezel laten betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kunnen ook naar de club komen. Extra klandizie.
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
...
Daar heb ik ook ever gedacht ja, maar ook nadat ik de muis bewerkt heb met catnip, moeten ze er niets van hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klinkt heel erg herkenbaar!
misschien iets met geuren te maken ?
[..]
![]()
![]()
ah, eenvoudige damesquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien dat ze met minder genoeg nemen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kunnen ook naar de club komen. Extra klandizie.
GMTA!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neem ik wel mee. En de mietjes date ik wel doordeweeks.
waarom moet ik jou dan ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neem ik wel mee. En de mietjes date ik wel doordeweeks.
Kartonnen dozen! Mijn kat is er ook gek op. Helemaal als die dikzak zichzelf in een veel te kleine doos heeft gepropt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
GFquote:
werk ze trevquote:
Hier heeft een of andere grijze troela mijn oud papier uit een doos gehaald, om er zelf beter in te passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kartonnen dozen! Mijn kat is er ook gek op. Helemaal als die dikzak zichzelf in een veel te kleine doos heeft gepropt.
breng ze LLquote:
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom moet ik jou dan ophalen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.Ik ga niet helemaal met het ov gek.
Inderdaad. Dus. Wat betaal je voor een avondje werken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik je dus maar ophalen
Je hebt ze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.Ik ga niet helemaal met het ov gek.
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Kennen jullie Jamie's school dinners?
Echt verschrikkelijk, de houding van de kinderen. Maar de houding en het gedrag van de ouders is nog veel erger
Welnee, als ik een snoepje mee naar school kreeg, was dat heel watquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Echt verschrikkelijk, de houding van de kinderen. Maar de houding en het gedrag van de ouders is nog veel erger
Whut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Ouders die in de pauze voor hun kinderen naar McDoquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.
Macquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders die in de pauze voor hun kinderen naar McDogaan en dat dan naar binnen smokkelen via het hek.
![]()
![]()
Ik kreeg sowieso geen snoep/koek mee. Al mijn vriendinnetjes hadden altijd een koek voor in de pauze. Voor de rest at ik gewoon brood en in groep 7 en 8 kreeg ik er cup-a-soup bij. Voor het middelbaar nam ik nooit eten mee, ik at altijd niet of na school. Hooguit soms een broodje uit de kantine of de tomatensoep. En heel zelden een hamburger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, als ik een snoepje mee naar school kreeg, was dat heel wat
Jahoor, een man die op zijn 28ste al bekend kok is, kan vast niet koken nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgen
Alles beter dan opgroeiende kinderen alleen maar patat, hamburgers, nuggets en pizza voeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgen
ik nam nooit eten mee naar de middelbare school, leed altijd wel honger maar dat kon me niet boeien. beter dat dan een vet dik jochie te worden zoals ik meerdere van me klas zagen die vet veel in de pauze aten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso geen snoep/koek mee. Al mijn vriendinnetjes hadden altijd een koek voor in de pauze. Voor de rest at ik gewoon brood en in groep 7 en 8 kreeg ik er cup-a-soup bij. Voor het middelbaar nam ik nooit eten mee, ik at altijd niet of na school. Hooguit soms een broodje uit de kantine of de tomatensoep. En heel zelden een hamburger.
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles beter dan opgroeiende kinderen alleen maar patat, hamburgers, nuggets en pizza voeren.
Wat een bullshit zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik nam nooit eten mee naar de middelbare school, leed altijd wel honger maar dat kon me niet boeien. beter dat dan een vet dik jochie te worden zoals ik meerdere van me klas zagen die vet veel in de pauze aten!
Gelukkig zit ik niet bij de ABNquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
lunch op nu eens kijken of we de bank onderuit kunnen krijgen
Nou klopt ,maar dan moet ik ook bijzeggen dat ze na school ook vet veel vraten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Wat een bullshit zeg.De magerste meisjes die ik kende aten nog gewoon braaf hun boterhammetjes en een liga koek het hele middelbaar.
Idem hierquote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso geen snoep/koek mee. Al mijn vriendinnetjes hadden altijd een koek voor in de pauze. Voor de rest at ik gewoon brood en in groep 7 en 8 kreeg ik er cup-a-soup bij. Voor het middelbaar nam ik nooit eten mee, ik at altijd niet of na school. Hooguit soms een broodje uit de kantine of de tomatensoep. En heel zelden een hamburger.
ja en bekend betekent ook goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, een man die op zijn 28ste al bekend kok is, kan vast niet koken nee.
ja dat is waar maar die lispel bek met zijn non smaak is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles beter dan opgroeiende kinderen alleen maar patat, hamburgers, nuggets en pizza voeren.
Tegenwoordig juist wel, tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
Wok zelf ook niet, dus hij kan het risico wel lopen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus. Wat betaal je voor een avondje werken?
quote:
Hij werkt er wel, maar is er volgens mij geen klantquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist wel, toch?
Of ben ik nou gek?
Heb je wel eens groente e.d. uit een instellingskeuken gegeten? Geen wonder dat die kids het niet willenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is waar maar die lispel bek met zijn non smaak is ook weer overdreven
ik ken er die de mac leeg eten en nog een plank blijvenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg.De magerste meisjes die ik kende aten nog gewoon braaf hun boterhammetjes en een liga koek het hele middelbaar.
ja man lekke rgaar koken tot alle smaak en voedingstoffne ruit zijn jummie in my tummyquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je wel eens groente e.d. uit een instellingskeuken gegeten? Geen wonder dat die kids het niet willen
Hij krijgt het voor elkaar. Dat vind ik wel tof
Precies. Bweuh!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man lekke rgaar koken tot alle smaak en voedingstoffne ruit zijn jummie in my tummy
Nou.... Jummiequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man lekke rgaar koken tot alle smaak en voedingstoffne ruit zijn jummie in my tummy
het is ook wel nobel hoorquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist wel, toch?
Of ben ik nou gek?
ik heb er wel een rekening lopen maar die is slapendquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij werkt er wel, maar is er volgens mij geen klant
Toch wok?
sorry, stond er veel geld op?quote:
Jeej jullie zijn het eensquote:
Allebei een klein beetje gelijk dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb er wel een rekening lopen maar die is slapend
mijn actieve banken zijn rabo en ing
[..]
sorry, stond er veel geld op?
oeh, ja.best wel wat
wie zegt dat we het oneens warenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeej jullie zijn het eens!
Grouphug!![]()
* MPG viert het met een rondje koffie of thee voor iedereen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
oeh, ja.best wel wat
quote:
alleen zonder gare rijmpjes!quote:
met yuks wel jaquote:
Ja, graag!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
oeh, ja.best wel wat
gelukkig.. de bakkes mag dichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, graag!
Gewoon bakkes dicht en mekaar om de nek vliegen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Allebei een klein beetje gelijk dus!
En Barretje veel geld op de bank? Met haar gat in de hand?
dat verklaartquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje gaat d'r bruiloft maar afzeggen... die kunnen we nu niet meer betalen
Alhoewel... Gebruik die trouwens maar om te zoenenquote:
Waarom raakt hij anders uit al die andere chefs wel bekend en heeft hij goedlopende restaurants?quote:
en dat bed moet dan ook maar wachtenquote:
KGquote:
marketingquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom raakt hij anders uit al die andere chefs wel bekend en heeft hij goedlopende restaurants?
Pornomanager!quote:
Wie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
marketing![]()
leuk koppie voor tv et voila, bekend
quote:
quote:
Net wakker, dus zou prima kunnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KG![]()
is het al porno tijd![]()
* wel.o.k kalender en tijd checked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |