Dat klinkt toch wel erger eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zo lullig als wanneer je les staat te geven en je leerlingen je erop wijzen dat je de vloer met rode druppels aan het versieren bent![]()
![]()
![]()
![]()
...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, ik kreeg telefoon, liep even met de mevrouw mee door het nieuwe systeem en zei: dan moet u nu uw wachtwoord invoeren.
Zegt ze: dan leg ik u even neer, want daar heb ik hoofdletters voor nodig
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staatquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel erger eigenlijk
klant heeft niks gemerkten na het gesprek even naar het toilet om mezelf te fatsoeneren
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staat![]()
![]()
....
MPG die toekijkt hoe zijn collega koffie staat te leuten... wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... eerst een collega die 50 meter verderop koffie staat te leuten in zien te seinen dat ze met SPOED je les ff over moet pakken, en dan jezelf fixen en de vloer schoonmaken, voordat iedereen met zijn blote voeten in je bloed staat![]()
![]()
....
NP, ik moest er stiekem best om lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte MPG en sorry van mijn mes post van net
Daar kan hij wel tegen hoor, bosjequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte MPG en sorry van mijn mes post van net
Ik vond 'm best leuk, zelfsquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan hij wel tegen hoor, bosje
Toch, MPG?
Ik vraag even wat ik klaar mag makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je niet eens even croissantjes voor Yuki gehaald en een sinaasappel uitgeperst?
Ik zal de dubbelzinnigheid in die vraag niet inkoppenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag even wat ik klaar mag maken![]()
...
had er eens in een week stuk of 5 waarvan 2 op werk en 1 waarvan Muck nogal schrok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebt
Succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk![]()
en dan ook nog een certificaat wissel
als dat fout gaat ligt alles stil
dus eerst eten en dan duimen
bij het eind dan ben je direct klaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes!
Hier is het ook even vrij druk. Iedereen wil zo ongeveer tegelijk een antwoord, en ik weet even niet waar te beginnen.
Bij de lunch, natuurlijk! Prioriteiten stellen, Mart, prioriteiten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes!
Hier is het ook even vrij druk. Iedereen wil zo ongeveer tegelijk een antwoord, en ik weet even niet waar te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |