ijzerrrrrquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
bloe dsmaakt wel lekker![]()
maar het vlkekt zo
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moestquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Gisteren ook last van gehad.shit happens.
je mooie poezelige gezichtje beschadigdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moest
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mooie poezelige gezichtje beschadigd
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
Volgens mij hebben we een nieuwe vriend van de KSC![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)leeft-cafeine--.html
quote:De bacteriën zouden ook van pas komen bij het maken van cafeïnevrije koffie.
Da wil jij heul nie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
*AAAAARGH*
Can somebody, anybody please remove my eyes![]()
????
ja want Thijsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over kinderen ging, en Thijs weer de hemel in werd geprezen
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was alleen niet zo handig op mijn werk, aan de balie, met bezoek en een hoorn van de telefoon die aan mijn bebloede wang moest
Momenteel welquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
*AAAAARGH*
Can somebody, anybody please remove my eyes![]()
????
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen nietquote:
Ik lig lekker lui nog in bedquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik la sdat het met jou oook een soort van goed ging
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen niet
gedestilleerd water kan welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
afblijven, gewoon laten tranen, water droogt uit, tranen niet
wil ik ookquote:
Ja, en daarna komt het dubbel zo hard terugquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval wel.
O, daar heb ik nooit last van. Je moet je ogen ook niet droogdeppen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en daarna komt het dubbel zo hard terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |