Jep, doe ik iedere morgen en dan snuif ik ook nog 2 keer op een dagquote:
Maar als je je slijmvliezen uitdroogt, gaat het weer jeukenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water helpt tegen de jeuk... bij mij in ieder geval wel.
Dunno.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, doe ik iedere morgen en dan snuif ik ook nog 2 keer op een dag
Ja, zeker wel... Anders zat ik nu alleen maar te niezenquote:
Dat kan haast niet opgaan voor alle medicijnen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
Ow, en ik hoor altijd bij die magische minderheid waar de overige effecten van pillen erger zijn dan de kwaal waarvoor ik ze zou nemen![]()
.
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zeker wel... Anders zat ik nu alleen maar te niezen
Mja, ik neem een pilletje tegen allergie, omdat het geen doen was de hele dag met betraande ogen rond te lopen, en ik werd er zo moe van dat rondlopen überhaupt geen doen meer wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
Ow, en ik hoor altijd bij die magische minderheid waar de overige effecten van pillen erger zijn dan de kwaal waarvoor ik ze zou nemen![]()
.
Ojee, dus jij zat te bellen met je hoofd achterover en bloed in te slikken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kreeg ik gisteren spontaan een bloedneus terwijl ik een klant aan de telefoon had. Probeer dan maar eens geluidloos naar je collega's te seinen dat je een zakdoekje nodig hebt
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
.
Nou, voor zo ongeveer alle pillen die ik gehad heb, en nee, dat zijn er niet veel en nee, ik heb nog nooit iets tegen hooikoorts gehad...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan haast niet opgaan voor alle medicijnen!
Of heb je het specifiek over hooikoortspillen?
Stap in de auto en scheur een uurtje of 13 - 14 naar het zuidenquote:
Niet genoeg benzinequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Stap in de auto en scheur een uurtje of 13 - 14 naar het zuiden
Zo heftig was ie gelukkig niet, maar je voelt je wel even ongemakkelijk zeg. En het ook pas zien als de eerste druppels op je kladblok vallenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dus jij zat te bellen met je hoofd achterover en bloed in te slikken?
Langs les autoroutes hebben ze gewoon tankstations hoorquote:
Klinkt als allergiequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, voor zo ongeveer alle pillen die ik gehad heb, en nee, dat zijn er niet veel en nee, ik heb nog nooit iets tegen hooikoorts gehad...
Wel pijnstillers waarvan ik er nog beroerder aan was dan van de pijn die ze weg zouden moeten nemen![]()
En een of andere antibioticakuur waar ik zieker van werd dan van de infectie waar ik m voor kreeg...
Net zo lullig als wanneer je les staat te geven en je leerlingen je erop wijzen dat je de vloer met rode druppels aan het versieren bentquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo heftig was ie gelukkig niet, maar je voelt je wel even ongemakkelijk zeg. En het ook pas zien als de eerste druppels op je kladblok vallen
Neh, het begon eergisteravond zo'n beetje...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als allergie
Als je veel last hebt van je ogen kun je overwegen om ff naar de huisarts te gaan hè....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |