Haiquote:
GeEfquote:
That would be mequote:
ik dus ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik scroll meestal snel en kijk alleen naar mijn eigen kleurtje en waar dat kleurtje dus gequote word. Ik ben niet lui hoor.
Achterop de goldfingewing?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me best wel voor het weekend ophalen en dan dinsdag weer terug brengen.
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Die mafkezen hier hebben twee krabpalen en speeltjes waar zelfs ik enthousiast van wordt, maar nee, ze kiezen voor een kartonnen doos, een plastic zak en stapeltjes kleding
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Die mafkezen hier hebben twee krabpalen en speeltjes waar zelfs ik enthousiast van wordt, maar nee, ze kiezen voor een kartonnen doos, een plastic zak en stapeltjes kleding
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikken![]()
![]()
![]()
...
jij hebt steeds date'squote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me best wel voor het weekend ophalen en dan dinsdag weer terug brengen.
Kan je zien dat ze met minder genoeg nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan niet de hele tijd hun speeltjes en krabpaal inpikken![]()
![]()
![]()
...
Die kunnen ook naar de club komenquote:
komt me bekend voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
en dan als vrijgezel laten betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kunnen ook naar de club komen. Extra klandizie.
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
...
Daar heb ik ook ever gedacht ja, maar ook nadat ik de muis bewerkt heb met catnip, moeten ze er niets van hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klinkt heel erg herkenbaar!
misschien iets met geuren te maken ?
[..]
![]()
![]()
ah, eenvoudige damesquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien dat ze met minder genoeg nemen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kunnen ook naar de club komen. Extra klandizie.
GMTA!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neem ik wel mee. En de mietjes date ik wel doordeweeks.
waarom moet ik jou dan ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die neem ik wel mee. En de mietjes date ik wel doordeweeks.
Kartonnen dozen! Mijn kat is er ook gek op. Helemaal als die dikzak zichzelf in een veel te kleine doos heeft gepropt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
GFquote:
werk ze trevquote:
Hier heeft een of andere grijze troela mijn oud papier uit een doos gehaald, om er zelf beter in te passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kartonnen dozen! Mijn kat is er ook gek op. Helemaal als die dikzak zichzelf in een veel te kleine doos heeft gepropt.
breng ze LLquote:
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom moet ik jou dan ophalen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.Ik ga niet helemaal met het ov gek.
Inderdaad. Dus. Wat betaal je voor een avondje werken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik je dus maar ophalen
Je hebt ze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mensen met een rijbewijs.Ik ga niet helemaal met het ov gek.
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Kennen jullie Jamie's school dinners?
Echt verschrikkelijk, de houding van de kinderen. Maar de houding en het gedrag van de ouders is nog veel erger
Welnee, als ik een snoepje mee naar school kreeg, was dat heel watquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Echt verschrikkelijk, de houding van de kinderen. Maar de houding en het gedrag van de ouders is nog veel erger
Whut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
Ouders die in de pauze voor hun kinderen naar McDoquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belachelijk hoe die mensen daar eten. Serieus, zelfs als kind was ik niet zo erg. En stiekem hoop ik de rest hier in Nederland ook niet.
Macquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders die in de pauze voor hun kinderen naar McDogaan en dat dan naar binnen smokkelen via het hek.
![]()
![]()
Ik kreeg sowieso geen snoep/koek mee. Al mijn vriendinnetjes hadden altijd een koek voor in de pauze. Voor de rest at ik gewoon brood en in groep 7 en 8 kreeg ik er cup-a-soup bij. Voor het middelbaar nam ik nooit eten mee, ik at altijd niet of na school. Hooguit soms een broodje uit de kantine of de tomatensoep. En heel zelden een hamburger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, als ik een snoepje mee naar school kreeg, was dat heel wat
Jahoor, een man die op zijn 28ste al bekend kok is, kan vast niet koken nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgen
Alles beter dan opgroeiende kinderen alleen maar patat, hamburgers, nuggets en pizza voeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
om over die jamie "ik doe overal citroen en room doorheen want ik kan niet koken" oliver maar te zwijgen
ik nam nooit eten mee naar de middelbare school, leed altijd wel honger maar dat kon me niet boeien. beter dat dan een vet dik jochie te worden zoals ik meerdere van me klas zagen die vet veel in de pauze aten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso geen snoep/koek mee. Al mijn vriendinnetjes hadden altijd een koek voor in de pauze. Voor de rest at ik gewoon brood en in groep 7 en 8 kreeg ik er cup-a-soup bij. Voor het middelbaar nam ik nooit eten mee, ik at altijd niet of na school. Hooguit soms een broodje uit de kantine of de tomatensoep. En heel zelden een hamburger.
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles beter dan opgroeiende kinderen alleen maar patat, hamburgers, nuggets en pizza voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |