SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hey Volkert!quote:
I got zero problems and a bitch ain't onequote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
I got zero problems and a bitch ain't one
Roadtrip?? Wat ga je doen?? Europa touren? Old School VW busje met een matras achterin? Hippiequote:Druk bezig met het uitzoeken van een busje voor m'n roadtrip, hard aan het werk, weinig college, veel bier, zoals het hoort. Et tu, Poitus?
Je zit toch nog niet zo lang op deze stek?quote:
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Roadtrip?? Wat ga je doen?? Europa touren? Old School VW busje met een matras achterin? Hippie
Hier ook alles wel. Veel werk, meer bier..
Nee valt mee idd, maar het huisje waar we nu zitten is echt te kleinquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zit toch nog niet zo lang op deze stek?
Awesome!! Al eerder geweest? Heerlijk om daar hard naar de kloten te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.
Ok. Huisje in de buurt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee valt mee idd, maar het huisje waar we nu zitten is echt te klein
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Szigetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekkenquote:
Nee man! Na een week Sziget moet je nog minstens 2 dagen in de badhuizen je vuil eraf wekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Sziget
Doe maar!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekken
Nope, halverwege. Extra dagje in een hostel en een badhuis achteraf, kunnen we weer helemaal ontspannen door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Sziget
Welke wijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekken
quote:
Houtwijk, vlakbij Leyenburg/Hagaziekenhuisquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn vogel zat vast achter de radiator![]()
![]()
Hij zat helemaal moeilijk te doen, hij kon er makkelijk uitIk kon er niet bij
Nu zittie onder het stof en issie zo mak als een lammetje
Gek beest.
wat voor vogeltje heb je? doe es fotoquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn vogel zat vast achter de radiator![]()
![]()
Hij zat helemaal moeilijk te doen, hij kon er makkelijk uitIk kon er niet bij
Nu zittie onder het stof en issie zo mak als een lammetje
Gek beest.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor vogeltje heb je? doe es foto
On a bad hairday!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is dat een foto van zijn vogel of van fruit zelf?
Wat een bazen!quote:
Ik dacht even dat vogel in die post een codewoord voor slappe hoeloeloeloequote:
Het is dat ik het benauwd krijg als ik te lang met die beesten in 1 ruimte zit anders had ik ze gejat van je!quote:
Goed voor je weerstand!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is dat ik het benauwd krijg als ik te lang met die beesten in 1 ruimte zit anders had ik ze gejat van je!
Het is geen Artis hier, neequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar fruit liggen er nu niet overal poepjes in je kamer dan?
Ah op die manierquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is geen Artis hier, neeNog net niet
Maar ze zitten vrijwel altijd los als we thuis zijn, dan komen ze meestal uit hun kooi, kakken ze op de bak die om hun kooi heen zit en dan komen ze naar ons toe fladderen enzulks. Dus het valt reuze mee.
Verder hebben ze nu een nestje dus dan komen ze vrijwel nooit verder dan een halve meter van de kooi af.
Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat ze zienquote:
Same here...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat ze zien
wat een kneuzenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik momenteel werkzaam als beveiliger. Het bedrijf waar ik werk heeft mij voorgesteld bij een nieuwe opdrachtgever. Daar moest ik dus vanochtend op gesprek. Men was echter vergeten mij überhaupt iets te vertellen over het bedrijf en op mijn vragen kwam geen antwoord.
Dus ik vanochtend daar op gesprek. Had zoiets van "Zie het wel...".
Krijg ik een formulier voor me waarop ik moet aangeven of ik kan lassen, timmeren, beton storten, leiding geven, schoonmaken, sloopwerkzaamheden.
Ikke : hmmmz...![]()
![]()
![]()
Dus ik vraag: "Wat jullie zoeken is iemand voor in de bouw. Maar geen gediplomeerd beveiliger, waarom ben ik hier?"
Ja, het zou allemaal een goede leerschool (?!) zijn en goed voor mijn ontwikkeling in mijn vak.
Dus ikke: F! YOU! Kijk naar mijn CV, idioot. En alsof ik dan ook nog elke dag een ruime 3 uur aan reizen kwijt wil zijn. Wat denk je zelf?![]()
En ben nu dus in een schijthumeur (en daarom wil ik je huis niet opruimen Poit).
Als je nu inbreker was geweest had ik nog wel een klein beetje ingezien dat dit goed voor je ontwikkeling zou zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik momenteel werkzaam als beveiliger. Het bedrijf waar ik werk heeft mij voorgesteld bij een nieuwe opdrachtgever. Daar moest ik dus vanochtend op gesprek. Men was echter vergeten mij überhaupt iets te vertellen over het bedrijf en op mijn vragen kwam geen antwoord.
Krijg ik een formulier voor me waarop ik moet aangeven of ik kan lassen, timmeren, beton storten, leiding geven, schoonmaken, sloopwerkzaamheden.
![]()
![]()
Dus ik vraag: "Wat jullie zoeken is iemand voor in de bouw. Maar geen gediplomeerd beveiliger, waarom ben ik hier?"
Ja, het zou allemaal een goede leerschool (?!) zijn en goed voor mijn ontwikkeling in mijn vak.
Dus ikke: F! YOU! Kijk naar mijn CV, idioot. En alsof ik dan ook nog elke dag een ruime 3 uur aan reizen kwijt wil zijn. Wat denk je zelf?![]()
En ben nu dus in een schijthumeur (en daarom wil ik je huis niet opruimen Poit).
Wat een prutsers dat het totaal niet overeenkomt met je eigen CVquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
Alleen als je goed voor me kookt en een massage voor als ik klaar ben met opruimen en spierpijn heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef koei het volgende:
Wil je dan wel misschien mijn huis opruimen Fallen
Nogal ja.quote:
Dan nog, waarom zou ik bouwpuin willen stelen? Misschien een shovel ja.... Maar da's alleen maar leuk om hard mee door een file te rijden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je nu inbreker was geweest had ik nog wel een klein beetje ingezien dat dit goed voor je ontwikkeling zou zijn...
Que? Ik snap je opmerking niet helemaal.... (ergens proef ik een sarcastische ondertoon, maar misschien vergis ik me...)quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutsers dat het totaal niet overeenkomt met je eigen CV
Ik heb nog een restje burrito's staan en kan de massagemat van mn ouders wel even ophalen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen als je goed voor me kookt en een massage voor als ik klaar ben met opruimen en spierpijn heb.
Nee.... ook geen taser.quote:
Nah... dan kan je het ook wel zelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog een restje burrito's staan en kan de massagemat van mn ouders wel even ophalen!
En je bent kaal, dat is ook een sterk punt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Wel een stoer mapje met mijn pas!En ik kan boos kijken....
Dat het prutsers zijn om je naar een andere opdrachtgever te sturen welke totaal andere kwalificaties hebben staan dan jij in je CV.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
Que? Ik snap je opmerking niet helemaal.... (ergens proef ik een sarcastische ondertoon, maar misschien vergis ik me...)
Fallen als kleine Fallenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Nep bewakerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Yuahquote:
Binnenkort heb ik nieuwe rattebeestjesquote:
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Yuah
[..]
Binnenkort heb ik nieuwe rattebeestjes
En 1 noem ik Pikkie!
De ander weet ik nog niet..
Doe dan Foef en Snikkel ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkMet zulke namen trek je vast hordes vrouwen aan!
Nee, dat vind ik dan weer te banaal..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkMet zulke namen trek je vast hordes vrouwen aan!
Maar hoeveel mensen die die naam horen, leggen daadwerkelijk de link met R&R? Plus dat de namen van een duo wel goed bij elkaar moeten passen. Rembo en Rembo bijvoorbeeld! Pikkie is ook echt te puberaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer te banaal..
Inspiratie voor de naam pikkie:
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen die die naam horen, leggen daadwerkelijk de link met R&R? Plus dat de namen van een duo wel goed bij elkaar moeten passen. Rembo en Rembo bijvoorbeeld! Pikkie is ook echt te puberaalEn zeker voor een vrouwtjesrat nog stom ook!
Pikkie en Likkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!
Misschien noem ik ze allebei wel Pikkie.
Pikkie & Pikkie.
pikkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!
Pikkie & Pikkie.
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen. Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Pikkie & Pikkie.
Duidelijk, schep ik in ieder geval geen verkeerde verwachtingquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen. Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, schep ik in ieder geval geen verkeerde verwachting
Nee, wel oude interne hdd's waar ik niet van af hoef.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier nog een oud extern harde schijfje waar die vanaf moet?
Zelfkennis jonguhquote:
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....quote:
Jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel oude interne hdd's waar ik niet van af hoef.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....
GLaDOS-ERROR!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....
Bij deze meldt ik u dat deze post vanuit Hengelo gepost isquote:
exact!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen.[b] Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.[/b]
Hierbij wil ik u mededelen dat mijn post vanuit Amsterdam komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij deze meldt ik u dat deze post vanuit Hengelo gepost is![]()
Ik ben bezig met verhuizen van Bentelo naar Hengelo smartassquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierbij wil ik u mededelen dat mijn post vanuit Amsterdam komt.![]()
wat zoek je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier nog een oud extern harde schijfje waar die vanaf moet?
Netjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Morthill het volgende:
Zo, docent was zeer tevreden met conceptscriptie, niks gezeur over uitgebreid of compactere argumentatiemoet wat kleine dingetjes aanpassen en paar argumenten herschrijven en dan ga ik dus gewoon voor de 9
quote:
4000 woorden is toch niet zo veel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tijd voor nog meer studie! Zit op 1500/4000 woorden, deadline is morgenWe pakken d'r ff een biertje bij voor de inspiratie!
Nice, goed vooruitzicht dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met verhuizen van Bentelo naar Hengelo smartassEn morgen ga ik voor het eerst hier slapen
Druk met bier drinken. Dat zegt ie toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
4000 woorden is toch niet zo veel?
tevens, waarom er nu pas mee bezig? druk of slecht gepland?
Nee, 4000 is niet zoveel, en nu mee bezig vanwege slecht geplandquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
4000 woorden is toch niet zo veel?
tevens, waarom er nu pas mee bezig? druk of slecht gepland?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Druk met bier drinken. Dat zegt ie toch?
Wat een kutwerkgever heb je danquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
joh...quote:
Het moge weer duidelijk zijn dat we een stel Duitsers zijn voor de Amerikanenquote:
Eh? Waar komt dat voor dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het moge weer duidelijk zijn dat we een stel Duitsers zijn voor de Amerikanen
De laatste South Park gok ik aan Fruits postquote:
quote:
Mooie poekie!quote:
jewaids!quote:
Jamaar je hebt nog nooit gezegd waarom! Zodat je hem door kan verkopen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Alleenb met die DLC van oblivion moet ik je ongelijk geven. om ik wil die op disk
Ovide en zijn vrienden!quote:
Hihi ik ben wat oude dozen aan het opruimen en kwam een dvd van ovide tegenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ovide en zijn vrienden!
En hiermee hou ik even op met m'n paper, zit op 2500 woorden, het gaat van een leien dakje, dus ff chillen en dan naar bed en morgen lekker vroeg op!
quote:
quote:
Enkel een prijs om mee te pronken en een leuke borrel maar stiekem ben ik wel trotsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef koei het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Zit er nog een leuk kado aan vast, of is het enkel een prijs om mee te pronken?
Terecht ook! Daar zijn prijzen voor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Enkel een prijs om mee te pronken en een leuke borrel maar stiekem ben ik wel trots
quote:
Kom je op bezoek??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:55 schreef Fallen het volgende:
Ook geen file met de trein. Ben nu in Amersfoort.
Wellicht vanmiddag. Eerst examen doen bij de SVPB.quote:
Ook maar ik heb ook maar een kleine hdd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar je hebt nog nooit gezegd waarom! Zodat je hem door kan verkopen?
Gewoon een nieuwe kopen:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook maar ik heb ook maar een kleine hdd.
Mhh oke dat wist ik nietquote:
Pricewatch is niet heel lastig te begrijpen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
Tain ik moest ook nog een extern hdd voor m'n laptop is dat dan 1 van de goedkoopste?
Ik had nog nix gezocht ik vraag lieverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pricewatch is niet heel lastig te begrijpen hoor.
Wara ga je heen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
En ohayo gozaimasuBijna weekend, dan kan ik eens dollars gaan regelen en zulks.
Spanjequote:
Checkquote:
Ik was er gelukkig al om 7 uur, dus nog 7 te gaan. Helaas wel een blocking defect binnen, dus maar even loeren of ik er iets aan kan doen als newbiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal! Nog maar 8 uurtjes werken
Haterquote:
Hoi papa!quote:
Dat klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Tain het volgende:
Zit gewoon een gat in mijn schoenEr zijn ongetwijfeld beelden te vinden van mensen die het daar niet mee eens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wat voor taart?quote:
Slagroom taart met Gefeliciteerd eropquote:
Death Note is gruwelijk al is het tweede "seizoen" iets minder maar ook vermakelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben gister aan Death Note begonnen
Kwam een beetje moeilijk op gang (1e episode) maar nu is het echt
Blehh slagroomquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Slagroom taart met Gefeliciteerd erop![]()
[..]
Death Note is gruwelijk al is het tweede "seizoen" iets minder maar ook vermakelijk
Altijd lekker op een mooie vrouwquote:
Hoeveel episodes heeft het 1e seizoen? Want volgens mij ben ik het 2e aan het kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Slagroom taart met Gefeliciteerd erop![]()
[..]
Death Note is gruwelijk al is het tweede "seizoen" iets minder maar ook vermakelijk
In de eerste episode vindt Light de Death Note en ziet ie de Shinigami voor het eerst. (van het eerste seizoen)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoeveel episodes heeft het 1e seizoen? Want volgens mij ben ik het 2e aan het kijken
Royksoppquote:
Ook leuk, maar geen Rebecca Black!quote:
Feessie??quote:
Hmpf. Ik sluit me bij je aan.. maar gelukkig nog maar drie kwartier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Nebo het volgende:
Ik wou dat dit een lekker-niks-doen-dagje was, maar helaaschwerk werk werk
Halve dagen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmpf. Ik sluit me bij je aan.. maar gelukkig nog maar drie kwartier.
Ik moet nog beginnen zo, tot 21.00, en daarna naar een reünie van de basisschool. Dat wordt ook nog interessant, eens kijken wie er het beste terecht gekomen isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmpf. Ik sluit me bij je aan.. maar gelukkig nog maar drie kwartier.
ik had vandaag een vrije dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Nebo het volgende:
Ik wou dat dit een lekker-niks-doen-dagje was, maar helaaschwerk werk werk
lekker op tijd besloten danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had vandaag een vrije dag
en gisteren om 18:00 uur besloten dat het niet ging en dus ben ik aan de arbeid
Geniaalquote:
Lekker bouncen op Friday en Happinessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Lekker bouncen op Friday en Happiness
Waar zit je? In de ballenbak van de McDonalds??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee het is slechte muziek dag op mijn werkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar zit je? In de ballenbak van de McDonalds??
Ik zou daar weg gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee het is slechte muziek dag op mijn werk
hehe wat een baasje!quote:
Als je van spacerock houdt poep je waarschijnlijk in je broek van blijheid!quote:
jaquote:
Haha, enjoy it!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb vandaag en het weekend weinig tijd om te posten waarschijlijk, maar ik wou even zegen dat MIJN HUIS FREAKING AWESOME IS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij
FIJN WEEKEND ALVAST ALLEMAAL
* Sharana_LVhaz a hyper happy
Waarom gooi je tequila weg?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:14 schreef Morthill het volgende:
mijn huis meurt naar de Saints Row-tequila die zojuist door de goot is gespoeld
Geniet van het weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb vandaag en het weekend weinig tijd om te posten waarschijlijk, maar ik wou even zegen dat MIJN HUIS FREAKING AWESOME IS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij
FIJN WEEKEND ALVAST ALLEMAAL
* Sharana_LVhaz a hyper happy
Wat dan?quote:
Altijd een schone onderbroek bij je hebben lulhannes!quote:
Tequila gooi ik ook altijd weg, nadat het een kwartier in mijn maag heeft rondgehangen.quote:
Ik was aangereeje door een stilstaande autoquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was aangereeje door een stilstaande auto![]()
Omdat smerigquote:
qft!quote:
Gekkie! Dat moet je ook niet doen!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was aangereeje door een stilstaande auto![]()
Heel zijn deur in een deuk en zijn voorruit stuk en zijn spiegel eraf
Mijn fiest nog heel obv. Mijn bovenbeen doet auw en mijn WA premie zal wel auw doen dalijk
KUTZOOI![]()
![]()
HA!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tequila gooi ik ook altijd weg, nadat het een kwartier in mijn maag heeft rondgehangen.
Nee,quote:
Joechei!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoi hoi hoi hoi hoi hoi dan hoef ik mijn lieve snoezepopsie niet te missen![]()
![]()
Nah ik hou dat wel langer volquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tequila gooi ik ook altijd weg, nadat het een kwartier in mijn maag heeft rondgehangen.
quote:
of gewoon niet loodrecht erop kijken, maar in een hoek van 45 graden of zo, dan hoef je niet zo moeilijk te doen met je nek :|quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:25 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Best geinig, je ziet er al wat in, maar moet je eens je hoofd naar links en rechts schudden en je ogen op dit plaatje gericht houden
Ik zie niets bijzonders in beide gevallen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
of gewoon niet loodrecht erop kijken, maar in een hoek van 45 graden of zo, dan hoef je niet zo moeilijk te doen met je nek :|
OMG kleine koeitje die film is super tof!quote:
meh, het begin is tof, maar eigenlijk duurt de film een minuut of 60 te lang...quote:
Een game weet ik niet, maar een film of serie zou zeker wel relaxed zijn. Er zit wel potentie in... en ik ben benieuwd naar wie ze voor Roodhaar zouden gaan casten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
Fallen ik heb nu redelijk wat Stoms gelezen maar wat is die setting VET man niet normaal. Ik zou daar wel een game of serie ofzo van willen.
Echt zo tof!
Lol idd Roodhaar is niet misquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een game weet ik niet, maar een film of serie zou zeker wel relaxed zijn. Er zit wel potentie in... en ik ben benieuwd naar wie ze voor Roodhaar zouden gaan casten!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol idd Roodhaar is niet mis![]()
Maar gewoon die hele setting met die rare beesten en soms brute machines en alles is gewoon echt super wreed.
OP moment:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welke strips/comics heb jou nou nog meer?
Succes met bijkomen vandaag :pquote:
herkenbaar, al doet mijn kat dat niet meer sinds ze wat groter isquote:
Agh, sommige discussies veranderen nooitquote:
Lol, heel handig....quote:
Dat betekent dat ze iedereen wil neuken, maar één man net iets vaker neukt dan de rest. Op Facebook is dat een uitnodiging voor elke mannelijke bezoeker om een seintje te geven, soort callgirl, maar dan gratis.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol, heel handig....
Zie ik net bij mijn nichtje uit 1996 staan op facebook: heeft een open relatie
Geen idee wat dat te betekenen heeft...
O dan is dat een familietrekjequote:Op zondag 29 mei 2011 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze iedereen wil neuken, maar één man net iets vaker neukt dan de rest. Op Facebook is dat een uitnodiging voor elke mannelijke bezoeker om een seintje te geven, soort callgirl, maar dan gratis.
Dat doet de poes van mijn overbuurman ook met die van mij, maar dat is volgens mij toch gewoon spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dan is dat een familietrekje
Ik heb trouwens een poes van een vriend te logeren en sinds vandaag jaagt mijnheer opeens op haar, dan verstopt hij zich en laat haar enorm schrikken. Is dit spelen of territorium verdedigen?
Maar doet jou poes dan ook dat soort dingen terug? Ik vind het er meer uitzien als treiteren hier....quote:Op zondag 29 mei 2011 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat doet de poes van mijn overbuurman ook met die van mij, maar dat is volgens mij toch gewoon spelen.
Jij wordt streng in de gaten gehouden tijdens het maken van je ontbijdquote:
Ze jaagt niet, nee, dus misschien is het inderdaad territorium verdedigen. Maar ze is niet continu aan het jagen, dat gebeurt af en toe.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar doet jou poes dan ook dat soort dingen terug? Ik vind het er meer uitzien als treiteren hier....
Ze zoeken het ook elke keer op lijkt... ik ben er nog steeds niet uit. Net rent hij achter haar aan, komt zij vervolgens weer terug gerend achter hem aan, dat is wel een goed teken op zich denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze jaagt niet, nee, dus misschien is het inderdaad territorium verdedigen. Maar ze is niet continu aan het jagen, dat gebeurt af en toe.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:40 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]Who's Johnny, she said and smiled in her special way....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Broek uit, game aan?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Gister prima feessie gehad
Vette kado's gehad (waaronder L.A. Noire![]()
![]()
)
Ik weet wel wat ik ga doen dalijk
Dat hoort erbij. Dat doen mijn katten ook nog steeds en die hoeven hun territorium echt niet meer te verdedigen tegenover elkaarquote:Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze zoeken het ook elke keer op lijkt... ik ben er nog steeds niet uit. Net rent hij achter haar aan, komt zij vervolgens weer terug gerend achter hem aan, dat is wel een goed teken op zich denk ikWel vreemd dat de poes krols doet tegen mij en niet tegen de kat....
Die poes doet echt haar kont richting mij, staart opzij en dan maar achteruit schuiven tegen mijn broek. Bij de eigenaren doet ze dat alleen bij de jongen en niet bij het meisjequote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef koei het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Dat doen mijn katten ook nog steeds en die hoeven hun territorium echt niet meer te verdedigen tegenover elkaarEn het is wel meestal de een die achter de ander aanrent, maar soms ook even andersom.
En als een poes echt krols is dan doet ze dat niet tegen jou, maar in het algemeen. Dan heb je zo'n schreeuwend monster in huis dat zodra je ook maar kijkt dr kont in de lucht steekt en verder plat op de grond gaat liggen. Krolse poezen zijn niet leuk, maar enkel strontirritant. Gewoon knuffelig de kont in de lucht steken om beter geaaid te kunnen worden heeft daar weinig mee te maken en dat doen katers ook gewoon. Plus dat als een poes gesteriliseerd is, ze ook niet meer krols wordt. (en alleen dat is al een reden om een poes zo snel mogelijk te laten steriliseren, net als dat je een kater voor hij een jaar is moet laten castreren om te voorkomen dat hij zijn territorium gaat markeren, wat vervelend kan zijn bij bezoek die thuis ook katers hebben, want dan gaan ze fijn tegen jassen aanpissen enzo
). Een erg mannelijke kater doet dit soms nog steeds na het castreren, maar dan hooguit eens per jaar ofzo ipv maandelijks.
welke game dan? Want zelfs 42 is vrij duur voor Zavvi!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:03 schreef Frith het volgende:
zavvi is ook leuk. Eerst de prijzen verhogen en dan 10% korting 'geven'.
voor 48 euro is het niet echt de moeite om daar te bestellen. De 42 eerder wel.
Waarom? Katten hebben we al genoeg in NL, waarom nog meer kittens erbij?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die poes doet echt haar kont richting mij, staart opzij en dan maar achteruit schuiven tegen mijn broek. Bij de eigenaren doet ze dat alleen bij de jongen en niet bij het meisjeIk ben het meest mannelijk in huis zullen we maar denken
Dat castreren komt ook wel, maar hij moet eerst even die poes bespringen, maar daar snapt hij duidelijk nog niets van op het moment
Ondervragen is slecht? Dat is tocfh ongeveer heel de game?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
MOEP wat is dat LA Noire geniaal![]()
Alleen dat ondervragen is best slecht maar de rest is wel super tof vooral de sfeer
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 29 mei 2011 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ondervragen is slecht? Dat is tocfh ongeveer heel de game?
Een onderdeel er van (wel 1 van de belangrijkstequote:Op zondag 29 mei 2011 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ondervragen is slecht? Dat is tocfh ongeveer heel de game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |