SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hey Volkert!quote:
I got zero problems and a bitch ain't onequote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
I got zero problems and a bitch ain't one
Roadtrip?? Wat ga je doen?? Europa touren? Old School VW busje met een matras achterin? Hippiequote:Druk bezig met het uitzoeken van een busje voor m'n roadtrip, hard aan het werk, weinig college, veel bier, zoals het hoort. Et tu, Poitus?
Je zit toch nog niet zo lang op deze stek?quote:
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Roadtrip?? Wat ga je doen?? Europa touren? Old School VW busje met een matras achterin? Hippie
Hier ook alles wel. Veel werk, meer bier..
Nee valt mee idd, maar het huisje waar we nu zitten is echt te kleinquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zit toch nog niet zo lang op deze stek?
Awesome!! Al eerder geweest? Heerlijk om daar hard naar de kloten te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.
Ok. Huisje in de buurt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee valt mee idd, maar het huisje waar we nu zitten is echt te klein
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Szigetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Europa touren, met als hoogtepunt het weekje Sziget in het midden.
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekkenquote:
Nee man! Na een week Sziget moet je nog minstens 2 dagen in de badhuizen je vuil eraf wekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Sziget
Doe maar!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekken
Nope, halverwege. Extra dagje in een hostel en een badhuis achteraf, kunnen we weer helemaal ontspannen door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Aan het einde bedoel je? Aan de rest heb je iig niets meer als je volledig naar de knoppen bent van Sziget
Welke wijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
10-15 minuten dichterbij het centrum van den haag en het huisje heeft 2 eigen parkeerplekken
quote:
Houtwijk, vlakbij Leyenburg/Hagaziekenhuisquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn vogel zat vast achter de radiator![]()
![]()
Hij zat helemaal moeilijk te doen, hij kon er makkelijk uitIk kon er niet bij
Nu zittie onder het stof en issie zo mak als een lammetje
Gek beest.
wat voor vogeltje heb je? doe es fotoquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn vogel zat vast achter de radiator![]()
![]()
Hij zat helemaal moeilijk te doen, hij kon er makkelijk uitIk kon er niet bij
Nu zittie onder het stof en issie zo mak als een lammetje
Gek beest.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor vogeltje heb je? doe es foto
On a bad hairday!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is dat een foto van zijn vogel of van fruit zelf?
Wat een bazen!quote:
Ik dacht even dat vogel in die post een codewoord voor slappe hoeloeloeloequote:
Het is dat ik het benauwd krijg als ik te lang met die beesten in 1 ruimte zit anders had ik ze gejat van je!quote:
Goed voor je weerstand!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is dat ik het benauwd krijg als ik te lang met die beesten in 1 ruimte zit anders had ik ze gejat van je!
Het is geen Artis hier, neequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar fruit liggen er nu niet overal poepjes in je kamer dan?
Ah op die manierquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is geen Artis hier, neeNog net niet
Maar ze zitten vrijwel altijd los als we thuis zijn, dan komen ze meestal uit hun kooi, kakken ze op de bak die om hun kooi heen zit en dan komen ze naar ons toe fladderen enzulks. Dus het valt reuze mee.
Verder hebben ze nu een nestje dus dan komen ze vrijwel nooit verder dan een halve meter van de kooi af.
Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat ze zienquote:
Same here...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch wel heel erg af wat ze zien
wat een kneuzenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik momenteel werkzaam als beveiliger. Het bedrijf waar ik werk heeft mij voorgesteld bij een nieuwe opdrachtgever. Daar moest ik dus vanochtend op gesprek. Men was echter vergeten mij überhaupt iets te vertellen over het bedrijf en op mijn vragen kwam geen antwoord.
Dus ik vanochtend daar op gesprek. Had zoiets van "Zie het wel...".
Krijg ik een formulier voor me waarop ik moet aangeven of ik kan lassen, timmeren, beton storten, leiding geven, schoonmaken, sloopwerkzaamheden.
Ikke : hmmmz...![]()
![]()
![]()
Dus ik vraag: "Wat jullie zoeken is iemand voor in de bouw. Maar geen gediplomeerd beveiliger, waarom ben ik hier?"
Ja, het zou allemaal een goede leerschool (?!) zijn en goed voor mijn ontwikkeling in mijn vak.
Dus ikke: F! YOU! Kijk naar mijn CV, idioot. En alsof ik dan ook nog elke dag een ruime 3 uur aan reizen kwijt wil zijn. Wat denk je zelf?![]()
En ben nu dus in een schijthumeur (en daarom wil ik je huis niet opruimen Poit).
Als je nu inbreker was geweest had ik nog wel een klein beetje ingezien dat dit goed voor je ontwikkeling zou zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
Zoals sommigen weten ben ik momenteel werkzaam als beveiliger. Het bedrijf waar ik werk heeft mij voorgesteld bij een nieuwe opdrachtgever. Daar moest ik dus vanochtend op gesprek. Men was echter vergeten mij überhaupt iets te vertellen over het bedrijf en op mijn vragen kwam geen antwoord.
Krijg ik een formulier voor me waarop ik moet aangeven of ik kan lassen, timmeren, beton storten, leiding geven, schoonmaken, sloopwerkzaamheden.
![]()
![]()
Dus ik vraag: "Wat jullie zoeken is iemand voor in de bouw. Maar geen gediplomeerd beveiliger, waarom ben ik hier?"
Ja, het zou allemaal een goede leerschool (?!) zijn en goed voor mijn ontwikkeling in mijn vak.
Dus ikke: F! YOU! Kijk naar mijn CV, idioot. En alsof ik dan ook nog elke dag een ruime 3 uur aan reizen kwijt wil zijn. Wat denk je zelf?![]()
En ben nu dus in een schijthumeur (en daarom wil ik je huis niet opruimen Poit).
Wat een prutsers dat het totaal niet overeenkomt met je eigen CVquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
Alleen als je goed voor me kookt en een massage voor als ik klaar ben met opruimen en spierpijn heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef koei het volgende:
Wil je dan wel misschien mijn huis opruimen Fallen
Nogal ja.quote:
Dan nog, waarom zou ik bouwpuin willen stelen? Misschien een shovel ja.... Maar da's alleen maar leuk om hard mee door een file te rijden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je nu inbreker was geweest had ik nog wel een klein beetje ingezien dat dit goed voor je ontwikkeling zou zijn...
Que? Ik snap je opmerking niet helemaal.... (ergens proef ik een sarcastische ondertoon, maar misschien vergis ik me...)quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutsers dat het totaal niet overeenkomt met je eigen CV
Ik heb nog een restje burrito's staan en kan de massagemat van mn ouders wel even ophalen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen als je goed voor me kookt en een massage voor als ik klaar ben met opruimen en spierpijn heb.
Nee.... ook geen taser.quote:
Nah... dan kan je het ook wel zelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog een restje burrito's staan en kan de massagemat van mn ouders wel even ophalen!
En je bent kaal, dat is ook een sterk punt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Wel een stoer mapje met mijn pas!En ik kan boos kijken....
Dat het prutsers zijn om je naar een andere opdrachtgever te sturen welke totaal andere kwalificaties hebben staan dan jij in je CV.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
Que? Ik snap je opmerking niet helemaal.... (ergens proef ik een sarcastische ondertoon, maar misschien vergis ik me...)
Fallen als kleine Fallenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Nep bewakerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee.... ook geen taser.
Yuahquote:
Binnenkort heb ik nieuwe rattebeestjesquote:
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Yuah
[..]
Binnenkort heb ik nieuwe rattebeestjes
En 1 noem ik Pikkie!
De ander weet ik nog niet..
Doe dan Foef en Snikkel ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkMet zulke namen trek je vast hordes vrouwen aan!
Nee, dat vind ik dan weer te banaal..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Kutje worden natuurlijkMet zulke namen trek je vast hordes vrouwen aan!
Maar hoeveel mensen die die naam horen, leggen daadwerkelijk de link met R&R? Plus dat de namen van een duo wel goed bij elkaar moeten passen. Rembo en Rembo bijvoorbeeld! Pikkie is ook echt te puberaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer te banaal..
Inspiratie voor de naam pikkie:
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen die die naam horen, leggen daadwerkelijk de link met R&R? Plus dat de namen van een duo wel goed bij elkaar moeten passen. Rembo en Rembo bijvoorbeeld! Pikkie is ook echt te puberaalEn zeker voor een vrouwtjesrat nog stom ook!
Pikkie en Likkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!
Misschien noem ik ze allebei wel Pikkie.
Pikkie & Pikkie.
pikkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrouwtjes neem? En het is niet m'n bedoeling om te linken naar R&R, ik vind Pikkie gewoon een vette naam!
Pikkie & Pikkie.
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen. Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Pikkie & Pikkie.
Duidelijk, schep ik in ieder geval geen verkeerde verwachtingquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen. Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, schep ik in ieder geval geen verkeerde verwachting
Nee, wel oude interne hdd's waar ik niet van af hoef.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier nog een oud extern harde schijfje waar die vanaf moet?
Zelfkennis jonguhquote:
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....quote:
Jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel oude interne hdd's waar ik niet van af hoef.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....
GLaDOS-ERROR!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat dan eigenlijk weer heel volwassen gedrag is....
Bij deze meldt ik u dat deze post vanuit Hengelo gepost isquote:
exact!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Mannetjes stinken enorm, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je vrouwtjes zou nemen. Maar Pikkie & Pikkie ken net samen.[b] Maar houd er rekening mee dat vertellen dat je huisdier Pikkie heet wel een afknapper kan zijn voor vrouwen. Puberale naam = puberale man in een vrouwenhoofd.[/b]
Hierbij wil ik u mededelen dat mijn post vanuit Amsterdam komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij deze meldt ik u dat deze post vanuit Hengelo gepost is![]()
Ik ben bezig met verhuizen van Bentelo naar Hengelo smartassquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hierbij wil ik u mededelen dat mijn post vanuit Amsterdam komt.![]()
wat zoek je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier nog een oud extern harde schijfje waar die vanaf moet?
Netjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Morthill het volgende:
Zo, docent was zeer tevreden met conceptscriptie, niks gezeur over uitgebreid of compactere argumentatiemoet wat kleine dingetjes aanpassen en paar argumenten herschrijven en dan ga ik dus gewoon voor de 9
quote:
4000 woorden is toch niet zo veel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tijd voor nog meer studie! Zit op 1500/4000 woorden, deadline is morgenWe pakken d'r ff een biertje bij voor de inspiratie!
Nice, goed vooruitzicht dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met verhuizen van Bentelo naar Hengelo smartassEn morgen ga ik voor het eerst hier slapen
Druk met bier drinken. Dat zegt ie toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
4000 woorden is toch niet zo veel?
tevens, waarom er nu pas mee bezig? druk of slecht gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |