quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Die eerste twee lijken me erg gaaf. Hop dat ze allebei op dezelfde baan zijn. Ze hebben het trouwens wel goed gepland vind ik, want er is tot nu toe weinig overlap tussen de partijen van de toppers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
3e ronde belooft trouwens al wat:
Federer-Tipsarevic (Tipsarevic lijkt in bloedvormt te zijn)
Djokovic-Del Potro
Bellucci-Gasquet
GGL-Fognini (niet qua niveau, maar wel uitstekend 5-set gravelruk potentie.)
Youzhny-Montanes (zelfde verhaalde)
Tsonga-Wawrinka (wellicht leuk)
Bedankt, ik durfde het niet te vragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
Voor de mensen die hier alleen tijdens RG en Wimbledon posten een uitleg van de TT. Haase (dat is een tennisser) moet in de volgende ronde tegen Mardy Fish. Fish is in het Nederlands vis. Vandaar dat er nu gekscherend wordt gezegd dat Haase vissen gaat vangen (dat hij zeg maar wint van die vis (Fish)).
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
Voor de mensen die hier alleen tijdens RG en Wimbledon posten een uitleg van de TT. Haase (dat is een tennisser) moet in de volgende ronde tegen Mardy Fish. Fish is in het Nederlands vis. Vandaar dat er nu gekscherend wordt gezegd dat Haase vissen gaat vangen (dat hij zeg maar wint van die vis (Fish)).
Maar waarom staat er dan Robin Baase?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk moest er staan Robin Baarzenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan Robin Baase?
quote:
Ik ben plots enorm benieuwd naar het moment dat Djoker de 1e plaats overneemt van Rafa, over een kleine twee wekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef jojomen4 het volgende:
Moederlief, wat is die Djokotron sterk bezig. Ik hoop dat hij er voor de finale uit ligt, want indien Rafa de finale haalt, is de kans groot dat hij verliest van Djokotron.
VAMOS RAFA!!!!![]()
FCK DJOKO!
Van korte duur want niemand kan Nadal op lange termijn voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben plots enorm benieuwd naar het moment dat Djoker de 1e plaats overneemt van Rafa, over een kleine twee weken
als djokovic alles blijft winnen dan is het lastig om hem weer voorbij te gaan:Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Van korte duur want niemand kan Nadal op lange termijn voorbij
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef jojomen4 het volgende:
Moederlief, wat is die Djokotron sterk bezig. Ik hoop dat hij er voor de finale uit ligt, want indien Rafa de finale haalt, is de kans groot dat hij verliest van Djokotron.
VAMOS RAFA!!!!![]()
FCK DJOKO!
Toch wel een gewaagde uitspraak, tegen wie gaat hij het afleggen en in welke ronde?quote:
In de kwartfinale tegen Simon/Söderlingquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Toch wel een gewaagde uitspraak, tegen wie gaat hij het afleggen en in welke ronde?
Alsof je alle wijsheid in pacht hebt wanneer je hier ook buiten RG en Wimbledon post.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik stel me trouwens bij dezen beschikbaar om tennisvragen te beantwoorden van de mensen die hier alleen posten tijdens RG en Wimbledon. Ook de vaste bezoekers mogen me tennisvragen stellen, mits die vragen op het niveau zijn van de vragen van de mensen die hier alleen posten tijdens RG en Wimbledon.
In de vierde ronde tegen de X-man, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Toch wel een gewaagde uitspraak, tegen wie gaat hij het afleggen en in welke ronde?
Dan zal de X-man nog wel ff van Verdasco en (waarschijnlijk) Ljubicic moeten winnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:54 schreef Reya het volgende:
[..]
In de vierde ronde tegen de X-man, natuurlijk.
crap, moet scriptie presenteren en heb geen draadloos internet bij de hand om het te volgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof je alle wijsheid in pacht hebt wanneer je hier ook buiten RG en Wimbledon post.
![]()
NOS stream brengt vandaag: Rus - Clijsters, Fish - Haase, Nadal - Anjunar, Parmentier - Azarenka.
De eerste 3 wedstrijden gaan nog wel, hoewel ik ook graag Murray had gezien, maar ja, dan maar 2 streams tegelijk bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |