quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Ja maar de bezoekers op dit forum zijn hier te dom voor om het topic er op door te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef Ebbao het volgende:
Zet het dan in de op onder nos.nl en livescorehunter... TT is ook weer overdreven.
Tussen de spelers of op de tribune?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef tja77 het volgende:
Del Potro 0-2 achter in de 3e set, was net ff een opstootje.
Hopelijk wordt Hanescu-Djokovic nog wat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar de TT is wel gewoon waar, vandaag weinig sprankelende partijen ...
Geen Isner-Nadal sprankelend, maar Federer-Teix was een leuke exo, Ferrer stond heerlijk te beesten en Gasquet-Granollers is best een leuke pot om te bekijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar de TT is wel gewoon waar, vandaag weinig sprankelende partijen ...
Als iets een eenzijdig partij wordt, is het deze wel, lijkt me zo.quote:Hopelijk wordt Hanescu-Djokovic nog wat.
Tussen de spelers. Kackic sloeg een bal op Del Potro maar helemaal niet had. DP reageerde een beetje overdreven vond ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tussen de spelers of op de tribune?
Del Po moet niet zeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:13 schreef tja77 het volgende:
Ik snapte het hele euvel ook niet, maar Del Potro was van streek.
Ja waar haalt die het ineens vandaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Darcis toch opvallend simpel langs Petzschner, 75 64 64. Knap...
Het is niet alsof Llodra en Petz nou echte gravelgoden zijn. Met een beetje goede vorm kan een speler als Darcis daar zo van winnen.quote:
Maar Petz heeft wel erg goed gespeeld de laatste tijd, en Darcis nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is niet alsof Llodra en Petz nou echte gravelgoden zijn. Met een beetje goede win kan een speler als Darcis daar zo van winnen.
Dat kwart slaat idd nergens opquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Hm Montanes tipte ik in zijn matige deel van het schema nog wel als kwartfinalist maar hij staat vooralsnog een set en een break achter tegen RRH.
Robert zou ik nog wel leuk vinden als Franse droomrun.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat kwart slaat idd nergens op
Montanes, RRH, Youzhny, Kukushkin, GGL, Ilhan, Robert of Fognini naar de QF
Alleen Montanes en Youzhny zouden nog enigszins kunnen, maar die staan nogal te kloten, en niet alleen vandaag
Die ga ik komende zaterdag ook een keer proberen.quote:
Baasquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:03 schreef Mykonos het volgende:
Ik schakel net in, zo te zien staat Hanescu zeer netjes te spelen tegen Djoko, beiden houden hun service tot nu toe heel makkelijk.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef Szura het volgende:
Ach ja, nu een tandje erbij en het wort 6-4 of 7-5
Haha zo slechtquote:
Worst excuse everquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha zo slecht
Toetsen reageren nogal eens slecht sinds ik bier over m'n laptop heb geflikkerd vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |