quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Melting het volgende:
R 'n B? Gatver....... kan daar ook geen veto op?
Tarrelsquote:
Welkom! Luister ondertussen even mee, zou ik zeggen.quote:
ik heb/had geen tarrelsquote:
Hallon knetterquote:
Tja sommigen die echt als sterk gevestigde sterren overkomen, blijken vaak achteraf eendagsvliegen te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Anastacia heette ze. Ook NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer iets van gehoord
heb ik nog tijd om ff te gaan roken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen geen picspam maar...... CAPTION TIME!
Toch houden we nog van jequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik heb/had geen tarrels
[..]
Hallon knetter
Kroeg Royco failliet door alcoholistische kat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Geef hier de krantenkop maar bij!
Jofu voert verkeerde poes dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Aah dan is het goedquote:
Poes heeft katerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de huisdieren zien het niet meer zitten met rutte kabinetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
De kater heb je pas in de ochtendquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze netjes naar bed dragen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kroeg Royco failliet door alcoholistische kat!
Huisdieren aan lager wal door accijnzen op kattenvoerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zelf naast het bed slapenquote:
PADDquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
PADD wordt wel is verward met de hulpgroep KIKKERquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
PADD
Poezen aan de drank, nieuwe hulpgroep
Iig de verkeerdequote:
Rob moet downloaden want ik heb The Coup de kast ingemieterdquote:
Nee, want jij zet het aan de mond van de baby, die pakt het niet zelfquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mar als je een baby voert, eet die het toch ook zelf op?
Wanpraktijken in huisdierenhotelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dat nieteens, ben ik te braaf voor..quote:
Ik heb al gewonnen schatquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wanpraktijken in huisdierenhotels
wie is jofu?quote:
Huppel heeft wel mooi je kast gesloopt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef robdriessen het volgende:
Er is een nieuwe nummer dertien in de kast
Heul niet!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppel heeft wel mooi je kast gesloopt!
o haiquote:
Kijk dan joh, heel die kast ligt omver!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik heb er hiphop ingezet
sorry dat ik niet veder keek dan dat mn neus lang isquote:
Hiphopquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik heb er hiphop ingezet
The coupquote:
Neequote:
Komt ie nu pas mee!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef robdriessen het volgende:
Oh, trouwens, joku....
<3 voor Namedropping TT
Ja hoor. Ik draai 'm alleen nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt ie nu pas mee!
Mag ik dan als beloning een plaatje uit je kast wisselen?
Mijn hiphopcollectie is anders behoorlijk indrukwekkend en zelfs 2pac staat erinquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom wij niet gaan trouwen
Dan is er nog een kansquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hiphopcollectie is anders behoorlijk indrukwekkend en zelfs 2pac staat erin
Je wil me gewoon niet hequote:
HUPPELMUTSquote:
Wauw, voorbereiding? Respect! Ik improviseer altijd alles aan elkaar, hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was ff een playlist voor straks aan het samenstellen.
Je gaat naast je bed slapen waar je haar in legt. Zegt genoeg.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw, voorbereiding? Respect! Ik improviseer altijd alles aan elkaar, hahaha
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat naast je bed slapen waar je haar in legt. Zegt genoeg.
Omdat er geen ruimte meer wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Oh leuk.
Ja Roy waarom ga je naast het bed liggen?
quote:
Uit het bed stappen, om het bed lopen en aan de andere kant weer instappen dusquote:
Gij heldquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben dit weekend met mijn scharrel door het bed gezakt toen het iets te heftig werd. Net voor 60 euro aan nieuw hout en anti-slip matjes gekocht!
Precies, moest toch naar de wcquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit het bed stappen, om het bed lopen en aan de andere kant weer instappen dus
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit het bed stappen, om het bed lopen en aan de andere kant weer instappen dus
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben dit weekend met mijn scharrel door het bed gezakt toen het iets te heftig werd. Net voor 60 euro aan nieuw hout en anti-slip matjes gekocht!
Haha dat heb ik ook een keer gehad, blij dat mijn ouders toen niet thuis waren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Aww bugger, ik ben niet thuis en kabel van telefoon niet mee..quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iedereen trouwens webcam of mobieltje met foto-mogelijkheid bij de hand? Er komt zo een schiet-en-upload opdracht!
Nikon D300 ligt naast me!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iedereen trouwens webcam of mobieltje met foto-mogelijkheid bij de hand? Er komt zo een schiet-en-upload opdracht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef robdriessen het volgende:
Dude. Ik. Jeweetoch. :pquote:
De pausquote:
Geen camera in de buurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Maak eens foto's van jullie zelf stelletje mietjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Maak eens foto's van jullie zelf stelletje mietjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen camera in de buurt![]()
Zit bij ouders en niet thuis
What is the assignment ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef robdriessen het volgende:
Wil het een beetje lukken met de opdracht, mensen?
Ik ga wel vast neuzen in de platenkastquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef robdriessen het volgende:
Kom op he, allemaal. Jullie laten Huppel toch niet TWEE KEER de platenkast winnen???? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik ben lekker aan het winnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
What is the assignment ?
(luister even niet mee, ik luister even naar Thunderdome Radio)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
We have a winnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muffin
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Foto van jezelf, planking of met briefje waar de dj zn nick op staatquote:
doe er even 5 minuten bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Foto van jezelf aan het planken of van jezelf met een blaadje voor je kop met RobDriessen er op. Ach, heb ik het nu toch gezegdJE HEBT NOG 4 MINUTEN!
SCHIET NOU MAAR OP!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe er even 5 minuten bijdan post ik ook
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik ze nog een paar minuten geven?.....
Velkom!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat je alvast een nummer uit de kast mag halen. Welk nummer en wat mag in de plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nee er is een foto onderweg!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat je alvast een nummer uit de kast mag halen. Welk nummer en wat mag in de plaats?
Ik met mn foonquote:
Is nu aan het uploojen !!quote:
Uhmmm... Nee.quote:
Dat is een tegenvallerquote:
Ik heb hem naar rob gestuurd, via dm, ik doe het de mensen in het topic niet aanquote:
Arme Robquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem naar rob gestuurd, via dm, ik doe het de mensen in het topic niet aan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Platenkast is alweer up to date. Damn ik ben goed.
Respect ToT
Wat een faalhaasquote:
Dat ging idd verdomd snel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Zo, weer 2 uur voorbij gevlogen. Het was gezellig, mensen![]()
![]()
![]()
Zie DMquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik sta klaar. Kan je effe gil geven als ik erop kan?
Was tof man!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef robdriessen het volgende:
Dan ga ik nu de was ophangen.
Mijn leven is zo rock 'n roll.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef robdriessen het volgende:
Dan ga ik nu de was ophangen.
Mijn leven is zo rock 'n roll.
Shit, dat boek moet ik hebben!quote:
ik stuur een brief via de postduif!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Ben er vantussen. Onwijs doei en we faxen!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Ben er vantussen. Onwijs doei en we faxen!
Geekpoints!quote:
Zeker goed nieuwsquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
Aankomende vrijdagnacht een uitzending gewijd aan Sufjan Stevens, ik meld het nog maar eens even
is voor pinkpopquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet welke vraag nu als eerste bij me opkomt he?
ik moest toch even testen of hij het doetquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik moest toch even testen of hij het doet(naar buiten gaan was weer zo'n gedoe. nu kon ik radio blijven luisteren
)
AutoDJ functiequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Mn sam ging steeds zelf platen instarten en daardoor viel ie stil. Heb nu gevonden waar het aan ligt xd
Het is achterlijk duur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef mr-green het volgende:
Ik ga ook eens SAM proberen
is het gratis of kost het geld?
Vertel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme, waarom zijn al mijn 'originele' ideeën niet meer origineel...
Jah maar ik kende die grapjes al!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef StefanKollaart het volgende:
Hebben jullie nou dat hele verhaaltje niet gehoord?
Een goede avond!quote:
Ik heb 's avonds andere verplichtingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Een goede avond!![]()
Pas laat online, Samzz...... schaam je.
Nee alleen in een hitoverzicht xdquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet van werk. Maakt ook niet uit.
Nieuwe koelkast kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een probleem![]()
De statiegeld Grolsch flessen zijn groter dan standaard![]()
Nu passen ze niet meer staand in m'n koelkast en kunnen er minder tegelijk koud..
Jep :pquote:
Ik lees m zo nog een keer voor xdquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef StefanKollaart het volgende:
Hebben jullie nou dat hele verhaaltje niet gehoord?
Dat snap ik helemaal, al zou ik er geen date voor inkorten..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze wilde mij natuurlijk weer horen draaien!
Ik heb 'm gehoord hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Jep :p
[..]
Ik lees m zo nog een keer voor xd
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, al zou ik er geen date voor inkorten..
Nope, sorry maatquote:
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?quote:
Haha, dat ziet er in zo'n promofilmpje leuk uit. In de werkelijkheid kost dat heul veel geld, want dat moet op een server gehost worden van SAM. Voor de rest is het echt een wereldprogramma, zeker in combinatie met AutoHotKey en VirtualAudioCables.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef mr-green het volgende:
zit nu de demo te kijken van SAM. ziet er wel strak uit. je kan zelfs reclame toevoegen
Dit doet pijn, Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?
Ik zou het wel weten..... maar ja.... ik was benieuwd wat Jofunu er van dacht.quote:
onee moet je daarbij virtual audio cables installeren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Haha, dat ziet er in zo'n promofilmpje leuk uit. In de werkelijkheid kost dat heul veel geld, want dat moet op een server gehost worden van SAM. Voor de rest is het echt een wereldprogramma, zeker in combinatie met AutoHotKey en VirtualAudioCables.
Ik heb dus een idee aangaande een Spotify achtige videodienst, blijkt er al één in Nederland te komenquote:
Niet denken aan inkorten.. Eerder zo lang mogelijk uitrekkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?
Hoeft niet, maar met VirtualAudioCables kan je via Skype bellen. AutoHotKey kan je gebruiken om je F'jes toe te kennen aan fadefuncties enzo, waardoor je programma strakker klinkt doordat je de muis niet hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
onee moet je daarbij virtual audio cables installeren?
Misschien toch maar bij traktor blijven
Dan is het goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet denken aan inkorten.. Eerder zo lang mogelijk uitrekken
Ik gein maar wat, hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten..... maar ja.... ik was benieuwd wat Jofunu er van dacht.![]()
Knuffel voor Samzz!
Wat ik nog meegekregen heb, klonk erg goedquote:
Thxquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik nog meegekregen heb, klonk erg goed
Kan ik niet mijn mixer koppelen aan SAM?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar met VirtualAudioCables kan je via Skype bellen. AutoHotKey kan je gebruiken om je F'jes toe te kennen aan fadefuncties enzo, waardoor je programma strakker klinkt doordat je de muis niet hoeft te gebruiken.
Cheers mate!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww, geen koeler gewonnen, dan gaan we er maar eentje open trekken
Ligt eraan, welke heb je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan ik niet mijn mixer koppelen aan SAM?
Welke versie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef mr-green het volgende:
wat een KUT programma dat SAM loopt nu al vast...
4.2.2 hier xdquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
4.2.2 is kut vol met kut dingen enzo volgens koelkast
tot zo ver mijn bijdrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |