quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
We have a winnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muffin
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Foto van jezelf, planking of met briefje waar de dj zn nick op staatquote:
doe er even 5 minuten bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Foto van jezelf aan het planken of van jezelf met een blaadje voor je kop met RobDriessen er op. Ach, heb ik het nu toch gezegdJE HEBT NOG 4 MINUTEN!
SCHIET NOU MAAR OP!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe er even 5 minuten bijdan post ik ook
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik ze nog een paar minuten geven?.....
Velkom!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat je alvast een nummer uit de kast mag halen. Welk nummer en wat mag in de plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nee er is een foto onderweg!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat je alvast een nummer uit de kast mag halen. Welk nummer en wat mag in de plaats?
Ik met mn foonquote:
Is nu aan het uploojen !!quote:
Uhmmm... Nee.quote:
Dat is een tegenvallerquote:
Ik heb hem naar rob gestuurd, via dm, ik doe het de mensen in het topic niet aanquote:
Arme Robquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem naar rob gestuurd, via dm, ik doe het de mensen in het topic niet aan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Platenkast is alweer up to date. Damn ik ben goed.
Respect ToT
Wat een faalhaasquote:
Dat ging idd verdomd snel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
Zo, weer 2 uur voorbij gevlogen. Het was gezellig, mensen![]()
![]()
![]()
Zie DMquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik sta klaar. Kan je effe gil geven als ik erop kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |