quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:39 schreef Melting het volgende:
R 'n B? Gatver....... kan daar ook geen veto op?
Tarrelsquote:
Welkom! Luister ondertussen even mee, zou ik zeggen.quote:
ik heb/had geen tarrelsquote:
Hallon knetterquote:
Tja sommigen die echt als sterk gevestigde sterren overkomen, blijken vaak achteraf eendagsvliegen te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Anastacia heette ze. Ook NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer iets van gehoord
heb ik nog tijd om ff te gaan roken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen geen picspam maar...... CAPTION TIME!
Toch houden we nog van jequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik heb/had geen tarrels
[..]
Hallon knetter
Kroeg Royco failliet door alcoholistische kat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Geef hier de krantenkop maar bij!
Jofu voert verkeerde poes dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Aah dan is het goedquote:
Poes heeft katerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de huisdieren zien het niet meer zitten met rutte kabinetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
De kater heb je pas in de ochtendquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze netjes naar bed dragen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kroeg Royco failliet door alcoholistische kat!
Huisdieren aan lager wal door accijnzen op kattenvoerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zelf naast het bed slapenquote:
PADDquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
PADD wordt wel is verward met de hulpgroep KIKKERquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
PADD
Poezen aan de drank, nieuwe hulpgroep
Iig de verkeerdequote:
Rob moet downloaden want ik heb The Coup de kast ingemieterdquote:
Nee, want jij zet het aan de mond van de baby, die pakt het niet zelfquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mar als je een baby voert, eet die het toch ook zelf op?
Wanpraktijken in huisdierenhotelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dat nieteens, ben ik te braaf voor..quote:
Ik heb al gewonnen schatquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wanpraktijken in huisdierenhotels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |