quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet van werk. Maakt ook niet uit.
Nieuwe koelkast kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een probleem![]()
De statiegeld Grolsch flessen zijn groter dan standaard![]()
Nu passen ze niet meer staand in m'n koelkast en kunnen er minder tegelijk koud..
Jep :pquote:
Ik lees m zo nog een keer voor xdquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef StefanKollaart het volgende:
Hebben jullie nou dat hele verhaaltje niet gehoord?
Dat snap ik helemaal, al zou ik er geen date voor inkorten..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze wilde mij natuurlijk weer horen draaien!
Ik heb 'm gehoord hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Jep :p
[..]
Ik lees m zo nog een keer voor xd
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, al zou ik er geen date voor inkorten..
Nope, sorry maatquote:
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?quote:
Haha, dat ziet er in zo'n promofilmpje leuk uit. In de werkelijkheid kost dat heul veel geld, want dat moet op een server gehost worden van SAM. Voor de rest is het echt een wereldprogramma, zeker in combinatie met AutoHotKey en VirtualAudioCables.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef mr-green het volgende:
zit nu de demo te kijken van SAM. ziet er wel strak uit. je kan zelfs reclame toevoegen
Dit doet pijn, Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?
Ik zou het wel weten..... maar ja.... ik was benieuwd wat Jofunu er van dacht.quote:
onee moet je daarbij virtual audio cables installeren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Haha, dat ziet er in zo'n promofilmpje leuk uit. In de werkelijkheid kost dat heul veel geld, want dat moet op een server gehost worden van SAM. Voor de rest is het echt een wereldprogramma, zeker in combinatie met AutoHotKey en VirtualAudioCables.
Ik heb dus een idee aangaande een Spotify achtige videodienst, blijkt er al één in Nederland te komenquote:
Niet denken aan inkorten.. Eerder zo lang mogelijk uitrekkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet denken aan een date met Samzz, of niet denken aan het date met Samzz inkorten?
Hoeft niet, maar met VirtualAudioCables kan je via Skype bellen. AutoHotKey kan je gebruiken om je F'jes toe te kennen aan fadefuncties enzo, waardoor je programma strakker klinkt doordat je de muis niet hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
onee moet je daarbij virtual audio cables installeren?
Misschien toch maar bij traktor blijven
Dan is het goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet denken aan inkorten.. Eerder zo lang mogelijk uitrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |