Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik zie geen postnummersquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijn doe dat dan gewoon NIET als je mobiel zit
Lapo's lezen dan, had je zo een nieuw deel kunnen openenquote:
Ik wel hoor, mobiel. En zelfs een melding "Let op dit topic wordt over x posts atomatisch gesloten" Vanaf 290 of zoquote:
Ik ook in mijn normale browser, maar die was vastgelopen dus ik postte even via andere browser met de oranje layoutquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb mobiel altijd de meling dat he topic over een x aantal post gesloten word.
Maar dat was een edit, ik zat de nieuwe topics al te f5'en.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lapo's lezen dan, had je zo een nieuw deel kunnen openen
Smoesjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook in mijn normale browser, maar die was vastgelopen dus ik postte even via andere browser met de oranje layout![]()
Frietjes halenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
Weer thuis !Over anderhalf uur nog wat werk verzetten
En... ik heb niks te eten in huis d'oh
I like the way you thinkquote:
Dat doen ze expresquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef PeZu het volgende:
Welke klap jost verzint er nu bustijden van 18.01 die je nooit haalt en 18.11 waatdoor je gvd trein net mist, sterf af vuige planner
ze verdienen precies geen cent meer hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doen ze expreszo verdienen ze meer
Wel als de mensen wat op het station gaan kopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze verdienen precies geen cent meer hoor
jawel want jij blijft een half uur vastzitten op een station dus je loopt naar een winkeltje en je gaat wat kopen. Voor DUUR. En drie keer raaien waar al dat geld heen gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze verdienen precies geen cent meer hoor
daar verdiend het gvb geen cent aan hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als de mensen wat op het station gaan kopen
Wat Fles dus zegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar verdiend het gvb geen cent aan hoor
naar servex en ns ja maar ik klaag over het gvbquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel want jij blijft een half uur vastzitten op een station dus je loopt naar een winkeltje en je gaat wat kopen. Voor DUUR. En drie keer raaien waar al dat geld heen gaat?
wat ik zeg dusquote:
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
leider kein/keine/keinen Bradwurst mit Sauerkraut
die ms ik dus door de geweldige planning vh gvb niet van de nsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
GVB gaat ook niet over die trein die jij mist. NS wel, en die verdient daar aan.
Oh ja, daarom had ik jou in de blokkeerlijst zittenquote:
Wat was het dan wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
leider kein/keine/keinen Bradwurst mit Sauerkraut
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoende
Hier is het met kabbesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoende
had me laten staan dan ik mis je niet hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, daarom had ik jou in de blokkeerlijst zitten
Kabbes?quote:
Stamppot witte koolquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kabbes?Via Cabbage zou dat ook kool > zuurkool > Sauerkraut kunnen zijn
Hmm. Ik heb ook weleens aardappelsalade bij Bratwurst gehad ja. Zo legoën we dat ook wel bij elkaarquote:
de redder in noodquote:
quote:
Bis Later Barquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef Barreltje het volgende:
Naar huis!
tot vanavond.. of morgen in deze gedaante
bla bla huil huil bla yeah yeah bla huil ba yeahquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Wie vat even alle topics van vandaag samen voor me?.
Tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
En mijn ouders hebben net goedgekeurd dat ik een opleiding ga volgen bij de fotovakschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN ZE BETALEN OOK NOG ALLES![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
En mijn ouders hebben net goedgekeurd dat ik een opleiding ga volgen bij de fotovakschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chill de bilquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dus later echt heel erg mijn best doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn![]()
Maar je weet: Wie betaalt, bepaaltReken maar op een flinke boete bij elke onvoldoende
Wie moest er huilen en waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
bla bla huil huil bla yeah yeah bla huil ba yeah
Als ik jou was zou ik daar nu al mee beginnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga dus later echt heel erg mijn best doen
Allang mee bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik daar nu al mee beginnen
die ene omdat dingen : Yquote:
Met zure maya?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog mezelf uit mijn luie zetel stoel hijsen en dan kan ik frietjes eten![]()
![]()
Sleep dat vadsige lijk maar eens naar de keukentafel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog mezelf uit mijn luie zetel stoel hijsen en dan kan ik frietjes eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
O, en waarom werd dat mens in de volle trein zo pissig toen ik op haar tas ging zitten die ze weigerde weg te halen toen ik het netjes vroeg? Toen ze begon te schelden heb ik maar even gewezen op de sticker op het raam om haar erop te wijzen dat ze in een stiltecoupé zat.
omdat mensenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
O, en waarom werd dat mens in de volle trein zo pissig toen ik op haar tas ging zitten die ze weigerde weg te halen toen ik het netjes vroeg? Toen ze begon te schelden heb ik maar even gewezen op de sticker op het raam om haar erop te wijzen dat ze in een stiltecoupé zat.
1) Ik moet naar de friettent als ik persé frietjes wil etenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sleep dat vadsige lijk maar eens naar de keukentafel ja
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.quote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.
Zunglassesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
nieuwe fotoboekfoto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Had gekund, maar ik vond dit makkelijkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.
kijk dat mens was associaal maar op een tas gaan zitten is dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Dan liep hij ook niet het risico om iets te breken
jummiequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik die foto bekijk... tis wel een erg grote brilquote:
mja op n tas zitten lijkt m ook niet comfyquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik vond dit makkelijker.
spermguard extremequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ik die foto bekijk... tis wel een erg grote bril
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Dan liep hij ook niet het risico om iets te breken
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dat mens was associaal maar op een tas gaan zitten is dat ook.
Nee, maar de hint was wel duidelijk gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja op n tas zitten lijkt m ook niet comfy
*geeft schopquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand me een schop onder mijn hol geven
Heb je nog voorkeur waar precies?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schop geen vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik snaps maar heel demostratuef op der schoot plruren had ook gewert : Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.
[..]
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beter.
Ach dan, kan geen kwaad tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.
[..]
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beter.
Wat heeft mijn tas er mee te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schop geen vrouwen.
Maar ik wil best even op je tas gaan zitten als dat je aanspoort om iets te doen![]()
.
ik, als je stinkt : Dquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach dan, kan geen kwaad toch
Misschien dat ze volgende keer nu wel 2x nadenkt voor ze nee zegt
En wie zegt er nu nee als iemand vraagt om je tas even weg te halen
EN zo ja, dat haar tas een staanplaats heeftquote:
Dat was een grapje naar aanleiding van mijn treinervaringquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heeft mijn tas er mee te maken?
(zacht) schopjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Soliquequote:
geniet ervanquote:
bronquote:Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
Nog 16548 dagen, 4 uren, 54 minuten
Whut?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Ladylike het volgende:
Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
Hey Llquote:
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Ladylike het volgende:
Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
zie mn editquote:
er staat op de site ook dat ze er vanuit gaan dat ik goed naar links en rechts kijk bij het oversteken en dat ik gezond leef enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Ll![]()
[..]
Hoe weet je dat zo zeker
Voor hetzelfde geld weet je langer te overleven.
Dit lees ik net als een horroscoop, gewoon voor de lol en om eens te kunnen lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
Ik ga geeneens op dat soort sites kijken. Ik vind het wel prima. Als het mijn tijd is, is het mijn tijd.
Ik houd het maar 71 jaren vol, ach boeie. Wanneer het tijd is, is het tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat op de site ook dat ze er vanuit gaan dat ik goed naar links en rechts kijk bij het oversteken en dat ik gezond leef enzo
Jij wordt 10 jaar ouder, rook je niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef summer2bird het volgende:
Summer2bird zal overlijden op vrijdag 03 juli 2081 op de leeftijd van 87 jaar
Nog 25576 dagen, 4 uren, 51 minuten, en 49 seconden tot overlijden
Ik word een jaar ouder dan mijn zusje
Jewel hoor, kom maar regelenquote:
Nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wordt 10 jaar ouder, rook je niet?
Dan zal dat het zijnquote:
Dat zegt mijn collega ook altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn
maar dan loog mn oma
Die zei altijd: gerookt vlees houdt langer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn
maar dan loog mn oma
Die zei altijd: gerookt vlees houdt langer
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..
wist ze het dus al gewoon
En ze vroeg het dus pas de avond voor mn vertrekquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..
oma'squote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog steeds kort haarquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
ja het groeit niet 30 cm per maand hequote:
ben ik blij dat ik geen zwitser leven pensioen hebquote:Goldfinger1963
op de leeftijd van 62 jaar
dinsdag 16 december 1963 dinsdag 31 november 2026
Nee uitgelachen worden door ascosiaal, onopgevoedt volkquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja .. sportief doen... en uitgelachen worden door de sportievelingen
ik zie hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja het groeit niet 30 cm per maand he
-------------
Oh mn schoomoeder sterft volgend jaar augustus
vet knap. 31 november zal nog wel een tijdje durenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik geen zwitser leven pensioen heb
huh?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja .. sportief doen... en uitgelachen worden door de sportievelingen
wat waterquote:
Ohh, de naam die ik aanklikte bij laatst berekend kwam ook op dat uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef summer2bird het volgende:
En ik ga dood aan:
hart en vaatziekten: 33%
kanker: 22%
bron
Ik sta daar gewoon als summerbirdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, de naam die ik aanklikte bij laatst bereknd kwam ook op dat uit
Ik aan kankerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef summer2bird het volgende:
En ik ga dood aan:
hart en vaatziekten: 33%
kanker: 22%
bron
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik sta daar gewoon als summerbird
dat dacht ik welquote:
Whehequote:Wat wordt een rampjaar voor Rock Nijntje?
2019 is een absoluut rampjaar voor Rock. Noteer het vast in je agenda. Er is geen ontsnappen aan, maar je bent nu wel voorbereid. Denk positief. Als je in een vijver bent gevallen, tast dan in je zakken of er vis in zit. Je bent vandaag een dag jonger dan morgen!
Woahhquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi serie foto's![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ijgende-vliegtuigen/
Nog niks van MPG gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mini
Weet je nu al of ik je zondag moet oppikken in Eindhoven?
weerquote:
Andere kleuren, UI staat nu vooraan regel, PI achteraanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
weer![]()
ik merkte net bar weinig verschil![]()
oh jee
Stond in een van de reacties daar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi serie foto's![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ijgende-vliegtuigen/
EN je katquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik aan kanker
Heb het bewust niet ingevuld en toch komt het bij mij eruit
Kanker is namelijk behoorlijk aanwezig in mijn familie en ook de doodsoorzaak van mn Opa, Oma, moeder en heb 2 tantes die het overleefd hebben (aan beide kanten van de fam).
Dus zal wrs wel kloppen, die diagnose
geen ui hier en pi staat gewoon vooraanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Andere kleuren, UI staat nu vooraan regel, PI achteraan
En irritantquote:
hij is beter man, het invoerveld werkt fijnerquote:
trev zwaait altijd naar jouquote:
quote:
koenquote:
laters koenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Wat een welkom
Toch slecht nieuws
Ik ga kids naar bed verplaatsen
Later
alleen niet hoor, het is er vast druk mits lekker weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park van Utrecht beetje wat rond te gapen
samen met mini en MPGquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
Of wij samenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
quote:
quote:
Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterreinquote:
Fles komt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterrein
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staat in je PM.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Overheen gelezen.quote:
I dunno... Ik kom toch anderhalf uur later dan de restquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Want?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles komt ook![]()
Kunnen we weer lachen![]()
quote:
daar ben ik ook benieuwd naarquote:
De tragedie van de clownquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat jij altijd iedereen aan het lachen maakt
Joris.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Poes heeft weer steeds kleine aanvalletjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Je kan het beter met yoghurt mixen en dan in de vriezer schuppenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
En nu aardbeienijs maken(zonder magnetron)
Zo van aardbei stampen en met ijs mixen
Nahh, dat duurt me te langquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan het beter met yoghurt mixen en dan in de vriezer schuppen
quote:Hitler wilde honden laten praten
HANOVER - Adolf Hitler geloofde er heilig in dat ook honden kunnen praten. De nazileider zou tijdens de Tweede Wereldoorlog honden hebben willen trainen, zodat ook dieren met hun SS-bazen konden communiceren.
Adolf Hitler met zijn vrouw Eva Braun en hun honden.
Hitler zou zelfs een complete hondenschool hebben opgezet in het Duitse Hanover. De beesten leerden daar hoe ze moeten praten, lezen en spellen. Op die manier zouden ze ook actief kunnen zijn in de concentratiekampen. Ook zouden er telepatische tests zijn gedaan met honden en mensen om de communicatie te verbeteren.
Eén van de honden die naar de speciale opleiding zou zijn geweest, is Rolf. Met zijn poten kon hij alle letters van het alfabet aantikken. Een ander beest zou op de vraag 'Wie is Hitler?' hebben geantwoord: 'Mein Fuhrer'.
Het bizarre verhaal van de Duitse hondenschool is opgetekend in het boek Amazing Dogs: A Cabinet of Canine Curiosities van hoogleraar Jan Bondeson, verbonden aan de Cardiff University in Engeland.
,,Het is inderdaad een bizar verhaal. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog gebeurden er bijzondere dingen op het gebied van communcatie tussen mensen en honden'', aldus Bondeson tegen The Sun.
Hopelijk blijven het kleintjes of helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Arme poesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Voor dat nummer heb ik wel geduld jaquote:
Oh dat dan weer welquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor dat nummer heb ik wel geduld ja![]()
Nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel![]()
Kan je het al op de gitaar?
Klachten? Moet je bij de TS wezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef BrandX het volgende:
Goed, ik kom net thuis na een zware training. Ik maak mijn salade klaar en kruip tevreden achter de PC om FOK! te openen.
Word ik spontaan megamisselijk.
Waarom, hoor ik jullie in koor roepen. Waarom werd je spontaan misselijk, BX?
Nou, beste KSC vriendjes en vriendinnetjes, ik werd spontaan misselijk....
![]()
OMDAT IK DE TT VAN DIT TOPIC ZAG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef BrandX het volgende:
Goed, ik kom net thuis na een zware training. Ik maak mijn salade klaar en kruip tevreden achter de PC om FOK! te openen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw UIquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ist verder dan?quote:
ik kom hier af en toe wel langs hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist verder dan?Lang niet gezien
quote:
marijkequote:
BXquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, weet ik, maar ik had je al een tijdje niet gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom hier af en toe wel langs hoormaar niet veel
.
ja goed en slecht en veel te spannende tijden en veel te druk (nu echt) en dingen lopen nog even niet helemaal zoals ik zou willen enzo.
He gfjequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lieve mannenquote:
moequote:
Fijnquote:
Second thatquote:
Ja hoorquote:
Over een half uurtje staat er een panpizza shoarma, 8 stukjes kipfrituur en een zooi bier voor de deurquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb gewoon gegeten tot ik vol zat, en nu heb ik weer trek
Boks ouwequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef BrandX het volgende:
Zo, salade is weer naar binnen gewerkt, nu ga ik (weer) sporten
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een half uurtje staat er een panpizza shoarma, 8 stukjes kipfrituur en een zooi bier voor de deur![]()
Happie?
Het is vandaag heel ergquote:
Ik hebnog heul weinig opquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg![]()
Maar tot nu toe heb ik gewoon vier boterhammen, een stuk watermeloen en sperziebonen met een halve aardappel en een stukje vlees gehad hoor
Wat weinigquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg![]()
Maar tot nu toe heb ik gewoon vier boterhammen, een stuk watermeloen en sperziebonen met een halve aardappel en een stukje vlees gehad hoor
Hoe laat was jij wakker dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hebnog heul weinig op![]()
Dus ik mag nog veeeeel
Woeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik woog vor het eerst sinds tijden weer minder dan 108 vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |