Nee, maar de hint was wel duidelijk gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja op n tas zitten lijkt m ook niet comfy
*geeft schopquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand me een schop onder mijn hol geven
Heb je nog voorkeur waar precies?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schop geen vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik snaps maar heel demostratuef op der schoot plruren had ook gewert : Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.
[..]
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beter.
Ach dan, kan geen kwaad tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.
[..]
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beter.
Wat heeft mijn tas er mee te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schop geen vrouwen.
Maar ik wil best even op je tas gaan zitten als dat je aanspoort om iets te doen![]()
.
ik, als je stinkt : Dquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach dan, kan geen kwaad toch
Misschien dat ze volgende keer nu wel 2x nadenkt voor ze nee zegt
En wie zegt er nu nee als iemand vraagt om je tas even weg te halen
EN zo ja, dat haar tas een staanplaats heeftquote:
Dat was een grapje naar aanleiding van mijn treinervaringquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heeft mijn tas er mee te maken?
(zacht) schopjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Soliquequote:
geniet ervanquote:
bronquote:Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
Nog 16548 dagen, 4 uren, 54 minuten
Whut?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Ladylike het volgende:
Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
Hey Llquote:
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Ladylike het volgende:
Ladylike zal overlijden op zondag 14 oktober 2056 op de leeftijd van 77 jaar
zie mn editquote:
er staat op de site ook dat ze er vanuit gaan dat ik goed naar links en rechts kijk bij het oversteken en dat ik gezond leef enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Ll![]()
[..]
Hoe weet je dat zo zeker
Voor hetzelfde geld weet je langer te overleven.
Dit lees ik net als een horroscoop, gewoon voor de lol en om eens te kunnen lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
Ik ga geeneens op dat soort sites kijken. Ik vind het wel prima. Als het mijn tijd is, is het mijn tijd.
Ik houd het maar 71 jaren vol, ach boeie. Wanneer het tijd is, is het tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat op de site ook dat ze er vanuit gaan dat ik goed naar links en rechts kijk bij het oversteken en dat ik gezond leef enzo
Jij wordt 10 jaar ouder, rook je niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef summer2bird het volgende:
Summer2bird zal overlijden op vrijdag 03 juli 2081 op de leeftijd van 87 jaar
Nog 25576 dagen, 4 uren, 51 minuten, en 49 seconden tot overlijden
Ik word een jaar ouder dan mijn zusje
Jewel hoor, kom maar regelenquote:
Nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wordt 10 jaar ouder, rook je niet?
Dan zal dat het zijnquote:
Dat zegt mijn collega ook altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn
maar dan loog mn oma
Die zei altijd: gerookt vlees houdt langer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn
maar dan loog mn oma
Die zei altijd: gerookt vlees houdt langer
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..
wist ze het dus al gewoon
En ze vroeg het dus pas de avond voor mn vertrekquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog goed.. was 14 ofzo.. ging een week bij oma logeren en had mn peuken thuis gelaten (tja want oma's preken enzo...) en na 6 dagen zegt het lieve mens ineens: Heb je geen sigaretten bij je? ik heb je nog niet zien roken..
oma'squote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog steeds kort haarquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
nieuwe fotoboekfoto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
ja het groeit niet 30 cm per maand hequote:
ben ik blij dat ik geen zwitser leven pensioen hebquote:Goldfinger1963
op de leeftijd van 62 jaar
dinsdag 16 december 1963 dinsdag 31 november 2026
Nee uitgelachen worden door ascosiaal, onopgevoedt volkquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja .. sportief doen... en uitgelachen worden door de sportievelingen
ik zie hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja het groeit niet 30 cm per maand he
-------------
Oh mn schoomoeder sterft volgend jaar augustus
vet knap. 31 november zal nog wel een tijdje durenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik geen zwitser leven pensioen heb
huh?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja .. sportief doen... en uitgelachen worden door de sportievelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |