die ene omdat dingen : Yquote:
Met zure maya?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog mezelf uit mijn luie zetel stoel hijsen en dan kan ik frietjes eten![]()
![]()
Sleep dat vadsige lijk maar eens naar de keukentafel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog mezelf uit mijn luie zetel stoel hijsen en dan kan ik frietjes eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
O, en waarom werd dat mens in de volle trein zo pissig toen ik op haar tas ging zitten die ze weigerde weg te halen toen ik het netjes vroeg? Toen ze begon te schelden heb ik maar even gewezen op de sticker op het raam om haar erop te wijzen dat ze in een stiltecoupé zat.
omdat mensenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
O, en waarom werd dat mens in de volle trein zo pissig toen ik op haar tas ging zitten die ze weigerde weg te halen toen ik het netjes vroeg? Toen ze begon te schelden heb ik maar even gewezen op de sticker op het raam om haar erop te wijzen dat ze in een stiltecoupé zat.
1) Ik moet naar de friettent als ik persé frietjes wil etenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sleep dat vadsige lijk maar eens naar de keukentafel ja
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.quote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.
Zunglassesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
nieuwe fotoboekfoto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Had gekund, maar ik vond dit makkelijkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah hij had ook de tas ad kant knnen zetten ipv er op te zitten dat was heldhaftiger geweest.
kijk dat mens was associaal maar op een tas gaan zitten is dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Dan liep hij ook niet het risico om iets te breken
jummiequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
nieuwe fotoboekfoto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Nou ik die foto bekijk... tis wel een erg grote brilquote:
mja op n tas zitten lijkt m ook niet comfyquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik vond dit makkelijker.
spermguard extremequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ik die foto bekijk... tis wel een erg grote bril
Mwa, ik zat er niet met mijn volle gewicht op en stond nog half, en toen trok ze hem snel weg... dus zoveel breekkans was er nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Dan liep hij ook niet het risico om iets te breken
Klopt, maar soms heb ik ook wel eens genoeg van altijd maar vriendelijk zijn en iedereen te vriend willen houden. En dan krijg je dit, en even van me afbijten voelt steeds beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dat mens was associaal maar op een tas gaan zitten is dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |