quote:
koenquote:
laters koenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Wat een welkom
Toch slecht nieuws
Ik ga kids naar bed verplaatsen
Later
alleen niet hoor, het is er vast druk mits lekker weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park van Utrecht beetje wat rond te gapen
samen met mini en MPGquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
Of wij samenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
quote:
quote:
Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterreinquote:
Fles komt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterrein
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staat in je PM.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Overheen gelezen.quote:
I dunno... Ik kom toch anderhalf uur later dan de restquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Want?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles komt ook![]()
Kunnen we weer lachen![]()
quote:
daar ben ik ook benieuwd naarquote:
De tragedie van de clownquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat jij altijd iedereen aan het lachen maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |