Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterreinquote:
Fles komt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dan maak ik eerst wel even wat fotos voordat ik me meld bij het feestterrein
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
Staat in je PM.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Overheen gelezen.quote:
I dunno... Ik kom toch anderhalf uur later dan de restquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Word goed weer zondag dus er zullen genoeg mensen zijn.
Moeten wel even een locatie afspreken park is wat groot
Want?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles komt ook![]()
Kunnen we weer lachen![]()
quote:
daar ben ik ook benieuwd naarquote:
De tragedie van de clownquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat jij altijd iedereen aan het lachen maakt
Joris.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Poes heeft weer steeds kleine aanvalletjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Je kan het beter met yoghurt mixen en dan in de vriezer schuppenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
En nu aardbeienijs maken(zonder magnetron)
Zo van aardbei stampen en met ijs mixen
Nahh, dat duurt me te langquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan het beter met yoghurt mixen en dan in de vriezer schuppen
quote:Hitler wilde honden laten praten
HANOVER - Adolf Hitler geloofde er heilig in dat ook honden kunnen praten. De nazileider zou tijdens de Tweede Wereldoorlog honden hebben willen trainen, zodat ook dieren met hun SS-bazen konden communiceren.
Adolf Hitler met zijn vrouw Eva Braun en hun honden.
Hitler zou zelfs een complete hondenschool hebben opgezet in het Duitse Hanover. De beesten leerden daar hoe ze moeten praten, lezen en spellen. Op die manier zouden ze ook actief kunnen zijn in de concentratiekampen. Ook zouden er telepatische tests zijn gedaan met honden en mensen om de communicatie te verbeteren.
Eén van de honden die naar de speciale opleiding zou zijn geweest, is Rolf. Met zijn poten kon hij alle letters van het alfabet aantikken. Een ander beest zou op de vraag 'Wie is Hitler?' hebben geantwoord: 'Mein Fuhrer'.
Het bizarre verhaal van de Duitse hondenschool is opgetekend in het boek Amazing Dogs: A Cabinet of Canine Curiosities van hoogleraar Jan Bondeson, verbonden aan de Cardiff University in Engeland.
,,Het is inderdaad een bizar verhaal. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog gebeurden er bijzondere dingen op het gebied van communcatie tussen mensen en honden'', aldus Bondeson tegen The Sun.
Hopelijk blijven het kleintjes of helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |