Nog niks van MPG gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mini
Weet je nu al of ik je zondag moet oppikken in Eindhoven?
weerquote:
Andere kleuren, UI staat nu vooraan regel, PI achteraanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
weer![]()
ik merkte net bar weinig verschil![]()
oh jee
Stond in een van de reacties daar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi serie foto's![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ijgende-vliegtuigen/
EN je katquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik aan kanker
Heb het bewust niet ingevuld en toch komt het bij mij eruit
Kanker is namelijk behoorlijk aanwezig in mijn familie en ook de doodsoorzaak van mn Opa, Oma, moeder en heb 2 tantes die het overleefd hebben (aan beide kanten van de fam).
Dus zal wrs wel kloppen, die diagnose
geen ui hier en pi staat gewoon vooraanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Andere kleuren, UI staat nu vooraan regel, PI achteraan
En irritantquote:
hij is beter man, het invoerveld werkt fijnerquote:
trev zwaait altijd naar jouquote:
quote:
koenquote:
laters koenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Wat een welkom
Toch slecht nieuws
Ik ga kids naar bed verplaatsen
Later
alleen niet hoor, het is er vast druk mits lekker weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park van Utrecht beetje wat rond te gapen
samen met mini en MPGquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
Of wij samenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet dan... Sta ik daar zondag alleen in het park in Utrecht beetje wat rond te gapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |