Zit te twijfelen of ik dat ook ga doen als ik het toestel heb, garantie vervalt toch of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:27 schreef _Flea_ het volgende:
Net het toestel geroot. Was echt maar 5 minuten werk incl downloaden.
Nou wat zooi er af gooien
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef kalinhos het volgende:
ik ga 'm via KPN bestellen
eerste 6 maanden 25,- (ipv 42,50) en g7ratis toestel, na 6 maandjes schroef ik mn bundel naar KPN 200 en betaal ik nog maar 32,50 per maand de resterende 1,5 jaar.
Nu ik erover nadenk had ik beter kunnen bestellen met het duurste abo (met 600 belminuten/sms ofzo) voor 25 euro. Aangezien het toch de eerste 6 maanden hetzelfde tarief is. Vooralsnog geen e-mailbevestiging gehad, dus morgen ff bellen en aanpassenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef kalinhos het volgende:
ik ga 'm via KPN bestellen
eerste 6 maanden 25,- (ipv 42,50) en g7ratis toestel, na 6 maandjes schroef ik mn bundel naar KPN 200 en betaal ik nog maar 32,50 per maand de resterende 1,5 jaar.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga deze binnekort waarschijnlijk ook halen. Ik ben wel een fan van zelf tweaken enzo, wil hem dus ook flashen. Ben alleen bang dat ik hem sloop en geen garantie heb, als je hem flashed en het gaat fout ben je dus flink de sjaak ofniet?
Gewoon zelfs proberen uit te vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
W00pw00p ik heb hem ook!
Maar ik heb nu alleen het snelstartgidsje en verder geen idee wat ik met dat ding aanmoet... Waar is de handleiding?
Voornamelijk:quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Schermetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de grote verschillen tussen de eerste en de 2e ?
Camera is dus scherper en beter. En de processor is sneller en beter geworden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef themole het volgende:
[..]
Voornamelijk:
-Camera
-Scherm
-Processor
Heb de eerste niet in bezit gehad dus misschien kan iemand je daar meer over vertellend.
Tuurlijk, je kan android customizen hoe je wil, of op lockscreen of notificatiebalk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef frame-saw het volgende:
Gewoon waar ik wel benieuwd naar ben, maar heb je net als bij de iPhone dat bij de push notifications van whatsapp/sms dat ook de tekst in beeld komt?
Bij Symbian krijg ik alleen te zien hoeveel nieuwe berichten ik heb.
Een scherper en zuiniger scherm. Vorige was Super Amoled, deze is Super Amoled Plus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Camera is dus scherper en beter. En de processor is sneller en beter geworden.
Maar wat is er veranderd met het scherm, is de aanraakfunctie beter werkt hij sneller of komen er minder snel krassen op ?
Oke oke, dat zal wel 4 uur batterij schelen dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef themole het volgende:
[..]
Een scherper en zuiniger scherm. Vorige was Super Amoled, deze is Super Amoled Plus.![]()
Ik heb totaal geen ervaring met Android, dus je kunt me alles wijs maken bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan android customizen hoe je wil, of op lockscreen of notificatiebalk.
Ik heb hem nu iets meer dan een week en ben uitermate tevreden. Eerst was ik ook een beetje bang dat hij aan de grote kant zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Hij is namelijk zeer dun en erg licht en ik kan hem daarom makkelijk in mijn broekzak dragen. Zelf ben ik 1,85 dus niet heel lang en groot en ik ondervind totaal geen problemen met de omvang. Hij is verder ontzettend snel en het scherm geeft vooral zwart tinten en kleuren prachtig weer. Ook als telefoon doet hij het prima. Een mooi product dat ik kan aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een top-end smartphone.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hem vanmorgen binnen gekregen en even in mn handen gehad, hij is indd groot. Maar te groot? Geen idee, de tijd zal het leren:p nu ligt die aan het zuurstof te wachten tot ik weer terug ben
Kan een beeldscherm nog meer weergeven dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
. Hij is verder ontzettend snel en het scherm geeft vooral zwart tinten en kleuren prachtig weer. Ook als telefoon doet hij het prima.
Ik heb hem besteld bij t-mobile, dus ik hoop dat hij er spoedig isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik heb hem nu iets meer dan een week en ben uitermate tevreden. Eerst was ik ook een beetje bang dat hij aan de grote kant zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Hij is namelijk zeer dun en erg licht en ik kan hem daarom makkelijk in mijn broekzak dragen. Zelf ben ik 1,85 dus niet heel lang en groot en ik ondervind totaal geen problemen met de omvang. Hij is verder ontzettend snel en het scherm geeft vooral zwart tinten en kleuren prachtig weer. Ook als telefoon doet hij het prima. Een mooi product dat ik kan aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een top-end smartphone.
Ok...Ik heb de LG 2X met custom rom...maar snelhied is perfect..en het scherm is ook prima...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef Catch22- het volgende:
Stuk sneller, betere software (nog niet perfect, maar bij de LG is het wel heel brak), lichter, beter scherm.
En mooier, maar dat is een mening.
Maarom heb je een onbeperkt smsen abbo genomen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij t-mobile, dus ik hoop dat hij er spoedig is![]()
Ik zie er stiekem wel naar uit. Helaas is het zo dat wanneer je hem besteld dat je hem ook direct wilt hebben
overigens wel een duur abbo moeten nemen
50 euro pm.
Wat zijn jullie abbo prijzen?
ik heb wel onbeperkt SMSen (1000 stucks) a 10 euro pm er bij.
Als ik 1 abbo lichter deed moest ik 160 euro nog betalen voor de telefoon. Nu maar 20en heb ik 300 belminuten ipv 20.
kun je met whatt's ap ook smsen naar mensen die geen what's app hebben dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Maarom heb je een onbeperkt smsen abbo genomen dan?
Je hebt toch een internet abbo? (What's app?)
dat kan ik proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef Catch22- het volgende:
Nee maar dan moet je je meissie gewoon een telefoon met whatsapp aansmeren
ik zou eens bellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb deze telefoon anderhalve week geleden besteld bij studentmobiel maar hij is niet meer op voorraad, weten jullie wanneer hij weer op voorraad is?
Ze hebben hem al enkele keren op voorraad gehad alleen is er een grote wachtlijst. Ik heb nu ongeveer 2 weken geleden besteld en krijg hem volgende week opgestuurd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb deze telefoon anderhalve week geleden besteld bij studentmobiel maar hij is niet meer op voorraad, weten jullie wanneer hij weer op voorraad is?
je moet even naar contacten gaan en dan links onder op je telefoon drukken. Dan krijg je een optie met importerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb hem vanmorgen ook opgehaald, en het is echt een pracht ding.
Nu even lekker de telefoon uitvogelen.
Alleen zit ik met 1 probleempje, ik heb op mijn oude toestel (N86) alle contactpersonen gekopieerd naar mijn simkaart, echter ziet mijn S2 nu dus helemaal geen contactpersonen.
Iemand een idee?
Thanks, het is gelukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:11 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
je moet even naar contacten gaan en dan links onder op je telefoon drukken. Dan krijg je een optie met importeren
Alle mensen die ik ooit heb gemaild.. Heb het nooit goed bijgehouden maar het is ook wel handig om een mooi adressenbestand te hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Thanks, alleen heb ik inmiddels al m'n Facebook vrienden er ineens tussen staan.
Goddamn wat is dit wennen haha.
Mijne gaat 7 uur van de lader en na 12 uurtjes staat hij ongeveer op 67%. Normaal gebruikquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hem nu 2 dagen, wat een heerlijke telefoon zeg. vind hem niet te groot,voelt ook niet goedkoop aan vind ik.
Alleen de batterij is slecht, vanmiddag rond een uur of 2 vol van de lader gehaald en nu nog maar 60% accu over.. En dan doe ik niet eens echt intensief internetten enzo
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:24 schreef Blubberpudding het volgende:
VillainROM V1.1 is trouwens heerlijk. Ben ik ook weer af van die klote camera shutter geluid
Grote verschil is dat er heel veel kleine rotdingetjes eruit zijn gehaald zoals bv. opstartgeluid en camera shutter geluid. En hij is ook gelijk geroot en kan je allemaal samsung troep enz verwijderen die je op geen enkele manier kan stoppen waardoor ze altijd actief zijn en het je batterij vreet. Villainrom heeft trouwens een eigen forum waar dat soort dingen te lezen zijn. Heel veel van die veranderingen zijn meestal verzoeken van bezoekers.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?
En hoe komt ik van die 7! tabbladen af?
Heb er genoeg aan 3.
op een willekeurig lege plek op een tabblad indrukken.., dan wijzigen, en dan een tabblad "ingedrukt" houden en dan wissen dusquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?
En hoe komt ik van die 7! tabbladen af?
Heb er genoeg aan 3.
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een case willen en al helemaal niet waarom je een screenprotector zou willen. SGS2 heeft Gorilla Glass wat niet te krassen is.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
op een willekeurig lege plek op een tabblad indrukken.., dan wijzigen, en dan een tabblad "ingedrukt" houden en dan wissen dus
Mijne is ook binnen! Ik ben alleen op zoek naar een goeie betaalbare case. Zie er op Ebay NL een paar silicone dingen opstaan voor zo'n 5 euro, is dat wat.. of kun je beter niet zo'n silicone dingen nemen? En zo'n screenprotector, is dat verstandig... of is het scherm dan opeens midner gevoelig?
voorzet beschermen van het apparaat zelfquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een case willen en al helemaal niet waarom je een screenprotector zou willen. SGS2 heeft Gorilla Glass wat niet te krassen is.
Instellingen>display>time-out schermquote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand hoe je die schermbeveiliging aanpast?
Hij springt nu echt bij 10 seconden al op zwart.
vindt opera webbrowser toch wat beter;)quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef Blubberpudding het volgende:
Dolphin browser HD is wel een must vind ik. Je kan instellen dat je useragent altijd op desktop staat. Met je standaard browser moet je dat elke keer handmatig invoeren. En je kan met tabs werken, ook lekker.
Ik kon met Opera mobiele weergave niet uitzetten. Kon het wel uitvinken maar hij bleef alles in mobiele weergave laten zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef svenistheman het volgende:
[..]
vindt opera webbrowser toch wat beter;)
Menu - Achtergrondquote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef netolk het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je de achtergrond kan veranderen?
Die standaard achtergrond vind ik niet zo super namelijk
Kijk eens een keer naar de Miren browser. Is ook een heel fijn dingetje!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Ik kon met Opera mobiele weergave niet uitzetten. Kon het wel uitvinken maar hij bleef alles in mobiele weergave laten zien.
Is het zo makkelijk... had het zo snel niet gezien Xdquote:
Dat probleem had ik gisteren ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef netolk het volgende:
k zit te kutten met het verbinding laten maken met mn pc alleen windows herkent hem niet
dus nu maar progje van samsung gedownload...
heb je er last van dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef MetBas het volgende:
Hoe krijg ik al die voorgeinstalleerde troep van Bol.com en van Samsung er af?
Ik heb Vodafone maar hoef ook niet perse te rooten of zoiets, maar ik wil gewoon die preloaded Samsung reclamecrap er af. Vind ik niet zo mooi staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Olle. het volgende:
Ik hoef hopelijk niets te rooten, heb hem van t-mobile
Wat wordt er bedoelt met 'als het fout gaat'?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:22 schreef SimtekF1 het volgende:
@ Netolk: Ja idd, zo doe ik het ook gewoon.
@ MetBas: Dan moet je hem rooten heb ik begrepen, maar als dat verkeerd gaat dan is je garantie weg. :/
Er is een kans dat je 'm brickt.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:37 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoelt met 'als het fout gaat'?
Wat houdt dat precies in, en als het goed gaat heb je dan nog wel je garantie? En is de kans groot dat je hem 'brickt' ?quote:
Als je er andere firmware op zet dan de standaard versie is je garantie verlopen, of het nou goed gaat of niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, en als het goed gaat heb je dan nog wel je garantie? En is de kans groot dat je hem 'brickt' ?
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je er andere firmware op zet dan de standaard versie is je garantie verlopen, of het nou goed gaat of niet.
De kans dat je 'm brickt is niet groot, maar wel aanwezig.
Er zit een counter in de SGSII die bijhoudt hoe vaak je andere kernels dan die van Samsung erop hebt gezet, echter je kan die teller ook resetten hoewel dat iets moeilijker is. Je hebt daarvoor een JIG nodig.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?
waarom niet in instellingen gewoon updaten?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef MetBas het volgende:
Kan iemand mij helder uitleggen hoe ik de firmware kan updaten met dat verschrikkelijk stuk software genaamd Kies?
Ik had begrepen dat de KE7 update niet over the air ging voorlopig.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet in instellingen gewoon updaten?
wait wut,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de KE7 update niet over the air ging voorlopig.
http://mobile.engadget.co(...)y-life-fixes-pink-s/quote:Op maandag 30 mei 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait wut,
Wat is er zo speciaal aan de ke7 update?
Btw, waarom niet via wifi aansluiten en dan zo updaten?
ik ben nogal noob omdat ik hem pas 5 uurtjes heb ofzo, dus zit ik fout verbeter me dan iemand
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait wut,
Wat is er zo speciaal aan de ke7 update?
Btw, waarom niet via wifi aansluiten en dan zo updaten?
ik ben nogal noob omdat ik hem pas 5 uurtjes heb ofzo, dus zit ik fout verbeter me dan iemand
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!Ik heb dit ding namelijk ook nog maar een paar uren maar hier kom ik echt niet zo goed uit. Als ik mijn telefoon verbind met Kies zie ik op de computer ook nergens staan 'update telefoon' of zoiets.
Hulpmiddelen>instellingen voor firmware-upgrade als het goed is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!Ik heb dit ding namelijk ook nog maar een paar uren maar hier kom ik echt niet zo goed uit. Als ik mijn telefoon verbind met Kies zie ik op de computer ook nergens staan 'update telefoon' of zoiets.
Ik heb inmiddels begrepen dat de KE7 update nog niet uit is voor Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Hulpmiddelen>instellingen voor firmware-upgrade als het goed is.
Mij was dat ook al opgevallen. Bij mij gaat het ook langzaam.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat de KE7 update nog niet uit is voor Nederland.
Nog een vraag, mijn toestel laadt echt langzaam op. Ben rond 17.00 begonnen met opladen vanaf 20 procent oid, en is nu pas bij 60. Is dit iets wat kenmerkend is voor de eerste keer opladen? Toen ik hier een search op deed kwam ik alleen bij resultaten die het hadden over hoe je de batterijduur zo lang mogelijk kunt rekken e.d.
hier ook... moet em lang aan de lader hangen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Mij was dat ook al opgevallen. Bij mij gaat het ook langzaam.
netjes alle shit er zelf af gegooid?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MetBas het volgende:
Ik vind m'n homescreen overigens nu wel mooi.
[ afbeelding ]
52 is het batterijpercentage.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
netjes alle shit er zelf af gegooid?
en wat houdt die 52 in eigenlijk?
Ga naar berichten, links onder dat knopje, instellingen en dan helemaal onderaan beltoon selecterenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb weer een noobie vraagje.
Hoe pas ik in vredesnaam mijn sms toon aan?
Ik heb gisteren een mapje aangemaakt genaamd Ringtones, en als ik via What's App het geluid wil aanpassen dan zie ik alle ringtones uit de map ringtones staan.
Maar als ik mijn gewone sms geluid aan wil passen dan zie ik alleen die standaard zooi staan.
welke weather widget is dat? Die van Weather Channel vind ik kut, want er zijn maar heel weinig meetpunten in NL. De standaard van accuweather heeft Nijmegen bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MetBas het volgende:
Ik vind m'n homescreen overigens nu wel mooi.
[ afbeelding ]
Of je zet het nummer aan en dan dat knopje helemaal links onder in (menu knopje) en dit nummer gebruiken oid...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb weer een noobie vraagje.
Hoe pas ik in vredesnaam mijn sms toon aan?
Ik heb gisteren een mapje aangemaakt genaamd Ringtones, en als ik via What's App het geluid wil aanpassen dan zie ik alle ringtones uit de map ringtones staan.
Maar als ik mijn gewone sms geluid aan wil passen dan zie ik alleen die standaard zooi staan.
Maak in de root van je sd-card de volgende mappen aan:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef netolk het volgende:
[..]
Of je zet het nummer aan en dan dat knopje helemaal links onder in (menu knopje) en dit nummer gebruiken oid...
Dat programma heet gewoon Applanet. En het is idd een "zwarte" markt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Olle. het volgende:
kent iemand ook het programma BlackMarketApp_0.apk?
Dit bestand maakt het mogelijk voor android gebruikers om gratis aps te downloaden, vervalt hiermee ook ej garantie? is dit ook na te zien?
thnx! vooral dat laatste vind ik belangrijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat programma heet gewoon Applanet. En het is idd een "zwarte" markt.
Helaas staat er ook wel rotzooi op, maar ze proberen het goed schoon te houden.
Hiermee vervalt je garantie niet.
Het is vooral Android waar mensen hier veel van wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx! vooral dat laatste vind ik belangrijk![]()
dan zal ik hem gaan installeren. Ik wil niet dat de garantie zomaar vervalt.
Ik merk dat hier veel mensen met verstand van deze telefoon zittenDus zal de dingen hier scherp in de gaten houden
Alleen is het soms wel lastig om het te begrijpen.
hey goeie tip!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het is vooral Android waar mensen hier veel van weten.
Ik gebruikte dit ook altijd op m'n Desire.
Misschien is het XDA Developers forum wel iets voor je. Daar staan ook superveel dingen over o.a. rooten, widgets etc.
waar besteld?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef Jalina het volgende:
Ik heb gisteren rond 13:00u deze telefoon besteld op internet.
Pre order zou 31 mei 2011 zijn. Kreeg 2 minuten later een mail en daarin stond dat de verwachte levering 31 mei 2011 zou zijn..
Denk alleen niet dat ik hem vandaag zal krijgen helaas..
pdashop denk ik?quote:
Ben benieuwd! Op de site zelf staat achter mijn bestelling ( verwachte leverdatum 07 juni 2011 ) en in de mail staat ( verwachte leverdatum 31 mei 2011 ).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
pdashop denk ik?
die zijn wel aardig betrouwbaar hoor
denk dat morgen een grote lading weer binnenkomt, want ik krijg mijn toestel ook morgen.
oke,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:36 schreef Jalina het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Op de site zelf staat achter mijn bestelling ( verwachte leverdatum 07 juni 2011 ) en in de mail staat ( verwachte leverdatum 31 mei 2011 ).
Heb tot nog toe geen mail gehad met verzendbevestiging..
Het vervelende is alleen dat ik straks moet gaan werken, en dan is er niemand thuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke,
als je nog geen bevestiging hebt gehad ben ik er inderdaad ook bang voor
je kunt eventueel bellen?
weet je zeker dat het de 2 en niet de 1 is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef HenkZonderIngrid het volgende:
Ik heb hem al twee weken. Toevallig liep ik langs de The Phone House en toevallig hadden ze daar net één exemplaar van de Samsung Galaxy SII binnengekregen. En dat terwijl ik niet van plan was om hem op dat moment al aan te schaffen, dacht dat dat nog wel enkele weken zou duren!
En als ik dan hier al die levertijden zie! Muwhehehehhe
makkelijk... hij is nl erg plat, wat het de grootte compenseertquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb vernomen dat de galaxy 2 een grote telefoon is.
Ervaren gebruikers hem als hinderlijk groot? Of past hij gemakkelijk in een spjikerbroek-broekzak?
dat grote scherm is juist het bazigste van die hele telefoonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Ervaren gebruikers hem als hinderlijk groot? Of past hij gemakkelijk in een spjikerbroek-broekzak?
neuh, je voelt hem wel, mja echt storend is het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef akadoenka het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp heb je er geen last van in je broekzakkie
Ik heb kleine handen, maar ondervind totaal geen nadeel van het grote scherm. Het is juist hartstikke mooi! Ook de unlock knop aan de zijkant vergemakelijkt het, als ik het toestel moest ontgrendelen vanaf de bovenkant dan had ik zeker weten wel hinder ondervonden aan de grootte van het scherm.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Voelen is ook niet erg, last hebben van wel,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, je voelt hem wel, mja echt storend is het niet
koop hem nou maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Voelen is ook niet erg, last hebben van wel,
Maargoed gezien hij duni s geloof ik best dat hij niet storend aanvoelt
Annuleren en naar fysieke winkel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef speknek het volgende:
Anderhalve week geleden besteld bij Typhone maar ook nog niks binnen.
verstuur ze via bluetooth? ging prima vanaf mijn nokia 5230 naar de samsung galaxy s 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Olle. het volgende:
Mensen, morgen komt mijn telefoon binnen (hiep hoi)
maar nu heb ik een n900 en die kan niet contacten op de sim zetten.
Dus heb bestanden geexporteerd en heb mijn contacten nu op mijn PC staan als Vcards v3.0
weten jullie of deze makkelijk te importeren zijn vanaf de PC?
strak idee! ga ik morgen proberen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
verstuur ze via bluetooth? ging prima vanaf mijn nokia 5230 naar de samsung galaxy s 2
dynamic display?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:43 schreef MetBas het volgende:
Ik heb net het display op dynamic gezet en lettertype veranderd naar Helvetica, moooooi.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even mee- en teruglezen want misschien heb ik er vanaf donderdag ook wel één.
Settings -> Display -> Background effect. Om font te veranderen moet je zijn bij display -> screen display.quote:
Oftewel je laat een ding van een paar honderd euro er uit zien als 5 euro Xdquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Eh.. Dat kan toch ook wel met achtergronden e.d. Sowieso is Touchwiz van zichzelf erg kleurrijk, ik snap niet waarom je je dan wilt af laten schepen met een glitterroze hoesje met Hello Kitty er op of iets dergelijks.
Maar dan heeft 'ie wel glittertjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Oftewel je laat een ding van een paar honderd euro er uit zien als 5 euro Xd
De snelheid valt je tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Olle. het volgende:
Nou ik heb hem aan, wel wennen aan dat swype en typen hoor..
internet staat standaard aan blijkbaar heb niets hoeven doen. Al had ik meer van de snelheid verwacht misschien wel. bij google zoeken duurt het wel even dat hij de resultaten laat zien (t-mobile internet)
verder vanavond thuis maar eens alles uitzoeken
verder lijkt het allemaal goed en mooi. Het is gewoon enorm wennen, maar zoals het nu lijkt is dat mij zeker waard!
we hebben het over de internet verbinding he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MetBas het volgende:
[..]
De snelheid valt je tegen?Nou ja, dat kan, maar dat ligt dan niet aan je toestel hoor. :p Eerder aan T-Mobile want hier met Vodafone gaat 'ie echt als een tiet. Ongekend snel.
Heb je thuis geen WiFi? Dat is altijd nog sneller. Hoewel ik niets te klagen heb over de verbinding met Vodafone, erg snel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
we hebben het over de internet verbinding he?
ik kan wel eens kijken maar zit nu even op het werk![]()
misschien moet ik nog iets instellen? Of ging het bij jou ook automatisch?
ik moet zeggen de gmail had hij wel enorm snel ingeladen...
youtube filmpjes ging niet echt snel hij moest wel een aantal seconden laden (denk ong 15 seconden)
ja ik ga thuis wel eens testenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Heb je thuis geen WiFi? Dat is altijd nog sneller. Hoewel ik niets te klagen heb over de verbinding met Vodafone, erg snel.
Jep, de internetverbinding. Bij mij ging het allemaal automatisch maar tja.. Waarom neem je dan ook T-Mobile?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
we hebben het over de internet verbinding he?
ik kan wel eens kijken maar zit nu even op het werk![]()
misschien moet ik nog iets instellen? Of ging het bij jou ook automatisch?
ik moet zeggen de gmail had hij wel enorm snel ingeladen...
youtube filmpjes ging niet echt snel hij moest wel een aantal seconden laden (denk ong 15 seconden)
hahaha ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:46 schreef MetBas het volgende:
[..]
Jep, de internetverbinding. Bij mij ging het allemaal automatisch maar tja.. Waarom neem je dan ook T-Mobile?Want hier is hij echt zo snel, ik sta er iedere keer weer van te kijken.
Klopt idd, heb ik ook bij vodafone, alleen met korting kom je dan dus op ¤711,- ofzo uit in totaal en dat was het goedkoopst dat ik kon vinden (bij vodafone dan)quote:
Ik denk niet zoveel, want ze zijn nogal schaars op het momentquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef gogosweden het volgende:
hoeveel mensen hier hebben hem nou daadwerkelijk thuis liggen?
oja, even een subvraag. Wat zijn een paar leuke gratis HD games ? voor deze feun?
bedoel je nu die games of die telefoons?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet zoveel, want ze zijn nogal schaars op het moment
Heb 'm thuis en in gebruik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef gogosweden het volgende:
hoeveel mensen hier hebben hem nou daadwerkelijk thuis liggen?
oja, even een subvraag. Wat zijn een paar leuke gratis HD games ? voor deze feun?
zijn wij de enigste 2 hier?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb 'm thuis en in gebruik.
Games, geen idee, heb ik m'n iPad voor.
Messages > settings > CB activation uitzetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef netolk het volgende:
ik krijg van vodafone steeds zo'n sms met in welke regio ik zit (dus kengetal van plaats waar ik me bevind) Weet iemand hoe ik dit niet meer kan krijgen?
De telefoonsquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedoel je nu die games of die telefoons?
oh dan heb ik gewoon mazzel dat ik er nu eentje heb dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De telefoonswat betreft games.. ik weet het niet zo, zal eens aan wat maatjes van me vragen, die hebben wel android telefoons. Dit gaat mijn eerste zijn.
Instellingen -> Display -> Schermdisplay en dan onderste deel; Scherm vergrendelen klik op plaats klok. Et Voilaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Dynames het volgende:
Hoe kun je de tijd en datum enzo naar boven instellen (dattie dus bovenaanstaat ipv midden van het scherm) als ie op lock stand staat? Of kan dat niet?
Open het mapje. Hou dan je vinger op de titelbalk waar nu "map1" staat. Na een tel kan je hem wijzigen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Weet iemand hoe je de mappen die je aan kan maken een andere naam kan geven dan map1 map2 etc?
hehe kun je zien dat ik zulke dingen vaak doe he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef MetBas het volgende:
Ik heb een oplossing. Verwijderen en gewoon Twitter en Facebook app gebruiken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Open het mapje. Hou dan je vinger op de titelbalk waar nu "map1" staat. Na een tel kan je hem wijzigen.
nee. werkt perfect hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef Olle. het volgende:
Hebben meer mensen last van het downloaden van de android marked?
ik wil facebook en twitter dus downloadenmaar hij blijft al een aardige tijd hangen op download starten....
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef netolk het volgende:
ik krijg van vodafone steeds zo'n sms met in welke regio ik zit (dus kengetal van plaats waar ik me bevind) Weet iemand hoe ik dit niet meer kan krijgen?
Txs, was net ff naar andere provincie had gelijk weer 35 van die berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef MetBas het volgende:
[..]
Messages > settings > CB activation uitzetten.
Snelheid en beeld zijn bij de Samsung toch wel een stuk beterquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Repeat het volgende:
Nog meer mensen die twijfelen of getwijfeld hebben tussen dit apparaat en de HTC Sensation? Ik wel nl
De Samsung heeft meer geheugen, maar ik vind hem een beetje goedkoop aanvoelen en dat OS vind ik ook niet zo mooi als bij de HTC :#
Iemand belangrijkere overwegingen?
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Repeat het volgende:
Nog meer mensen die twijfelen of getwijfeld hebben tussen dit apparaat en de HTC Sensation? Ik wel nl
De Samsung heeft meer geheugen, maar ik vind hem een beetje goedkoop aanvoelen en dat OS vind ik ook niet zo mooi als bij de HTC :#
Iemand belangrijkere overwegingen?
Kun je dan ook HTC Sense op de Samsung installeren ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.![]()
De Touchwiz schil vond ik ook een groot minpunt (waar jij naar verwijst met OS), maar dit bleek totaal onnodig. Met tien minuten prutsen in Launcherpro applicatie en mijn toestel is volledig ontdaan van de lelijke Touchwiztroep. Ik ben nog wat verder gegaan en heb mijn toestel geroot en het er helemaal van verwijderd, ook dit was erg makkelijk. Een van de grootste pluspunten van de Samsung vind ik het scherm. Dat is simpelweg ongekend mooi. Ik vind dat een belangrijk punt, omdat dat toch iets is wat je ALTIJD ziet bij het gebruik van je telefoon. Altijd. Net als de snelheid, die zul je ook altijd merken. En laat dat nou net de twee dingen zijn waarin de Samsung beduidend beter is dan de Sensation.
Succes met je keuze.
Helemaal mee eens. Ik was ook anti-Samsung.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.![]()
De Touchwiz schil vond ik ook een groot minpunt (waar jij naar verwijst met OS), maar dit bleek totaal onnodig. Met tien minuten prutsen in Launcherpro applicatie en mijn toestel is volledig ontdaan van de lelijke Touchwiztroep. Ik ben nog wat verder gegaan en heb mijn toestel geroot en het er helemaal van verwijderd, ook dit was erg makkelijk. Een van de grootste pluspunten van de Samsung vind ik het scherm. Dat is simpelweg ongekend mooi. Ik vind dat een belangrijk punt, omdat dat toch iets is wat je ALTIJD ziet bij het gebruik van je telefoon. Altijd. Net als de snelheid, die zul je ook altijd merken. En laat dat nou net de twee dingen zijn waarin de Samsung beduidend beter is dan de Sensation.
Succes met je keuze.
Nee, voor zover ik weet kan dat (nog) niet. Mocht het wel ooit kunnen, dan vraag ik me af of het wel "stabiel" genoeg werkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kun je dan ook HTC Sense op de Samsung installeren ?
Sense zelf denk ik inderdaad niet, maar je kunt het uiterlijk denk ik wel goed namaken met wat apps.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet kan dat (nog) niet. Mocht het wel ooit kunnen, dan vraag ik me af of het wel "stabiel" genoeg werkt.
De Sensation heeft toch een scherm met hogere resolutie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik was ook anti-Samsung.
Maar de specs van deze foon, samen met het scherm en de camera hebben me overtuigd om voor de GS2 te gaan.
Vanmiddag een foto van m'n huis gemaakt en deze is echt retescherp. Dat was me met m'n Desire niet gelukt.
Klopt, maar het is nog geen SAMOLEDquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
De Sensation heeft toch een scherm met hogere resolutie?
Nee, alleen google, en youtube gedaan maar dat is niet van samsung...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef m-g-s het volgende:
Bedienen jullie het toestel veel met je stem? Of is dat meer voor de lol?
Kan dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef m-g-s het volgende:
Bedienen jullie het toestel veel met je stem? Of is dat meer voor de lol?
Ja, dat swype werkt idd wel aardig jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef MetBas het volgende:
[..]
Kan dat?Zoeken kan wel met stem en dat werkte best goed. Ook swype is goddelijk trouwens.
Heb ik ook, kreeg een smsje om 10 voor 6(terwijl vodafone om 6 uur dicht gaat)dat het geregeld is. Morgen zijn ze dicht. Blahquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef TripleP het volgende:
Hahahaha morgen is het hemelvaartsdag en zijn alle winkels dicht.
En die vent zeggen dat ik m idd morgen mocht ophalen.
Behoorlijk indrukwekkend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef Dlocks het volgende:
Gamen en films kijken op TV met je Samsung
Ik heb gewoon de hele dag in de stad gelopen. Alles was open. Maar nergens hebben ze de Galaxy S2 liggen om te proberenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef TripleP het volgende:
Hahahaha morgen is het hemelvaartsdag en zijn alle winkels dicht.
En die vent zeggen dat ik m idd morgen mocht ophalen.
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele dag in de stad gelopen. Alles was open. Maar nergens hebben ze de Galaxy S2 liggen om te proberen
Als ik het vraag willen ze hem wel pakken, maar dan krijg ik em in het plastic zonder accu erin, wtf heb ik daaraan
Heb wel de LG Optiumus 2x geprobeerd en vond die erg traag. Scrollen en zoomen gaat veel minder soepel dan bij de iPhone. Ik mag hopen dat dat bij de Samsung een heel stuk beter is, maar in de winkels zeggen ze dat het vergelijkbaar is...
Dat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.
Ditquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.
Nee, is groter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
Ligt er aan hoe diep je zakken zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Wel net zo comfortabal in de broekzak?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef akadoenka het volgende:
Gewoon normale spijkerbroek, bv g-star model
boeiuh. Denken de chicks iig dat je wat hebt daarquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Niet als een dike bobbel gezien hij zo groot is?
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
op je been in plaats van er tussenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.
Zo moeilijk is het toch niet om de specificaties op te zoeken? Staat op iedere website waar ze telefoons verkopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
koop hem nou maar gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Dat schaakbordpatroon is volgens mij juist een feature om het scrollen niet te vertragen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef Netsplitter het volgende:
Heb al wel checkers gehad bij het browsen, maar dat had ik op m'n iPhone ook.
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, net de postbode gedag gezegd, dus hebbes ook!
Alleen probleem 1 doet zich al voor, hoe krijg ik het achterdeksel in godsnaam geopend om de batterij en simkaart te plaatsen?![]()
Moet je ergens drukken, schuiven, trekken ofzo? Heb mijn nagel al bijna gebroken.
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Bij contacten -> menuknop -> contacten importeren -> simkaart.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(:+) zegt, ff met je nagel eronder en dan kan je hem er zo uit wippen. Weet iemand hoe ik mijn contacten vanaf de simkaart kan importeren?
Redelijk flexibel is nog best een understatement getuige dit filmpje:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Weet je zeker dat het je batterij is en niet je processor?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Haaruitval het volgende:
Vanmiddag binnengekregen!
Damn wat gaat die snel zeg, totaal geen haperingen!
Alles verloopt heerlijk vlotjes, batterij werd wel flink warm aan de achterkant viel me op..
Het lijkt me dat er wel iets als fabrieks-instellingen zou moeten zijn, heb je hem geroot?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef rcco het volgende:
Ik kreeg eerst nog zo'n 40 uur op een volle batterij bij normaal gebruik. Maar de afgelopen dagen krijg ik nog maar zo'n 10 uur bij het zelfde gebruik. 'Android-systeem' verbruikt nu vaak meer dan Display.![]()
En mijn toetsenbord ziet er opeens anders uit en swype staat op Spaans.![]()
Weet iemand hoe ik de normale terug kan krijgen?
niet moelijk, gewoon op de home toets rammenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef netolk het volgende:
Weet iemand hoe je tegelijkertijd muziek kan luisteren en de phone voor andere dingen kan gebruiken?
vergelijk niet alles met de iphone verdommequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef akadoenka het volgende:
Jezus die is echt wel groot in vergelijking met de iphone .... heb net eens wat foto's en filmpjes bekeken
ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee hoor. Wss ook omdat hij zo dun is jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef akadoenka het volgende:
Groot scherm is niks mis mee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het handig is om je broekzak te hebben. Of komt dat omdat hij zo dun is?
dat doet hij al, zodra hij buiten berijk is gaat hij op 3g en zodra je weer bereik hebt gaat hij over op wifiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef fespo het volgende:
is het mogelijk om de telefoon automatisch te laten switchen tussen het thuis wifi netwerk en het telefoon internet netwerk bij het aankomen / verlaten van mijn huis?
die grootte is juist heel mooi om films op te kijken of te surfen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef fespo het volgende:
a wat fijn.
ik zou deze telefoon erg graag willen maar ik vind het wel een nadeel dat hij zo groot is.
als ik het niet vergeet ga ik morgen even in de winkel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |