Nee, is groter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
Ligt er aan hoe diep je zakken zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Wel net zo comfortabal in de broekzak?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef akadoenka het volgende:
Gewoon normale spijkerbroek, bv g-star model
boeiuh. Denken de chicks iig dat je wat hebt daarquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Niet als een dike bobbel gezien hij zo groot is?
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
op je been in plaats van er tussenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.
Zo moeilijk is het toch niet om de specificaties op te zoeken? Staat op iedere website waar ze telefoons verkopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
koop hem nou maar gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Dat schaakbordpatroon is volgens mij juist een feature om het scrollen niet te vertragen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef Netsplitter het volgende:
Heb al wel checkers gehad bij het browsen, maar dat had ik op m'n iPhone ook.
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, net de postbode gedag gezegd, dus hebbes ook!
Alleen probleem 1 doet zich al voor, hoe krijg ik het achterdeksel in godsnaam geopend om de batterij en simkaart te plaatsen?![]()
Moet je ergens drukken, schuiven, trekken ofzo? Heb mijn nagel al bijna gebroken.
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Bij contacten -> menuknop -> contacten importeren -> simkaart.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(:+) zegt, ff met je nagel eronder en dan kan je hem er zo uit wippen. Weet iemand hoe ik mijn contacten vanaf de simkaart kan importeren?
Redelijk flexibel is nog best een understatement getuige dit filmpje:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Weet je zeker dat het je batterij is en niet je processor?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Haaruitval het volgende:
Vanmiddag binnengekregen!
Damn wat gaat die snel zeg, totaal geen haperingen!
Alles verloopt heerlijk vlotjes, batterij werd wel flink warm aan de achterkant viel me op..
Het lijkt me dat er wel iets als fabrieks-instellingen zou moeten zijn, heb je hem geroot?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef rcco het volgende:
Ik kreeg eerst nog zo'n 40 uur op een volle batterij bij normaal gebruik. Maar de afgelopen dagen krijg ik nog maar zo'n 10 uur bij het zelfde gebruik. 'Android-systeem' verbruikt nu vaak meer dan Display.![]()
En mijn toetsenbord ziet er opeens anders uit en swype staat op Spaans.![]()
Weet iemand hoe ik de normale terug kan krijgen?
niet moelijk, gewoon op de home toets rammenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef netolk het volgende:
Weet iemand hoe je tegelijkertijd muziek kan luisteren en de phone voor andere dingen kan gebruiken?
vergelijk niet alles met de iphone verdommequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef akadoenka het volgende:
Jezus die is echt wel groot in vergelijking met de iphone .... heb net eens wat foto's en filmpjes bekeken
ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee hoor. Wss ook omdat hij zo dun is jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef akadoenka het volgende:
Groot scherm is niks mis mee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het handig is om je broekzak te hebben. Of komt dat omdat hij zo dun is?
dat doet hij al, zodra hij buiten berijk is gaat hij op 3g en zodra je weer bereik hebt gaat hij over op wifiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef fespo het volgende:
is het mogelijk om de telefoon automatisch te laten switchen tussen het thuis wifi netwerk en het telefoon internet netwerk bij het aankomen / verlaten van mijn huis?
die grootte is juist heel mooi om films op te kijken of te surfen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef fespo het volgende:
a wat fijn.
ik zou deze telefoon erg graag willen maar ik vind het wel een nadeel dat hij zo groot is.
als ik het niet vergeet ga ik morgen even in de winkel kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |