Klopt idd, heb ik ook bij vodafone, alleen met korting kom je dan dus op ¤711,- ofzo uit in totaal en dat was het goedkoopst dat ik kon vinden (bij vodafone dan)quote:
Ik denk niet zoveel, want ze zijn nogal schaars op het momentquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef gogosweden het volgende:
hoeveel mensen hier hebben hem nou daadwerkelijk thuis liggen?
oja, even een subvraag. Wat zijn een paar leuke gratis HD games ? voor deze feun?
bedoel je nu die games of die telefoons?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet zoveel, want ze zijn nogal schaars op het moment
Heb 'm thuis en in gebruik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef gogosweden het volgende:
hoeveel mensen hier hebben hem nou daadwerkelijk thuis liggen?
oja, even een subvraag. Wat zijn een paar leuke gratis HD games ? voor deze feun?
zijn wij de enigste 2 hier?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb 'm thuis en in gebruik.
Games, geen idee, heb ik m'n iPad voor.
Messages > settings > CB activation uitzetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef netolk het volgende:
ik krijg van vodafone steeds zo'n sms met in welke regio ik zit (dus kengetal van plaats waar ik me bevind) Weet iemand hoe ik dit niet meer kan krijgen?
De telefoonsquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedoel je nu die games of die telefoons?
oh dan heb ik gewoon mazzel dat ik er nu eentje heb dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De telefoonswat betreft games.. ik weet het niet zo, zal eens aan wat maatjes van me vragen, die hebben wel android telefoons. Dit gaat mijn eerste zijn.
Instellingen -> Display -> Schermdisplay en dan onderste deel; Scherm vergrendelen klik op plaats klok. Et Voilaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Dynames het volgende:
Hoe kun je de tijd en datum enzo naar boven instellen (dattie dus bovenaanstaat ipv midden van het scherm) als ie op lock stand staat? Of kan dat niet?
Open het mapje. Hou dan je vinger op de titelbalk waar nu "map1" staat. Na een tel kan je hem wijzigen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Weet iemand hoe je de mappen die je aan kan maken een andere naam kan geven dan map1 map2 etc?
hehe kun je zien dat ik zulke dingen vaak doe he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef MetBas het volgende:
Ik heb een oplossing. Verwijderen en gewoon Twitter en Facebook app gebruiken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Open het mapje. Hou dan je vinger op de titelbalk waar nu "map1" staat. Na een tel kan je hem wijzigen.
nee. werkt perfect hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef Olle. het volgende:
Hebben meer mensen last van het downloaden van de android marked?
ik wil facebook en twitter dus downloadenmaar hij blijft al een aardige tijd hangen op download starten....
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef netolk het volgende:
ik krijg van vodafone steeds zo'n sms met in welke regio ik zit (dus kengetal van plaats waar ik me bevind) Weet iemand hoe ik dit niet meer kan krijgen?
Txs, was net ff naar andere provincie had gelijk weer 35 van die berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef MetBas het volgende:
[..]
Messages > settings > CB activation uitzetten.
Snelheid en beeld zijn bij de Samsung toch wel een stuk beterquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Repeat het volgende:
Nog meer mensen die twijfelen of getwijfeld hebben tussen dit apparaat en de HTC Sensation? Ik wel nl
De Samsung heeft meer geheugen, maar ik vind hem een beetje goedkoop aanvoelen en dat OS vind ik ook niet zo mooi als bij de HTC :#
Iemand belangrijkere overwegingen?
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Repeat het volgende:
Nog meer mensen die twijfelen of getwijfeld hebben tussen dit apparaat en de HTC Sensation? Ik wel nl
De Samsung heeft meer geheugen, maar ik vind hem een beetje goedkoop aanvoelen en dat OS vind ik ook niet zo mooi als bij de HTC :#
Iemand belangrijkere overwegingen?
Kun je dan ook HTC Sense op de Samsung installeren ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.![]()
De Touchwiz schil vond ik ook een groot minpunt (waar jij naar verwijst met OS), maar dit bleek totaal onnodig. Met tien minuten prutsen in Launcherpro applicatie en mijn toestel is volledig ontdaan van de lelijke Touchwiztroep. Ik ben nog wat verder gegaan en heb mijn toestel geroot en het er helemaal van verwijderd, ook dit was erg makkelijk. Een van de grootste pluspunten van de Samsung vind ik het scherm. Dat is simpelweg ongekend mooi. Ik vind dat een belangrijk punt, omdat dat toch iets is wat je ALTIJD ziet bij het gebruik van je telefoon. Altijd. Net als de snelheid, die zul je ook altijd merken. En laat dat nou net de twee dingen zijn waarin de Samsung beduidend beter is dan de Sensation.
Succes met je keuze.
Helemaal mee eens. Ik was ook anti-Samsung.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk getwijfeld. Voor dit toestel kwam ik van HTC en was ik er helemaal weg van. Naar mate ik meer ging Googlen op beide telefoons moest ik op een gegeven moment iets onder ogen zien.. de Sensation kan simpelweg niet tippen aan de Galaxy S2. Terwijl ik voorheen altijd vet anti Samsung was.![]()
De Touchwiz schil vond ik ook een groot minpunt (waar jij naar verwijst met OS), maar dit bleek totaal onnodig. Met tien minuten prutsen in Launcherpro applicatie en mijn toestel is volledig ontdaan van de lelijke Touchwiztroep. Ik ben nog wat verder gegaan en heb mijn toestel geroot en het er helemaal van verwijderd, ook dit was erg makkelijk. Een van de grootste pluspunten van de Samsung vind ik het scherm. Dat is simpelweg ongekend mooi. Ik vind dat een belangrijk punt, omdat dat toch iets is wat je ALTIJD ziet bij het gebruik van je telefoon. Altijd. Net als de snelheid, die zul je ook altijd merken. En laat dat nou net de twee dingen zijn waarin de Samsung beduidend beter is dan de Sensation.
Succes met je keuze.
Nee, voor zover ik weet kan dat (nog) niet. Mocht het wel ooit kunnen, dan vraag ik me af of het wel "stabiel" genoeg werkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kun je dan ook HTC Sense op de Samsung installeren ?
Sense zelf denk ik inderdaad niet, maar je kunt het uiterlijk denk ik wel goed namaken met wat apps.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet kan dat (nog) niet. Mocht het wel ooit kunnen, dan vraag ik me af of het wel "stabiel" genoeg werkt.
De Sensation heeft toch een scherm met hogere resolutie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik was ook anti-Samsung.
Maar de specs van deze foon, samen met het scherm en de camera hebben me overtuigd om voor de GS2 te gaan.
Vanmiddag een foto van m'n huis gemaakt en deze is echt retescherp. Dat was me met m'n Desire niet gelukt.
Klopt, maar het is nog geen SAMOLEDquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
De Sensation heeft toch een scherm met hogere resolutie?
Nee, alleen google, en youtube gedaan maar dat is niet van samsung...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef m-g-s het volgende:
Bedienen jullie het toestel veel met je stem? Of is dat meer voor de lol?
Kan dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef m-g-s het volgende:
Bedienen jullie het toestel veel met je stem? Of is dat meer voor de lol?
Ja, dat swype werkt idd wel aardig jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef MetBas het volgende:
[..]
Kan dat?Zoeken kan wel met stem en dat werkte best goed. Ook swype is goddelijk trouwens.
Heb ik ook, kreeg een smsje om 10 voor 6(terwijl vodafone om 6 uur dicht gaat)dat het geregeld is. Morgen zijn ze dicht. Blahquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef TripleP het volgende:
Hahahaha morgen is het hemelvaartsdag en zijn alle winkels dicht.
En die vent zeggen dat ik m idd morgen mocht ophalen.
Behoorlijk indrukwekkend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef Dlocks het volgende:
Gamen en films kijken op TV met je Samsung
Ik heb gewoon de hele dag in de stad gelopen. Alles was open. Maar nergens hebben ze de Galaxy S2 liggen om te proberenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef TripleP het volgende:
Hahahaha morgen is het hemelvaartsdag en zijn alle winkels dicht.
En die vent zeggen dat ik m idd morgen mocht ophalen.
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele dag in de stad gelopen. Alles was open. Maar nergens hebben ze de Galaxy S2 liggen om te proberen
Als ik het vraag willen ze hem wel pakken, maar dan krijg ik em in het plastic zonder accu erin, wtf heb ik daaraan
Heb wel de LG Optiumus 2x geprobeerd en vond die erg traag. Scrollen en zoomen gaat veel minder soepel dan bij de iPhone. Ik mag hopen dat dat bij de Samsung een heel stuk beter is, maar in de winkels zeggen ze dat het vergelijkbaar is...
Dat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.
Ditquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. Dat ding heeft bij mij nog geen een keer gelagged. niet traag niets. bliksemsnel dat ding.
Nee, is groter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
Ligt er aan hoe diep je zakken zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Wel net zo comfortabal in de broekzak?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef akadoenka het volgende:
Gewoon normale spijkerbroek, bv g-star model
boeiuh. Denken de chicks iig dat je wat hebt daarquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Niet als een dike bobbel gezien hij zo groot is?
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
op je been in plaats van er tussenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je een plat geslagen jonge heer hebt.
Zo moeilijk is het toch niet om de specificaties op te zoeken? Staat op iedere website waar ze telefoons verkopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef akadoenka het volgende:
Is qua grote de galaxy 2 te vergeljken met de iphone 3gs/4?
koop hem nou maar gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Dat schaakbordpatroon is volgens mij juist een feature om het scrollen niet te vertragen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef Netsplitter het volgende:
Heb al wel checkers gehad bij het browsen, maar dat had ik op m'n iPhone ook.
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, net de postbode gedag gezegd, dus hebbes ook!
Alleen probleem 1 doet zich al voor, hoe krijg ik het achterdeksel in godsnaam geopend om de batterij en simkaart te plaatsen?![]()
Moet je ergens drukken, schuiven, trekken ofzo? Heb mijn nagel al bijna gebroken.
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Bij contacten -> menuknop -> contacten importeren -> simkaart.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zat ik ook net mee te prutsen, maar idd zoals ''de mol''(:+) zegt, ff met je nagel eronder en dan kan je hem er zo uit wippen. Weet iemand hoe ik mijn contacten vanaf de simkaart kan importeren?
Redelijk flexibel is nog best een understatement getuige dit filmpje:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef themole het volgende:
[..]
Zit een inkeping aan een van de zijkanten.. Daaraan moet je je nagel insteken en trekken, wees niet bang om het kapot te maken, dingetje is redelijk flexibel.
Weet je zeker dat het je batterij is en niet je processor?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Haaruitval het volgende:
Vanmiddag binnengekregen!
Damn wat gaat die snel zeg, totaal geen haperingen!
Alles verloopt heerlijk vlotjes, batterij werd wel flink warm aan de achterkant viel me op..
Het lijkt me dat er wel iets als fabrieks-instellingen zou moeten zijn, heb je hem geroot?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef rcco het volgende:
Ik kreeg eerst nog zo'n 40 uur op een volle batterij bij normaal gebruik. Maar de afgelopen dagen krijg ik nog maar zo'n 10 uur bij het zelfde gebruik. 'Android-systeem' verbruikt nu vaak meer dan Display.![]()
En mijn toetsenbord ziet er opeens anders uit en swype staat op Spaans.![]()
Weet iemand hoe ik de normale terug kan krijgen?
niet moelijk, gewoon op de home toets rammenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef netolk het volgende:
Weet iemand hoe je tegelijkertijd muziek kan luisteren en de phone voor andere dingen kan gebruiken?
vergelijk niet alles met de iphone verdommequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef akadoenka het volgende:
Jezus die is echt wel groot in vergelijking met de iphone .... heb net eens wat foto's en filmpjes bekeken
ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee hoor. Wss ook omdat hij zo dun is jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef akadoenka het volgende:
Groot scherm is niks mis mee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het handig is om je broekzak te hebben. Of komt dat omdat hij zo dun is?
dat doet hij al, zodra hij buiten berijk is gaat hij op 3g en zodra je weer bereik hebt gaat hij over op wifiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef fespo het volgende:
is het mogelijk om de telefoon automatisch te laten switchen tussen het thuis wifi netwerk en het telefoon internet netwerk bij het aankomen / verlaten van mijn huis?
die grootte is juist heel mooi om films op te kijken of te surfen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef fespo het volgende:
a wat fijn.
ik zou deze telefoon erg graag willen maar ik vind het wel een nadeel dat hij zo groot is.
als ik het niet vergeet ga ik morgen even in de winkel kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |