dat kan ik proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef Catch22- het volgende:
Nee maar dan moet je je meissie gewoon een telefoon met whatsapp aansmeren
ik zou eens bellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb deze telefoon anderhalve week geleden besteld bij studentmobiel maar hij is niet meer op voorraad, weten jullie wanneer hij weer op voorraad is?
Ze hebben hem al enkele keren op voorraad gehad alleen is er een grote wachtlijst. Ik heb nu ongeveer 2 weken geleden besteld en krijg hem volgende week opgestuurd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb deze telefoon anderhalve week geleden besteld bij studentmobiel maar hij is niet meer op voorraad, weten jullie wanneer hij weer op voorraad is?
je moet even naar contacten gaan en dan links onder op je telefoon drukken. Dan krijg je een optie met importerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb hem vanmorgen ook opgehaald, en het is echt een pracht ding.
Nu even lekker de telefoon uitvogelen.
Alleen zit ik met 1 probleempje, ik heb op mijn oude toestel (N86) alle contactpersonen gekopieerd naar mijn simkaart, echter ziet mijn S2 nu dus helemaal geen contactpersonen.
Iemand een idee?
Thanks, het is gelukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:11 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
je moet even naar contacten gaan en dan links onder op je telefoon drukken. Dan krijg je een optie met importeren
Alle mensen die ik ooit heb gemaild.. Heb het nooit goed bijgehouden maar het is ook wel handig om een mooi adressenbestand te hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Thanks, alleen heb ik inmiddels al m'n Facebook vrienden er ineens tussen staan.
Goddamn wat is dit wennen haha.
Mijne gaat 7 uur van de lader en na 12 uurtjes staat hij ongeveer op 67%. Normaal gebruikquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hem nu 2 dagen, wat een heerlijke telefoon zeg. vind hem niet te groot,voelt ook niet goedkoop aan vind ik.
Alleen de batterij is slecht, vanmiddag rond een uur of 2 vol van de lader gehaald en nu nog maar 60% accu over.. En dan doe ik niet eens echt intensief internetten enzo
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:24 schreef Blubberpudding het volgende:
VillainROM V1.1 is trouwens heerlijk. Ben ik ook weer af van die klote camera shutter geluid
Grote verschil is dat er heel veel kleine rotdingetjes eruit zijn gehaald zoals bv. opstartgeluid en camera shutter geluid. En hij is ook gelijk geroot en kan je allemaal samsung troep enz verwijderen die je op geen enkele manier kan stoppen waardoor ze altijd actief zijn en het je batterij vreet. Villainrom heeft trouwens een eigen forum waar dat soort dingen te lezen zijn. Heel veel van die veranderingen zijn meestal verzoeken van bezoekers.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?
En hoe komt ik van die 7! tabbladen af?
Heb er genoeg aan 3.
op een willekeurig lege plek op een tabblad indrukken.., dan wijzigen, en dan een tabblad "ingedrukt" houden en dan wissen dusquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is nou echt het grote verschil tussen de normale rom en die?
En hoe komt ik van die 7! tabbladen af?
Heb er genoeg aan 3.
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een case willen en al helemaal niet waarom je een screenprotector zou willen. SGS2 heeft Gorilla Glass wat niet te krassen is.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
op een willekeurig lege plek op een tabblad indrukken.., dan wijzigen, en dan een tabblad "ingedrukt" houden en dan wissen dus
Mijne is ook binnen! Ik ben alleen op zoek naar een goeie betaalbare case. Zie er op Ebay NL een paar silicone dingen opstaan voor zo'n 5 euro, is dat wat.. of kun je beter niet zo'n silicone dingen nemen? En zo'n screenprotector, is dat verstandig... of is het scherm dan opeens midner gevoelig?
voorzet beschermen van het apparaat zelfquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen een case willen en al helemaal niet waarom je een screenprotector zou willen. SGS2 heeft Gorilla Glass wat niet te krassen is.
Instellingen>display>time-out schermquote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand hoe je die schermbeveiliging aanpast?
Hij springt nu echt bij 10 seconden al op zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |