heb je er last van dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef MetBas het volgende:
Hoe krijg ik al die voorgeinstalleerde troep van Bol.com en van Samsung er af?
Ik heb Vodafone maar hoef ook niet perse te rooten of zoiets, maar ik wil gewoon die preloaded Samsung reclamecrap er af. Vind ik niet zo mooi staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Olle. het volgende:
Ik hoef hopelijk niets te rooten, heb hem van t-mobile
Wat wordt er bedoelt met 'als het fout gaat'?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:22 schreef SimtekF1 het volgende:
@ Netolk: Ja idd, zo doe ik het ook gewoon.
@ MetBas: Dan moet je hem rooten heb ik begrepen, maar als dat verkeerd gaat dan is je garantie weg. :/
Er is een kans dat je 'm brickt.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:37 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoelt met 'als het fout gaat'?
Wat houdt dat precies in, en als het goed gaat heb je dan nog wel je garantie? En is de kans groot dat je hem 'brickt' ?quote:
Als je er andere firmware op zet dan de standaard versie is je garantie verlopen, of het nou goed gaat of niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, en als het goed gaat heb je dan nog wel je garantie? En is de kans groot dat je hem 'brickt' ?
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je er andere firmware op zet dan de standaard versie is je garantie verlopen, of het nou goed gaat of niet.
De kans dat je 'm brickt is niet groot, maar wel aanwezig.
Er zit een counter in de SGSII die bijhoudt hoe vaak je andere kernels dan die van Samsung erop hebt gezet, echter je kan die teller ook resetten hoewel dat iets moeilijker is. Je hebt daarvoor een JIG nodig.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En je kan niet ( als je telefoon het nog doet ) de originele firmware er weer opzetten voordat je hem opstuurt voor de garantie?
waarom niet in instellingen gewoon updaten?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef MetBas het volgende:
Kan iemand mij helder uitleggen hoe ik de firmware kan updaten met dat verschrikkelijk stuk software genaamd Kies?
Ik had begrepen dat de KE7 update niet over the air ging voorlopig.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet in instellingen gewoon updaten?
wait wut,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de KE7 update niet over the air ging voorlopig.
http://mobile.engadget.co(...)y-life-fixes-pink-s/quote:Op maandag 30 mei 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait wut,
Wat is er zo speciaal aan de ke7 update?
Btw, waarom niet via wifi aansluiten en dan zo updaten?
ik ben nogal noob omdat ik hem pas 5 uurtjes heb ofzo, dus zit ik fout verbeter me dan iemand
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait wut,
Wat is er zo speciaal aan de ke7 update?
Btw, waarom niet via wifi aansluiten en dan zo updaten?
ik ben nogal noob omdat ik hem pas 5 uurtjes heb ofzo, dus zit ik fout verbeter me dan iemand
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!Ik heb dit ding namelijk ook nog maar een paar uren maar hier kom ik echt niet zo goed uit. Als ik mijn telefoon verbind met Kies zie ik op de computer ook nergens staan 'update telefoon' of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |