vindt opera webbrowser toch wat beter;)quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef Blubberpudding het volgende:
Dolphin browser HD is wel een must vind ik. Je kan instellen dat je useragent altijd op desktop staat. Met je standaard browser moet je dat elke keer handmatig invoeren. En je kan met tabs werken, ook lekker.
Ik kon met Opera mobiele weergave niet uitzetten. Kon het wel uitvinken maar hij bleef alles in mobiele weergave laten zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef svenistheman het volgende:
[..]
vindt opera webbrowser toch wat beter;)
Menu - Achtergrondquote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef netolk het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je de achtergrond kan veranderen?
Die standaard achtergrond vind ik niet zo super namelijk
Kijk eens een keer naar de Miren browser. Is ook een heel fijn dingetje!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Ik kon met Opera mobiele weergave niet uitzetten. Kon het wel uitvinken maar hij bleef alles in mobiele weergave laten zien.
Is het zo makkelijk... had het zo snel niet gezien Xdquote:
Dat probleem had ik gisteren ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef netolk het volgende:
k zit te kutten met het verbinding laten maken met mn pc alleen windows herkent hem niet
dus nu maar progje van samsung gedownload...
heb je er last van dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef MetBas het volgende:
Hoe krijg ik al die voorgeinstalleerde troep van Bol.com en van Samsung er af?
Ik heb Vodafone maar hoef ook niet perse te rooten of zoiets, maar ik wil gewoon die preloaded Samsung reclamecrap er af. Vind ik niet zo mooi staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Olle. het volgende:
Ik hoef hopelijk niets te rooten, heb hem van t-mobile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |