Straks verlangen we allemaal weer naar PenWquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind dat K&VdB het prima doen.![]()
ze zijn ook kritisch over hun "eigen mensen"
Stiekem vind ik ze beide wel goed; maar als P&W lang bezig is wil je eigenlijk Kneveltje weer, en andersom weer P&W.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks verlangen we allemaal weer naar PenW. Het is een prettige afwisseling
Ja, grappig hè zoals ze haar aankondigen. Zal ongetwijfeld geneuzel worden over de laatste show van Oprah.quote:
Heeft hij dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
We zouden eigenlijk een jasjestopic a la Smeets hebben.
Er zat een woordje niet in de zin.quote:
Ben moet nog steeds die anderhalf miljoen euro terug betalen die hij ten onrechte als vertrekpermie ontving bij een bedrijf waar ik ook werkte.quote:
Haar man heet geloof ik niet Henk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw heeft een 'tokkie'' ketting om. Een typische Ingrid sieraad.
Nee, typisch is dan zonder e.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verspreking.quote:
Viel me ook al op. Een Tunesiër met een oorbel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.
Nee dus.quote:
Heb ik ook gedaan inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
Jammer, ik had beter Badr Hari kunnen kijken.
Goh...dat heb je wel vaak he.quote:
Wat een vreselijk dom wijf was dat zeg... ben je een paar weken op werkvakantie, komt die één of andere Tunesische gek aan met een huwelijksaanzoek... Dat zeg je toch godverdomme gewoon nee, omdat het veel te kort is? "Ja, het was heel leuk enzo" wtfquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Vakantie, zwanger, huwelijk en dat allemaal na een paar dagen elkaar kennen.
Oprah... die gasten kwamen alleen maar voor de cadeau's en Oprah zelf doet geen enkel spontaan gesprek omdat ze alles van de autocue doet.. wtf is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
Kijk de talkshowkoningin eens enorm goeie vragen stellen.
En die mongool van een man van haar denkt dat het verantwoord is om met gammele bootjes Europa in te komen. Waarom wacht die mafkees niet gewoon een visum en neemt ie daarna het vliegtuig? Lekker onverantwoordelijke aanstaande vader zeg. Nu zit die mongool met een dodelijke long-nogwat in een of ander strafkamp.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw denkt zomaar op grond van gezinshereniging iemand naar Nederland te kunnen halen waarbij ze klaarblijkelijk denkt dat er geen procedures gelden zoals gesteld, in de Vreemdelingenwet.
VVD'ers he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Theo van Gogh heeft dat huwelijk van Bram en Neelie weleens gebruikt
om aan te tonen dat echte liefde nergens door tegengehouden wordt.
Vond ik wel mooi.
Ik moet u helaasch teleurstellen bij deze.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vraag me al enkele jaren af hoe frequent Catherine nog seks heeft. Is dat toevallig gister nog ter tafel gekomen?
Ok, dan hoef ik de uitzending ook niet terug te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moet u helaasch teleurstellen bij deze.
Wel een aantal heerlijke sneren van één van die andere gasten naar het gggristendom toen het over Neelie gingquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik de uitzending ook niet terug te kijken.
Eens. Benieuwd wie vanavond de gasten zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind dat K&VdB het prima doen.![]()
ze zijn ook kritisch over hun "eigen mensen"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Eens. Benieuwd wie vanavond de gasten zijn.
quote:Over Mladic: minister Uri Rosenthal, journalist Frank Westerman, die Mladic ooit sprak en oud militair Anne Mulder die erbij was.
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
En om het gebruikelijke vijftal gasten compleet te maken ook nog weervrouw en tornadojager Margot Ribberink en forensisch psycholoog Ernst Ameling.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?
Benno L, de zweminstructeur uit Den Bosch, is vandaag in Hoger Beroep veroordeeld tot 6 jaar celstraf. Voor ouders van slachtoffers is het onbegrijpelijk dat hij geen TBS opgelegd heeft gekregen. Forensisch psycholoog Ernst Ameling legt vanavond uit waarom hij van mening is dat TBS zeker gepast zou zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?
Shiiiiit, wat is dit voor bullshitquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
En ook nog weervrouw en tornadojager Margot Ribberink
Ok. Ik vind het ook vrij onbegrijpelijk dat iemand die zo hardnekkig en op grote schaal over de schreef is gegaan, geen behandeling krijgt. Een celstraf lost maar zeer tijdelijk iets op imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Benno L, de zweminstructeur uit Den Bosch, is vandaag in Hoger Beroep veroordeeld tot 6 jaar celstraf. Voor ouders van slachtoffers is het onbegrijpelijk dat hij geen TBS opgelegd heeft gekregen. Forensisch psycholoog Ernst Ameling legt vanavond uit waarom hij van mening is dat TBS zeker gepast zou zijn.
Oja, dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wellicht over de Engelse seriemoordenaar die hier gewoond zou hebben.
Baas golfer gaf al uitsluitsel:quote:
Dank je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Baas golfer gaf al uitsluitsel:
Knevel & Van den Brink #36:De dag des oordeels over hen is aangebroken
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Absurditeit het volgende:
Baas golfer gaf al uitsluitsel:
Knevel & Van den Brink #36:De dag des oordeels over hen is aangebroken
Wat een armen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Nou ik zit er weer klaar voor hoor, chips, alles.
Nu nog van Gobbel in de bocht.
Glenn Helder?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Specularium het volgende:
Hoe heet die andere gozer van Oranje nou die had vastgezeten?
Is ook bij P+W geweest.
Kan even niet op de naam komen.
Yes, die was het. Daar lijkt deze van Gobbel nog een lieverdje bij.quote:
Je hebt nog niet eens half door wat voor een ongelofelijke baas Jeroen is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Relaxte gasten, beter dan die zelfgenoegzame pummels Pauw en Witteman.
Pauw: ga er eens normaal bij zitten man, en leer normaal kijken met je
vreemde verbaasde gezichten!
Die cynische opmerkingen van Pauw mis ik eerlijk gezegd ook wel een beetje .quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens half door wat voor een ongelofelijke baas Jeroen is.
Dat is de houding van Pauw. Die zit altijd raar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Relaxte gasten, beter dan die zelfgenoegzame pummels Pauw en Witteman.
Pauw: ga er eens normaal bij zitten man, en leer normaal kijken met je
vreemde verbaasde gezichten!
Omdat er recent een paar nogal dodelijke orkanen gewoed hebben, misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Maar echt, waarom iets met orkanen of weet ik veel waar dat wijf voor gekomen is
Een beetje heel erg ontzettend non-nieuws als de mastermind van de grootste genocide na WII in Europa is opgepaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er recent een paar nogal dodelijke orkanen gewoed hebben, misschien?
Als er een aardebeving of een tsunami is mag je het daar ook niet over hebben?
Hebben ze Pol Pot te pakken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef msnk het volgende:
Een beetje heel erg ontzettend non-nieuws als de mastermind van de grootste genocide na WII in Europa is opgepakt
Politicus geworden, he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die meneer kan wel praten als brugman zeg.
Die zal er wel ontelbare uren therapie op hebben zitten. Vandaar dat ie het misschien zo makkelijk zegt allemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die meneer kan wel praten als brugman zeg.
Tjah. Nazi's verwoorden het vaak ook een beetje anders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Mijn buren zijn Serven. Hoor je ineens andere verhalen.
Dit dacht ik ook toen ik 15 was. Maar zo zwart wit is het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah. Nazi's verwoorden het vaak ook een beetje anders.
Ook gezien...vooral die afscheidsbrief was indrukwekkend ...zelfs ik krijg dan tranen in de ogenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Was laatst ook een De Reunie op over Srebrenica, echt indrukwekkende verhalen ook.
Hele show met veteranen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Was laatst ook een De Reunie op over Srebrenica, echt indrukwekkende verhalen ook.
Het ging mij meer om het gegeven dat deze persoon wellicht uren zou kunnen doorpraten als hij niet onderbroken zou worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zal er wel ontelbare uren therapie op hebben zitten. Vandaar dat ie het misschien zo makkelijk zegt allemaal.
Ja een ploegje wat daar met zijn allen had gezeten. Ze waren toen soms echt pas 19 ofzo...quote:
Nee, er zijn (ook) genoeg politici te vinden die verre van mondig zijn.quote:
Haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef Absurditeit het volgende:
Zijn ouders hadden wel een vooruitziende blik, toen ze zo'n verwijfd mannetje als Mulder de voornaam 'Anne' gaven.
Anne is toch een gewone jongensnaam?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef Absurditeit het volgende:
Zijn ouders hadden wel een vooruitziende blik, toen ze zo'n verwijfd mannetje als Mulder de voornaam 'Anne' gaven.
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook toen ik 15 was. Maar zo zwart wit is het niet.
Verre van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anne is toch een gewone jongensnaam?
Is toch een normale naam voor een jongen? Ik vind jongens die Maria als tweede naam hebben erger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef Absurditeit het volgende:
Hij kan er ook interessant over vertellen, kunnen ook niet alle politici zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, er zijn (ook) genoeg politici, die verre van mondig zijn.
Ach, er zullen vast een paar mannen Anne heten, maar meisjes heten een stuk vaker zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anne is toch een gewone jongensnaam?
Je komt zeker niet uit het noorden des lands.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ach, er zullen vast een paar mannen Anne heten, maar als meisjesnaam komt het vele malen vaker voor.
Correct.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Je komt zeker niet uit het noorden des lands.
Er zijn ook meisjes die Robin heten of Renee. Wat een /care sommige namen kunnen gewoon voor beide, zo ook Anne.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ach, er zullen vast een paar mannen Anne heten, maar meisjes heten een stuk vaker zo.
Ook in het Noorden zal het relatief meevallen. In ieder geval nog nooit van deze naam gehoord bij het mannelijke geslacht in mijn directe omgeving of van vrienden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Je komt zeker niet uit het noorden des lands.
Het bestaan van mannen die Anne heten wordt ook niet ontkend. Ik vind het alleen veel meer een meisjesnaam. Jij mag het verder ook doodnormaal vinden dat een jongetje Anne wordt genoemd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die Robin heten of Renee. Wat een /care sommige namen kunnen gewoon voor beide, zo ook Anne.
Same. Niet dat dat alles zegt, maar ik kan moeilijk geloven dat het echt noemenswaardig vaak voorkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook in het Noorden zal het relatief meevallen. In ieder geval nog nooit van deze naam gehoord bij het mannelijke geslacht in mijn directe omgeving of van vrienden.
Tja, een VVDer he, zoiezo een matige/slechte partij...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Anne Mulder is wel een matig kamerlid overigens.
Anne Vondeling. Groot PvdA politicus.quote:
De rest van Noord-Nederland vindt het ook een doodnormale jongensnaam...Anne wordt hier overigens wel vaak als Oane uitgesprokenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het bestaan van mannen die Anne heten wordt ook niet ontkend. Ik vind het alleen veel meer een meisjesnaam. Jij mag het verder ook doodnormaal vinden dat een jongetje Anne wordt genoemd.
Je hebt helemaal gelijk. We zullen in het vervolg eerst onderzoek plegen in de provincie, voordat we ons gaan verbazen over allerlei namen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef alors het volgende:
Er zijn toch nog wel ruim 10.000 mannelijke Anne's tegenover 28.000 vrouwelijke, dus het is helemaal niet zo ongebruikelijk.
Spreiding van de mannelijke variant van de naamquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. We zullen in het vervolg eerst onderzoek plegen in de provincie, voordat we ons gaan verbazen over allerlei namen.
110 Anne's hier. Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Spreiding van de mannelijke variant van de naam
http://www.meertens.knaw.(...)eerstenaam/Anne#data
Hij wordt dan ook wel naar Nederland gebracht. Dat maakt in principe niets uit, maar je weet hoe de media werken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
De ophef over die arrestatie van Mladic is natuurlijk wel het grootst in Nederland.
In de rest van Europa was het slechts marginaal nieuws in de kantlijn.
Tijd om eens naar buiten te gaan dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
110 Anne's hier. Ik heb ze nog nooit gezien.
Wij hebben hier dan amper Mohamed'squote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook wel naar Nederland gebracht. Dat maakt in principe niets uit, maar je weet hoe de media werken.
Ik heb zo'n vermoeden dat jongetjes die Anne worden genoemd zich niet zo graag mengen in het sociale verkeer / dat ze liegen over hun - in mijn ogen - bespottelijke naam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
110 Anne's hier. Ik heb ze nog nooit gezien.
An.. uhhh... dy. Ja, Andy.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jongetjes die Anne worden genoemd zich niet zo graag mengen in het sociale verkeer / dat ze liegen over hun - in mijn ogen - bespottelijke naam.
Als dit nou zou kloppen had je een punt, maar nee.quote:
Dat tribunaal en de gevangenis staat wel in Nederland, maar is niet Nederlands.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Absurditeit het volgende:
Hij wordt dan ook wel naar Nederland gebracht. Dat maakt in principe niets uit, maar je weet hoe de media werken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, een VVDer he, zoiezo een matige/slechte partij...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jongetjes die Anne worden genoemd zich niet zo graag mengen in het sociale verkeer / dat ze liegen over hun - in mijn ogen - bespottelijke naam.
2 handen onder 1 hoedje dit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verdenk elke Anne er dan ook van een bestaan als kluizenaar te leven.
Zou ik ook doen met zo'n naam.
Is niet Nederlands uiteraard, maar omdat hij hier naartoe komt, krijgt het sowieso hier al meer aandacht. Dat getetter van mensen als Knevel heeft niets met een schuldgevoel te maken, maar dan veel meer met sensatiezucht. Wellicht ligt het voor direct betrokkenen wel anders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat tribunaal en de gevangenis staat wel in Nederland, maar is niet Nederlands.
De ophef erover is hier zo groot vanwege het toch aanwezige schuldgevoel over wat er in Screbrenica gebeurd is.
Ach, daar is ie weer.quote:
En dan nog ontzag hebben voor die slappe hap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
1274 tornados met 505 doden?
Matige verhouding.
Ze hadden beter Helga van Leur kunnen uitnodigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Ze dreunt een ingestudeerd feitenlijstje op, die RTL-muts.
Ik ook.quote:
En hij is er trots op ook! Dat zag je aan zn uitstraling erbijquote:
Lijkt wel een autist.quote:
thanks!quote:
Nou dat viel wel mee dus. Excuses.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef Langdon het volgende:
[..]
Lijkt wel een autist.Nouja, ik moet aardig doen. Hè?
Hij leek wat ongemakkelijk, maar dat betekent niet dat het een autist is. Dus een overstatement van mijn kant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Specularium het volgende:
Wat ik wil zeggen is, hou je niet in omdat de kritiek over niet afgesproken grenzen gaat.
Ook al is het jouw optiek alleen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef Langdon het volgende:
[..]
Hij leek wat ongemakkelijk, maar dat betekent niet dat het een autist is. Dus een overstatement van mijn kant.Zelfreflectie for the win.
Dit dacht ik in eerste instantie. Militairen die daar waren zijn veelal getraumatiseerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zal er wel ontelbare uren therapie op hebben zitten. Vandaar dat ie het misschien zo makkelijk zegt allemaal.
Dat zeg ik, de reden dat ie het verhaal zo optrommelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
Hij lijkt me ook iemand die na de missie psychische bijstand heeft gezocht. In ieder geval nodig had.
Een man houdt van dat wat hij kan verliezen. Dat wat verloren maakt, is het meest fascinerende.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef Specularium het volgende:
Waarom zijn de mooiste dingen om te zien altijd het meest destructief en onvoorspelbaar?
Of andersom, waarom is alles dat zo destructief is zo mooi in veschijning?
Voorbeeld (maar die ekte weten):
[ afbeelding ]
Ik doel meer op de tegenstrijdigheid van liefhebben of hoe ik dat moet uitleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:23 schreef Langdon het volgende:
[..]
Een man houdt van dat wat hij kan verliezen. Dat wat verloren maakt, is het meest fascinerende.
Heb je het nu over vrouwen of spelen misantropische gedachten een hoofdrol?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef Absurditeit het volgende:
Zweeg het meest bedorven product van de natuur maar eens wat vaker.
Homoseksuelen als jij zien wellicht alleen maar de nadelige kanten van de vrouw, maar ik had het uiteraard over de mensheid in z'n algemeen. Men kakelt teveel. Agree?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:11 schreef Specularium het volgende:
Zul je weer zien dat die pipo met zijn absurditeit,
waar ik overigens weinig van merk, hier niet op in gaat.
Waarschijnlijk omdat beide antwoorden van toepassing zijn.
Zwak, zo'n "nee jij bent homo".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Homoseksuelen als jij zien wellicht alleen maar de nadelige kanten van de vrouw, maar ik had het uiteraard over de mensheid in z'n algemeen. Men kakelt teveel. Agree?
Er was geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat ik specifiek op vrouwen doelde. Dat jij dat waarschijnlijk achtte, zegt inderdaad meer over jou. Anyway, je hebt je antwoord en het is ook maar moeilijk voor te stellen dat je echt geinteresseerd was in the first place.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zwak, zo'n "nee jij bent homo".
Kom maar met je ad hominems en lees het dan nog een keer. Ik val je nergens aan.
Als Venus de gevoelige snaar is leg ik de wapens gelijk neer, zo ben ik dan weer wel.
Hmja, wat deed ze in de uitzending...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Ze dreunt een ingestudeerd feitenlijstje op, die RTL-muts.
Zie mij eens betrokken zijn bij mijn christelijke broeders.quote:andriesgknevel Andries Knevel
Het is bijna 02.00 uur. Ik moest maar eens naar bed gaan. Maar de forse ruzie tussen SGP en Christenunie zal mijn nachtrust gaan vergallen.
11 hours ago
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zie mij eens betrokken zijn bij mijn christelijke broeders.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zie mij eens betrokken zijn bij mijn christelijke broeders.
(lekker selectief quoten)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
en het is ook maar moeilijk voor te stellen dat je echt geinteresseerd was in the first place.
Dat jouw aanname nergens op gebaseerd was boeit me niet zo, maar ik vond dit soort regeltjes vrij sneu: Zul je weer (??) zien dat die pipo.. Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
(lekker selectief quoten)
Dit zegt vrij veel over jouw houding. En je defensieve aanval ook.
Ik heb niks tegen misantropen maar dan moeten ze niet ineens hun woede
gaan projecteren op 1 iemand die toevallig iets verkeerds zegt.
In al die andere topics ben je verbaal (typend) vrij sterk, waarom nu niet?
Ik zoek nooit ruzie dus ik zou zeggen, pick your battles.
Knuffeltje? Ja, nee? Moet je zelf weten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef golfer het volgende:
De eerste 2 gasten voor vanavond zijn alweer bekend gemaakt:
Florian Dirkse en Arjen van Eijk over hun documentaire 'Zee, Zout & Zeilen', die ze maakten over hun anderhalf jaar durende zeilreis om de wereld.
Nog 2 gasten bekend:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef golfer het volgende:
De eerste 2 gasten voor vanavond zijn alweer bekend gemaakt:
Florian Dirkse en Arjen van Eijk over hun documentaire 'Zee, Zout & Zeilen', die ze maakten over hun anderhalf jaar durende zeilreis om de wereld.
Deden ze bij P&W ook wanneer ze een tafel met allemaal kutgasten hadden; één gast uitnodigen waarvoor je wel wilt kijken waarna je waarschijnlijk de gehele uitzending blijft hangen ook al weet je eigenlijk al dat het meuk gaat worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
Hans van Breukelen over de laatste wedstrijd van Edwin van der Sar.
Kijk het gewoon de volgende dag terug, kun je overslaan wat je wilt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Deden ze bij P&W ook wanneer ze een tafel met allemaal kutgasten hadden; één gast uitnodigen waarvoor je wel wilt kijken waarna je waarschijnlijk de gehele uitzending blijft hangen ook al weet je eigenlijk al dat het meuk gaat worden.
Met wat geluk wordt het met Onno Hoes erbij nog een beetje interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noooooooooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Onno Hoes is vervangen door Jan Kluytmans, microbioloog over de EHEC-bacterie.
Jij hoort liever een VVD burgemeester huilen over het beleid van zijn eigen partij?quote:
Nah, het maakt mij niets uit, want ik kijk alsnog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hoort liever een VVD burgemeester huilen over het beleid van zijn eigen partij?
edit: oh het gaat hier over de wietpas, vanochtend jammerde hij op Radio1 dat Maastricht zo vijfdubbel hard werd geraakt door de bezuinigingen op cultuur
Op den duur vast wel, maar als je wat nauwkeuriger kijkt, zie je dat ik me ook pas +/- 4 weken geleden heb geregistreerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Absurditeit, verveelt het posten op een forum op den duur niet? Ook als ik naar je gemiddelde aantal berichten bekijk is dat schrikbarend veel.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Hansje is een vreselijke over het paard getilde eigenheimer die zichzelf door het lezen van Amerikaanse managementboeken beschouwd als een goeroe die managers in het bedrijfsleven denkt te kunnen coachen en stimuleren.
Ik heb ooit 1x zo'n bijeenkomst met hem als spreker meegemaakt. Man, oh man...wat een slap geraaskal van die man. En wat een opendeuren-cliché's.
Al gezien, de aantallen zullen er niet minder op worden als je zo actief blijft. Het viel mij gewoon op dat ik je bijna altijd online zie. Maar goed, je bent geen uitzondering hier op dit forum, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Op den duur vast wel, maar als je wat nauwkeuriger kijkt, zie je dat ik me ook pas +/- 4 weken geleden heb geregistreerd.
quote:
Het gemiddelde zou inderdaad wel eens hetzelfde kunnen blijven als ik even actief blijf idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al gezien, de aantallen zullen er niet minder op worden als je zo actief blijft. Het viel mij gewoon op dat ik je bijna altijd online zie. Maar goed, je bent geen uitzondering hier op dit forum, wat dat betreft.
Ach het houdt je van de straat zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het gemiddelde zou inderdaad wel eens hetzelfde kunnen blijven als ik even actief blijf idd.
Prachtige foto.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef Specularium het volgende:
Waarom zijn de mooiste dingen om te zien altijd het meest destructief en onvoorspelbaar?
Of andersom, waarom is alles dat zo destructief is zo mooi in veschijning?
Voorbeeld (maar die ekte weten):
[ afbeelding ]
Hij praat als een dorpspastoor die zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij het helemaal heeft uitgevonden, maar ondertussen zegt hij niets opzienbarends of vermakelijks. Ook niet als hij een half uur aan het woord zou zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deel het eens met ons. Omdat hij zo slaapverwekkend is?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:04 schreef Absurditeit het volgende:
Hij praat als een dorpspastoor die zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij het helemaal heeft uitgevonden, maar ondertussen zegt hij niets opzienbarends of vermakelijks. Ook niet als hij een half uur aan het woord zou zijn.
Hij is iid een goed voorbeeld van iemand die blijkbaar niemand in zijn omgeving heeft die hem tegenspreekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij praat als een dorpspastoor die zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij het helemaal heeft uitgevonden, maar ondertussen zegt hij niets opzienbarends of vermakelijks. Ook niet als hij een half uur aan het woord zou zijn.
ik weet niet in schakel net in, dit verhaal lijkt me het enige interessante.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Zo lieve mensen, heb even een kaassouffle gehaald, is het al een topshow?
Ja. Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Andries diste psvquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
ik vind dat nog een van haar leukstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer is dat. Maar wel catchy.
ZE DENKT AAN *slaat op tafel* DUIZENDEN DODEN JAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Wat een zeikwijf zeg, alsof je zwaait nar haar vader als je naar haar zwaaitwtf
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]
ZE DENKT AAN *slaat op tafel* DUIZENDEN DODEN JA!
No wai, maar die blijft echt verschrikkelijk in je hoofd. Beyonce > Gagaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die met Beyonce is leuker, maar Beyonce is niet zo mooi in die clip.
Maar hij blijft toch gewoon komen. :squote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
Deze discussie hebben we al in 2000 gevoerd en in 2002 nog een keer.
Besloten is dat Jorge niet welkom is, dus moeten ze zich er aan houden.
Vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef alors het volgende:
voelen jullie je meer opscheept met Jorge Zorregiuetta als hij op een besloten feestje van Maxima komt dan wanneer hij daar niet zou komen?
Weet je welke leuk is van B,? Too the left too the left...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
No wai, maar die blijft echt verschrikkelijk in je hoofd. Beyonce > Gaga
Ik ook en ze zijn dus langzaam bezig de grenzen te verleggen en hem steeds vaker te laten opdraven.quote:
Wat mij betreft onzin. Ik gun haar haar vader, als het echt fout was en niet kon waren ze sowieso nooit getrouwd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
Deze discussie hebben we al in 2000 gevoerd en in 2002 nog een keer.
Besloten is dat Jorge niet welkom is, dus moeten ze zich er aan houden.
Je zou geld toe moeten krijgen om daar een uur tegen de nacht aan te hangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef Absurditeit het volgende:
Het levendige en betrokken publiek stuwt Andries en Tijs soms naar ongekende hoogte.
Ik gun har haar vader ook. Privé en niet in het openbaar. Zoals het destijds is afgesproken. Met dank aan en veel moeite door Max van der Stoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Wat mij betreft onzin. Ik gun haar haar vader, als het echt fout was en niet kon waren ze sowieso nooit getrouwd.
Vrouwen en voetbal, is vaak geen combinatie inderdaad.quote:
Jammer dat Derksen niet aan tafel zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Ah, het orakel Van Breukelen is aan de beurt.
Maandag met Van Hanegemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Jammer dat Derksen niet aan tafel zit.
Welkom.quote:
Als ze niet van deze sport houdt, is het inderdaad oninteressant om te volgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet doen joh, is toch heerlijk dit?
eeeeehhhh.......quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als ze niet van deze sport houdt, is het inderdaad oninteressant om te volgen.
Ja....quote:
E is met een u.quote:
De bal is rond. Voetbal speel je met 11 tegen 11. Als je de bal niet hep ken je niet scoren.quote:
Je steelt Johan's citaat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
De bal is rond. Voetbal speel je met 11 tegen 11. Als je de bal niet hep ken je niet scoren.
Wellus.quote:
quote:'Dit is geen jongensboek, maar een oudere mannenboek', jubelde Edwin van der Sar voor de camera van de NOS nadat hij met een gestopte strafschop de Champions League-finale tussen Manchester United en Chelsea had beslist.
'Ik wist waar-ie heen ging', herinnerde Van der Sar aan de cruciale penalty van Nicolas Anelka. 'Ik wachtte iets langer dan normaal. Ik zag hem komen, ik wist dat-ie op mijn handschoenen zou komen. Ik wist dat ik déze zou hebben en dat is het lekkerste.'
'Ik wilde mijn Hans van Breukelen-moment hebben.'
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal, is vaak geen combinatie inderdaad.
Hij heeft wel die penalty gepakt waardoor Nederland het EK pakte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
ik ken weinig voetballiefhebbers incluis mezelf die vrijwillig naar Hans van Breukelen luisteren.
Je volgt wel voetbal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
ik ken weinig voetballiefhebbers incluis mezelf die vrijwillig naar Hans van Breukelen luisteren.
Het was dan ook niet niks om die kleine Flappie het keepersvak te leren.quote:
Dat was psvquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft wel die penalty gepakt waardoor Nederland het EK pakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |