Straks verlangen we allemaal weer naar PenWquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind dat K&VdB het prima doen.![]()
ze zijn ook kritisch over hun "eigen mensen"
Stiekem vind ik ze beide wel goed; maar als P&W lang bezig is wil je eigenlijk Kneveltje weer, en andersom weer P&W.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks verlangen we allemaal weer naar PenW. Het is een prettige afwisseling
Ja, grappig hè zoals ze haar aankondigen. Zal ongetwijfeld geneuzel worden over de laatste show van Oprah.quote:
Heeft hij dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
We zouden eigenlijk een jasjestopic a la Smeets hebben.
Er zat een woordje niet in de zin.quote:
Ben moet nog steeds die anderhalf miljoen euro terug betalen die hij ten onrechte als vertrekpermie ontving bij een bedrijf waar ik ook werkte.quote:
Haar man heet geloof ik niet Henk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw heeft een 'tokkie'' ketting om. Een typische Ingrid sieraad.
Nee, typisch is dan zonder e.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verspreking.quote:
Viel me ook al op. Een Tunesiër met een oorbel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.
Nee dus.quote:
Heb ik ook gedaan inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
Jammer, ik had beter Badr Hari kunnen kijken.
Goh...dat heb je wel vaak he.quote:
Wat een vreselijk dom wijf was dat zeg... ben je een paar weken op werkvakantie, komt die één of andere Tunesische gek aan met een huwelijksaanzoek... Dat zeg je toch godverdomme gewoon nee, omdat het veel te kort is? "Ja, het was heel leuk enzo" wtfquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Vakantie, zwanger, huwelijk en dat allemaal na een paar dagen elkaar kennen.
Oprah... die gasten kwamen alleen maar voor de cadeau's en Oprah zelf doet geen enkel spontaan gesprek omdat ze alles van de autocue doet.. wtf is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
Kijk de talkshowkoningin eens enorm goeie vragen stellen.
En die mongool van een man van haar denkt dat het verantwoord is om met gammele bootjes Europa in te komen. Waarom wacht die mafkees niet gewoon een visum en neemt ie daarna het vliegtuig? Lekker onverantwoordelijke aanstaande vader zeg. Nu zit die mongool met een dodelijke long-nogwat in een of ander strafkamp.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw denkt zomaar op grond van gezinshereniging iemand naar Nederland te kunnen halen waarbij ze klaarblijkelijk denkt dat er geen procedures gelden zoals gesteld, in de Vreemdelingenwet.
VVD'ers he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Theo van Gogh heeft dat huwelijk van Bram en Neelie weleens gebruikt
om aan te tonen dat echte liefde nergens door tegengehouden wordt.
Vond ik wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |