Straks verlangen we allemaal weer naar PenWquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind dat K&VdB het prima doen.![]()
ze zijn ook kritisch over hun "eigen mensen"
Stiekem vind ik ze beide wel goed; maar als P&W lang bezig is wil je eigenlijk Kneveltje weer, en andersom weer P&W.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks verlangen we allemaal weer naar PenW. Het is een prettige afwisseling
Ja, grappig hè zoals ze haar aankondigen. Zal ongetwijfeld geneuzel worden over de laatste show van Oprah.quote:
Heeft hij dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
We zouden eigenlijk een jasjestopic a la Smeets hebben.
Er zat een woordje niet in de zin.quote:
Ben moet nog steeds die anderhalf miljoen euro terug betalen die hij ten onrechte als vertrekpermie ontving bij een bedrijf waar ik ook werkte.quote:
Haar man heet geloof ik niet Henk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw heeft een 'tokkie'' ketting om. Een typische Ingrid sieraad.
Nee, typisch is dan zonder e.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verspreking.quote:
Viel me ook al op. Een Tunesiër met een oorbel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
En 'Henk' heeft een dito oorlel sierraad.
Nee dus.quote:
Heb ik ook gedaan inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
Jammer, ik had beter Badr Hari kunnen kijken.
Goh...dat heb je wel vaak he.quote:
Wat een vreselijk dom wijf was dat zeg... ben je een paar weken op werkvakantie, komt die één of andere Tunesische gek aan met een huwelijksaanzoek... Dat zeg je toch godverdomme gewoon nee, omdat het veel te kort is? "Ja, het was heel leuk enzo" wtfquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Vakantie, zwanger, huwelijk en dat allemaal na een paar dagen elkaar kennen.
Oprah... die gasten kwamen alleen maar voor de cadeau's en Oprah zelf doet geen enkel spontaan gesprek omdat ze alles van de autocue doet.. wtf is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
Kijk de talkshowkoningin eens enorm goeie vragen stellen.
En die mongool van een man van haar denkt dat het verantwoord is om met gammele bootjes Europa in te komen. Waarom wacht die mafkees niet gewoon een visum en neemt ie daarna het vliegtuig? Lekker onverantwoordelijke aanstaande vader zeg. Nu zit die mongool met een dodelijke long-nogwat in een of ander strafkamp.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die vrouw denkt zomaar op grond van gezinshereniging iemand naar Nederland te kunnen halen waarbij ze klaarblijkelijk denkt dat er geen procedures gelden zoals gesteld, in de Vreemdelingenwet.
VVD'ers he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Theo van Gogh heeft dat huwelijk van Bram en Neelie weleens gebruikt
om aan te tonen dat echte liefde nergens door tegengehouden wordt.
Vond ik wel mooi.
Ik moet u helaasch teleurstellen bij deze.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vraag me al enkele jaren af hoe frequent Catherine nog seks heeft. Is dat toevallig gister nog ter tafel gekomen?
Ok, dan hoef ik de uitzending ook niet terug te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moet u helaasch teleurstellen bij deze.
Wel een aantal heerlijke sneren van één van die andere gasten naar het gggristendom toen het over Neelie gingquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik de uitzending ook niet terug te kijken.
Eens. Benieuwd wie vanavond de gasten zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind dat K&VdB het prima doen.![]()
ze zijn ook kritisch over hun "eigen mensen"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Eens. Benieuwd wie vanavond de gasten zijn.
quote:Over Mladic: minister Uri Rosenthal, journalist Frank Westerman, die Mladic ooit sprak en oud militair Anne Mulder die erbij was.
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
En om het gebruikelijke vijftal gasten compleet te maken ook nog weervrouw en tornadojager Margot Ribberink en forensisch psycholoog Ernst Ameling.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?
Benno L, de zweminstructeur uit Den Bosch, is vandaag in Hoger Beroep veroordeeld tot 6 jaar celstraf. Voor ouders van slachtoffers is het onbegrijpelijk dat hij geen TBS opgelegd heeft gekregen. Forensisch psycholoog Ernst Ameling legt vanavond uit waarom hij van mening is dat TBS zeker gepast zou zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
Zou redelijk interessant kunnen zijn. Is het ook bekend waar hij over komt praten?
Shiiiiit, wat is dit voor bullshitquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
En ook nog weervrouw en tornadojager Margot Ribberink
Ok. Ik vind het ook vrij onbegrijpelijk dat iemand die zo hardnekkig en op grote schaal over de schreef is gegaan, geen behandeling krijgt. Een celstraf lost maar zeer tijdelijk iets op imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Benno L, de zweminstructeur uit Den Bosch, is vandaag in Hoger Beroep veroordeeld tot 6 jaar celstraf. Voor ouders van slachtoffers is het onbegrijpelijk dat hij geen TBS opgelegd heeft gekregen. Forensisch psycholoog Ernst Ameling legt vanavond uit waarom hij van mening is dat TBS zeker gepast zou zijn.
Oja, dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wellicht over de Engelse seriemoordenaar die hier gewoond zou hebben.
Baas golfer gaf al uitsluitsel:quote:
Dank je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Baas golfer gaf al uitsluitsel:
Knevel & Van den Brink #36:De dag des oordeels over hen is aangebroken
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Absurditeit het volgende:
Baas golfer gaf al uitsluitsel:
Knevel & Van den Brink #36:De dag des oordeels over hen is aangebroken
Wat een armen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Nou ik zit er weer klaar voor hoor, chips, alles.
Nu nog van Gobbel in de bocht.
Glenn Helder?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Specularium het volgende:
Hoe heet die andere gozer van Oranje nou die had vastgezeten?
Is ook bij P+W geweest.
Kan even niet op de naam komen.
Yes, die was het. Daar lijkt deze van Gobbel nog een lieverdje bij.quote:
Je hebt nog niet eens half door wat voor een ongelofelijke baas Jeroen is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Relaxte gasten, beter dan die zelfgenoegzame pummels Pauw en Witteman.
Pauw: ga er eens normaal bij zitten man, en leer normaal kijken met je
vreemde verbaasde gezichten!
Die cynische opmerkingen van Pauw mis ik eerlijk gezegd ook wel een beetje .quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens half door wat voor een ongelofelijke baas Jeroen is.
Dat is de houding van Pauw. Die zit altijd raar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Relaxte gasten, beter dan die zelfgenoegzame pummels Pauw en Witteman.
Pauw: ga er eens normaal bij zitten man, en leer normaal kijken met je
vreemde verbaasde gezichten!
Omdat er recent een paar nogal dodelijke orkanen gewoed hebben, misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Maar echt, waarom iets met orkanen of weet ik veel waar dat wijf voor gekomen is
Een beetje heel erg ontzettend non-nieuws als de mastermind van de grootste genocide na WII in Europa is opgepaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er recent een paar nogal dodelijke orkanen gewoed hebben, misschien?
Als er een aardebeving of een tsunami is mag je het daar ook niet over hebben?
Hebben ze Pol Pot te pakken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef msnk het volgende:
Een beetje heel erg ontzettend non-nieuws als de mastermind van de grootste genocide na WII in Europa is opgepakt
Politicus geworden, he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die meneer kan wel praten als brugman zeg.
Die zal er wel ontelbare uren therapie op hebben zitten. Vandaar dat ie het misschien zo makkelijk zegt allemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die meneer kan wel praten als brugman zeg.
Tjah. Nazi's verwoorden het vaak ook een beetje anders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Mijn buren zijn Serven. Hoor je ineens andere verhalen.
Dit dacht ik ook toen ik 15 was. Maar zo zwart wit is het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah. Nazi's verwoorden het vaak ook een beetje anders.
Ook gezien...vooral die afscheidsbrief was indrukwekkend ...zelfs ik krijg dan tranen in de ogenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Was laatst ook een De Reunie op over Srebrenica, echt indrukwekkende verhalen ook.
Hele show met veteranen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Was laatst ook een De Reunie op over Srebrenica, echt indrukwekkende verhalen ook.
Het ging mij meer om het gegeven dat deze persoon wellicht uren zou kunnen doorpraten als hij niet onderbroken zou worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zal er wel ontelbare uren therapie op hebben zitten. Vandaar dat ie het misschien zo makkelijk zegt allemaal.
Ja een ploegje wat daar met zijn allen had gezeten. Ze waren toen soms echt pas 19 ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |