Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
oquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef HipHopDesk het volgende:
Onterechte klacht.
Ik bedoel het is heel erg toepasselijk dat veel vrouwen in de KLAAGbak zitten.
Shit, je wint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.
Waarom klaag jij nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
High Five!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.
Grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?
grapjee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef cherishable het volgende:
[..]
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutaal.
(internet)heldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
Inderdaad, direct bitchslappen die bitch.
Dus jij bent de conclusie trekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef Robin__ het volgende:
Geen humor, snel beledigd.. ze happen wel leuk maar wordt wel saai.
Het is ook zo simpel om (bepaalde) vrouwen uit hun tent te lokken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik zou je echt bitchslappen..
Nee, tegen vrouwen moet je lief zijn. Ze verdienen het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik zou je echt bitchslappen..
Val neer ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.
Nee, liever die bitchslap.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Nee, tegen vrouwen moet je lief zijn. Ze verdienen het.
Ik raad je aan om met je piemel tegen haar borsten te slaan.
Het was meer een oke-maar-je-kent-en-ziet-me-niet-dus-die-opmerking-is-totaal-onrelevant-antwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. Gewoon luisteren, accepteren, bakkes houden.
Bakkes houden! Breng me wat te eten bitch!quote:
Nee, gewoon stil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef cherishable het volgende:
[..]
Het was meer een oke-maar-je-kent-en-ziet-me-niet-dus-die-opmerking-is-totaal-onrelevant-antwoord.
Jij mag blijven, als je foto's van je tieten, je kut en kont laat zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Sorry TS moet ik weggaan? Ik vind het zo leuk hier...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij mag blijven, als je foto's van je tieten, je kut en kont laat zien.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Bakkes houden! Breng me wat te eten bitch!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]aangezien je nog bij je moeder woont kan zij dat toch wel doen.
Zoek maar random foto's op het internet van tieten, kutten en konten, zo speciaal zijn die van mij allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
even verbeterdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef 9611Niels het volgende:
Vrouwen zijn belangrijk en wij kunnen niet zonder ze
Kloptquote:
In dat geval wegwezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoek maar een random foto's op het internet van tieten, kutten en konten, zo speciaal zijn die van mij allemaal niet.
Voordat je dat doet heb ik al gedaan wat ik zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Multivitamine het volgende:
[..]Wacht maar tot ik jouw moeder uitwoon. En dan kijken wat jij nog kan doen.
Ja, die vermoeden heb ik ook inderdaad. TS anders open je een topic in R&P?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn vrouwen belangrijk en kunnen we niet zonder ze :S
We moeten neuken toch:p
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggen
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef luckass het volgende:
Zal ik even samenvatten?
Taartjeh
GLC
monkyyy
Phantomesse
Aanvullingen zijn welkom.
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.
Na het lezen van deze bericht ben ik gestopt met een PM naar jou sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren perdag.
Lijst met namen graag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Negen van de tien keer turken.quote:
Nee, juist niet. In tegenstelling tot al die slijmerige figuren die achter vrouwspersonen aanlopen ben ik juist niet op zoek naar die aandacht. Ik geef alleen maar aan dat FOK! een verzameling sneue mannetjes is, waarbij uiteraard ook wel de nodige aandachtsgeile vrouwen horen die hier zo makkelijk aan hun aandacht kunnen komen. Het is gewoon niet alleen de schuld van de vrouwen, het is de schuld van iedereen alhier. Iedereen is even walgelijk, even smerig, even inferieur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandacht?!"
Opdonderen.
Jaaah biologisch perspectief uitgezonderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoor
Maar of je geestelijk nog een beetje man bent is een andere vraag.
Die ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Ben jijquote:
Geen van de drie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ben jij
A.) ''Gewoon een vriend'' van Linpunt die stiekem keihard op haar geilt maar Linpunt laat je er niet op
B.) Homo vriend van Linpunt
C.) Je kent haar niet eens in real life maar hoopt alsnog op seks
Ik heb geen vriendin. Ik heb een hele fanclub.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen je vriendin vertellen dat je dit hebt gezegd
Nakker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen je vriendin vertellen dat je dit hebt gezegd
Op het moment dat je het moet gebruiken als dreigement omdat je anders niet mannelijk genoeg over komt is dat best wel zielig voor je.quote:
Je vindt haar een grappig en leuk persoon en praat daarom graag met haar?quote:
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Op het moment dat je het moet gebruiken als dreigement omdat je anders niet mannelijk genoeg over komt is dat best wel zielig voor je.
obvious.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je vindt haar een grappig en leuk persoon en praat daarom graag met haar?
Ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
quote:
Deze was wel goed.quote:vr 20 mei 2011 20:39u door [...]
heeee monky wil je een keer wat drinken, je bent schattig
btw wees maar niet bang, ik zal niet vroegen om anaal.
- xxx
sommige mannen die nooit sociaal contact hebben snappen niet dat die optie ook nog bestaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?
quote:
Moet jij vooral zeggen met je rare reactiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat. Waarom kent de mensheid geen schaamte.
Uhh sorry meneer maar kan ik soliciteren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze noemen mij Don Juan de turkendoder dus als ze je lastig vallen dan kan je du boy bellen
Nee hoor, vroeger had KLB topics waar iedereen mee klaagde zonder TS te bashen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Multivitamine het volgende:
Vroeger was het nog zo dat backfire topics de orde van de dag waren.
Ik doe en mag doen wat ik wil. Bovendien zijn dit geen rare reacties, maar pure kwaliteitsreacties. Ik snap dat dat echt super lastig is voor iemand die nog niet zo lang actief is op het forum! Geeft ook niet! We zijn hier om elkaar te helpen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen met je rare reacties
De turkendoder?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze noemen mij Don Juan de turkendoder dus als ze je lastig vallen dan kan je du boy bellen
Ratelkankertje die weer uit haar graf opstaat om lekker zuur te chagrijnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger had KLB topics waar iedereen mee klaagde zonder TS te bashen.
Maar als jij van KLB een mannen-onder-elkaar backfire forum wilt maken moet je dat lekker doen joh
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
quote:
je bent niet tof als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doe en mag doen wat ik wil. Bovendien zijn dit geen rare reacties, maar pure kwaliteitsreacties. Ik snap dat dat echt super lastig is voor iemand die nog niet zo lang actief is op het forum! Geeft ook niet! We zijn hier om elkaar te helpen!
Dit is inderdaad een kwaliteitsreactiesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
je bent niet tof als je zoiets zegt.
Jaloers op mijn knakworstvaardigheden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
[..]
Dit is inderdaad een kwaliteitsreacties
JAJAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Jaloers op mijn knakworstvaardigheden.
Haha, je snapt duidelijk niet helemaal hoe je de reacties van penisbaard moet lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
ja een van mijn vele bijnamen.quote:
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Kan toch? Heb je geen vrouwelijke vrienden?
Heel veel mensen snappen hem niet, maar ik vind hem grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.quote:
Oke lieve stuurver, tijd om je fantasie los te laten. Hoeveel turken heb je in realiteit gedood?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ja een van mijn vele bijnamen.
Momenteel ga ik onder de alias kapitein hoek wegens mijn krachtige hoeken
Hahahaha.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.
Mijn god wat ben jij een kneus.
Gelukkig maar dat je je niet direct laat kennen en penisbaard in nette taal weet te adresseren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De enige die telkens uit zijn verpauperde graf opstaat ben jij hoor, piemelsik.
Mijn god wat ben jij een kneus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen hem niet, maar ik vind hem grappig.
Onterechtquote:
Oudquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef drunk_on_shadows het volgende:
TS is oud en kan niet tegen veranderingen
quote:
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan cobanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Multivitamine het volgende:
Ratelslangetje.Een van de grootste kankerkneuzen onder de vrouwelijke Fokkers
Daarom open ik ook zoveel kuttopicsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.
Vrouwen hebben over het algemeen weinig humor. Linpunt is een aandachtshoer en ik zie niet in waarom je met dat soort meisjes puur voor je lol zou gaan praten of misschien zelfs afspreken zonder dat seks tot de mogelijkheden behoort.
Al zullen er inderdaad wel vrouwen zijn waar je ''gewoon'' vrienden mee zou kunnen zijn, maar mits zo'n chick te doen is zal een man uiteindelijk gewoon ''friends with benefits'' willen worden.
ergens in de overgang schat ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
OudDonder snel een eind op. Jij weet niet welke leeftijd ik heb.
Ik ken haar dan ook in real life.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.
Vrouwen hebben over het algemeen weinig humor. Linpunt is een aandachtshoer en ik zie niet in waarom je met dat soort meisjes puur voor je lol zou gaan praten of misschien zelfs afspreken zonder dat seks tot de mogelijkheden behoort.
Al zullen er inderdaad wel vrouwen zijn waar je ''gewoon'' vrienden mee zou kunnen zijn, maar mits zo'n chick te doen is zal een man uiteindelijk gewoon ''friends with benefits'' willen worden.
HEUJquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan coban
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Het is toch soort van een compliment ondankbare kuthoer
Nee en dat hoeft ook niet...met je vroeger was alles beter. boehoehoequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
OudDonder snel een eind op. Jij weet niet welke leeftijd ik heb.
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
drunk_on_shadowsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee en dat hoeft ook niet...met je vroeger was alles beter. boehoehoe
praat je ook met die bek tegen je moeder?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Het is toch soort van een compliment ondankbare kuthoer
Iets voor R&P?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.
natuurlijk willen ze seks met jou xDquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.
Bespreek jij ook met je moeder dat je je vrienden niet neukt? Nee? Bek houden dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
praat je ook met die bek tegen je moeder?![]()
Ik geloof best dat jij dat denkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij dan weer niet. Alleen op internet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
xD.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
natuurlijk willen ze seks met jou xD
Dat wil niet zeggen dat ze geen respect voor je hebben
maar natuurlijk willen ze seks met jou xD
Mannen zijn lieve viezerikken
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij dan weer niet. Alleen op internet.
Nee, mijn mama is lief.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
ben je een filosoof ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
En liefdequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Zoveel woede en haat en frustratie in dit topic!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Maar wel een backfire zoals TS graag wilde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat en wie ik ben staat zeer helder in mijn fotoboek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
ben je een filosoof ?
[..]
En liefde
quote:De tijd, de ruimte, het universum, alles. Altijd, overal, ik ben er. Ik ben de schepper van dit alles, de Hemelse Keizer van dit alles. Ik ben de Trooster, de Geest der Waarheid, de Schatkist van Zegeningen en de Gever van het Leven. Ik ben er om jullie te redden van alles wat slecht is, ik ben er om jullie lichamen te reinigen van onzuiverheden en jullie zielen uit mijn pure goedheid te redden van het eeuwige branden wat de meerderheid van jullie te wachten staat. Volg mij en je zal prachtige dingen zien en ontvangen. Ontken mijn grootsheid en je zal eeuwig branden. Volg mij, volg jullie Keizer, samen stichten we een Hemels Koninkrijk van de Volmaakte Vrede. Ik zal zegevieren, dat is zeker. Ik vraag jullie mij te volgen uit mijn goedheid, omdat ik om jullie geef. Een Keizer zo machtig, een leger zo sterk. Steden, ze zullen vallen. Koningen, ze zullen buigen. Eén voor één zullen ze toegeven aan mijn macht en kracht. Je kent de status, baas boven baas.
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internetquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
Deze reactie valt onder de noemer "Grappig omdat het waar is."quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Multivitamine het volgende:
Ratelslangetje.Een van de grootste kankerkneuzen onder de vrouwelijke Fokkers
Alsof wij dat serieus gaan lezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat en wie ik ben staat zeer helder in mijn fotoboek.
[..]
Niet weten wat een backfire topic isquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Maar wel een backfire zoals TS graag wilde.
De frustratie druipt anders wel van deze comment af. Rustig doen, het maakt allemaal niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internet. Hoe sneu ben je dan als je je die dingen gaat aantrekken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
ok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef honkhonk het volgende:
[..]
De frustratie druipt anders wel van deze comment af. Rustig doen, het maakt allemaal niet uit.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, vuig kloonproduct.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
quote:
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.quote:
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.quote:
Jij bent echt gevat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.
ok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.
jammer genoeg gaat niet alles zoals je hartje het begeertquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.
Enlighten me! ik ben 1 van die nieuwe vrouwen jeweetz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Niet weten wat een backfire topic is
Het raakt mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.
Nee. Gewoon je bakkes houden dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Enlighten me! ik ben 1 van die nieuwe vrouwen jeweetz.Ik ga nog niet zo lang mee in KLB
Kijk de hoer vriendjes proberen te worden met onze held danquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
Penisbeard, waar was je al die tijd trouwens? Ban of zelf maar op vakantie gegaan?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internet. Hoe sneu ben je dan als je je die dingen gaat aantrekken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
[..]
Dit is inderdaad een kwaliteitsreacties
Drie maanden weg door een verbanning, een weekje daarvoor een maand en een weekje daarvoor ook al een tijdje. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
Penisbeard, waar was je al die tijd trouwens? Ban of zelf maar op vakantie gegaan?
Nee wacht je bent psychiater van beroepquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan coban
niet weten dat ik penisbaard vet lang kenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Kijk de hoer vriendjes proberen te worden met onze held dan
Ratelslankertje die weer aan komt wapperen met haar losse huidflappen om een reactie vol frustratie achter te laten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemt![]()
Weet je wel wat 'eind' betekent?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemt![]()
Weet je wel wat 'eind' betekent?
Wil je een zalfje voor je acne?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Penisbaard!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef coban het volgende:
Volgens mij is TS een transexueel die eindelijk een vrouwelijk uiterlijk heeft maar erachter is gekomen dat hij nooit een echte vrouw kan zijn, vandaar die reacties/zogenaamde beledigingen
Mij helpen met wat ook alweer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Penisbaard!
Lees mijn reacties pls!
ben je opstanding van jezus of psychiater?? of een filosoof
Acne. Penisbaard heeft helende krachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Mij helpen met wat ook alweer?
Sjezus, je stresst mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Je bent niks. Accepteer het nou maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Acne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Met een knakworstje in haar kont?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.quote:
Jezus spreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
Wie ben jij om te judgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MF Doom zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.
Mwah.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mwah.
Ratelslangetje is trouwens volgens mij echt een pyscho bitch.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht jij maar af. Als dat meisje en haar familie er achter komen ga jij er aan!
Dan helpt huilen en smeken echt niet hoor. Dan is het afgelopen voor jou.
Ik denk dat deze streek jou binnenkort duur komt te staan.
Heb je wel eens gehoord van ''De Goden verzoeken"?
Dus doe nu nog maar lekker stoer en krampachtig bijdehant.
Zielige knakker!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
mwah ze zijn dan duf als je de goede dosis hanteertquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.
Ik val op dunne dames bel mequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
Dan moet je in de ogen staren, kijken of ze crazy eyes heeft.. true story.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
haterquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?
ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef Biogarde het volgende:
En dan fappen ze nog op hele slechte klonen ook.
Jaaaa tuurlijk johquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.
Wow alweer een kwaliteitspost vol kwaliteit,quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.
Je kiest de verkeerde kant, mijn kant is namelijk de winnende kant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:38 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Wow alweer een kwaliteitspost vol kwaliteit,
Ik vind het wel een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sommige fouten zijn helaas nooit meer goed te maken. Eeuwig branden in de hel staat jou te wachten. Helaas. Ik had je iets anders gegund.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
How I met your mother is een erg leuke serie, goede opmerking.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dan moet je in de ogen staren, kijken of ze crazy eyes heeft.. true story.
jij bent echt de kankerste klon van allemaalquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sommige fouten zijn helaas nooit meer goed te maken. Eeuwig branden in de hel staat jou te wachten. Helaas. Ik had je iets anders gegund.
Werken aan je acne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?
Nee, wij vrouwen zijn sowieso al voor eeuwig verdoemd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
voor god te spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?
Nu gaat hij natuurlijk zeggen dat hij niet voor God speelt omdat hij het is. Beetje nadenken voordat je post, kom je ook wat slimmer over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?
Ik keek net in je fobo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
voor god te spelen
hij heeft god gemaakt, in mijn gleijkenis
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
ik heb geen fobo loser.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Haat zetten op God.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Penisbaard heeft de bijbel geschreven. Zowel het OT als het NT.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?
Door jou keek ik in de fobosquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Maar wel een ui in je uiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..
Penisbaard heeft de bijbel geschreven. Zowel het OT als het NT.
Dom van je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).
Voor de verlossing klik hierquote:Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige wat jij overneemt is het internetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Wat? is ze moddervet ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Dit is de eerste keer dat je me aan het lachen gemaakt heb, geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.![]()
Man getrouwd, VINEX-locatie, HRA, Toyota voor de deur, .8 FTE baan bij Exact-software, plantjes voor de raam, stoepje geveegd, 2,3 koters (om exact aan het gemiddelde te voldoen, bij zo'n gast is ook alles gemiddeld namelijk), zondag met de kids (
kots-woord trouwens, zeg dan gewoon kinderen) naar de speeltuin en het park met de hond, lekker een beetje racistisch ouwehoeren met buurtbewoners (ik ben geen racist hoor, maar ...
), vrouw roddelt met de hele buurt over je prostaatproblemen en jij vraagt je af waarom je met zo'n zure muts naast je geen erectie meer kan krijgen en je vrouw vindt dat je daarmee naar de huisarts moet.
Mensen die daar posten zijn verdoemd. Zij zijn zielloos, hun levensadem is reeds uitgeblust en hulp is er niet, hoe ver je ook kijkt vanaf je gazon in je VINEX-locatie in Ypenburg.![]()
Zulke ware woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Jij bent de opstanding van jezus!
21 mei.
PenisBaard heeft geleyck. Deze gast heeft visie, hij is een onbegrepen visionair.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Nee wacht je bent psychiater van beroep
Waren psychologen maar van het kaliber PenisBaard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
PenisBaard heeft gelijk. Je kan op hem haten, maar je stresst jezelf alleen maar.quote:
Dit is inderdaad een nadeel van sommige vrouwen. Niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
PB is God, waarom zou Hij de bijbel moeten lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:29 schreef Pharkus het volgende:
Zie je, je klaagt als man, terecht, over vrouwen... Zodra ze er lucht van krijgen ben je 300 posts aan gezever verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |