quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen hem niet, maar ik vind hem grappig.
Onterechtquote:
Oudquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef drunk_on_shadows het volgende:
TS is oud en kan niet tegen veranderingen
quote:
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan cobanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Multivitamine het volgende:
Ratelslangetje.Een van de grootste kankerkneuzen onder de vrouwelijke Fokkers
Daarom open ik ook zoveel kuttopicsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.
Vrouwen hebben over het algemeen weinig humor. Linpunt is een aandachtshoer en ik zie niet in waarom je met dat soort meisjes puur voor je lol zou gaan praten of misschien zelfs afspreken zonder dat seks tot de mogelijkheden behoort.
Al zullen er inderdaad wel vrouwen zijn waar je ''gewoon'' vrienden mee zou kunnen zijn, maar mits zo'n chick te doen is zal een man uiteindelijk gewoon ''friends with benefits'' willen worden.
ergens in de overgang schat ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
OudDonder snel een eind op. Jij weet niet welke leeftijd ik heb.
Ik ken haar dan ook in real life.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mannen praten hoofdzakelijk met vrouwen omdat ze er seks, of misschien een relatie, mee zouden willen. Uitzonderingen uiteraard voor huisgenoten en familie.
Vrouwen hebben over het algemeen weinig humor. Linpunt is een aandachtshoer en ik zie niet in waarom je met dat soort meisjes puur voor je lol zou gaan praten of misschien zelfs afspreken zonder dat seks tot de mogelijkheden behoort.
Al zullen er inderdaad wel vrouwen zijn waar je ''gewoon'' vrienden mee zou kunnen zijn, maar mits zo'n chick te doen is zal een man uiteindelijk gewoon ''friends with benefits'' willen worden.
HEUJquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan coban
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Het is toch soort van een compliment ondankbare kuthoer
Nee en dat hoeft ook niet...met je vroeger was alles beter. boehoehoequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
OudDonder snel een eind op. Jij weet niet welke leeftijd ik heb.
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef honkhonk het volgende:
[..]
drunk_on_shadowsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee en dat hoeft ook niet...met je vroeger was alles beter. boehoehoe
praat je ook met die bek tegen je moeder?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Het is toch soort van een compliment ondankbare kuthoer
Iets voor R&P?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.
natuurlijk willen ze seks met jou xDquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.
Bespreek jij ook met je moeder dat je je vrienden niet neukt? Nee? Bek houden dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
praat je ook met die bek tegen je moeder?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |