Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..
Penisbaard heeft de bijbel geschreven. Zowel het OT als het NT.
Dom van je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).
Voor de verlossing klik hierquote:Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige wat jij overneemt is het internetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Wat? is ze moddervet ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Dit is de eerste keer dat je me aan het lachen gemaakt heb, geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.![]()
Man getrouwd, VINEX-locatie, HRA, Toyota voor de deur, .8 FTE baan bij Exact-software, plantjes voor de raam, stoepje geveegd, 2,3 koters (om exact aan het gemiddelde te voldoen, bij zo'n gast is ook alles gemiddeld namelijk), zondag met de kids (
kots-woord trouwens, zeg dan gewoon kinderen) naar de speeltuin en het park met de hond, lekker een beetje racistisch ouwehoeren met buurtbewoners (ik ben geen racist hoor, maar ...
), vrouw roddelt met de hele buurt over je prostaatproblemen en jij vraagt je af waarom je met zo'n zure muts naast je geen erectie meer kan krijgen en je vrouw vindt dat je daarmee naar de huisarts moet.
Mensen die daar posten zijn verdoemd. Zij zijn zielloos, hun levensadem is reeds uitgeblust en hulp is er niet, hoe ver je ook kijkt vanaf je gazon in je VINEX-locatie in Ypenburg.![]()
Zulke ware woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Jij bent de opstanding van jezus!
21 mei.
PenisBaard heeft geleyck. Deze gast heeft visie, hij is een onbegrepen visionair.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Nee wacht je bent psychiater van beroep
Waren psychologen maar van het kaliber PenisBaard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
PenisBaard heeft gelijk. Je kan op hem haten, maar je stresst jezelf alleen maar.quote:
Dit is inderdaad een nadeel van sommige vrouwen. Niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
PB is God, waarom zou Hij de bijbel moeten lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:29 schreef Pharkus het volgende:
Zie je, je klaagt als man, terecht, over vrouwen... Zodra ze er lucht van krijgen ben je 300 posts aan gezever verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |