Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
oquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef HipHopDesk het volgende:
Onterechte klacht.
Ik bedoel het is heel erg toepasselijk dat veel vrouwen in de KLAAGbak zitten.
Shit, je wint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.
Waarom klaag jij nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
High Five!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.
Grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?
grapjee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef cherishable het volgende:
[..]
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutaal.
(internet)heldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
Inderdaad, direct bitchslappen die bitch.
Dus jij bent de conclusie trekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef Robin__ het volgende:
Geen humor, snel beledigd.. ze happen wel leuk maar wordt wel saai.
Het is ook zo simpel om (bepaalde) vrouwen uit hun tent te lokken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik zou je echt bitchslappen..
Nee, tegen vrouwen moet je lief zijn. Ze verdienen het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik zou je echt bitchslappen..
Val neer ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.
Nee, liever die bitchslap.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Nee, tegen vrouwen moet je lief zijn. Ze verdienen het.
Ik raad je aan om met je piemel tegen haar borsten te slaan.
Het was meer een oke-maar-je-kent-en-ziet-me-niet-dus-die-opmerking-is-totaal-onrelevant-antwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. Gewoon luisteren, accepteren, bakkes houden.
Bakkes houden! Breng me wat te eten bitch!quote:
Nee, gewoon stil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef cherishable het volgende:
[..]
Het was meer een oke-maar-je-kent-en-ziet-me-niet-dus-die-opmerking-is-totaal-onrelevant-antwoord.
Jij mag blijven, als je foto's van je tieten, je kut en kont laat zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Sorry TS moet ik weggaan? Ik vind het zo leuk hier...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij mag blijven, als je foto's van je tieten, je kut en kont laat zien.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Bakkes houden! Breng me wat te eten bitch!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]aangezien je nog bij je moeder woont kan zij dat toch wel doen.
Zoek maar random foto's op het internet van tieten, kutten en konten, zo speciaal zijn die van mij allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
even verbeterdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef 9611Niels het volgende:
Vrouwen zijn belangrijk en wij kunnen niet zonder ze
Kloptquote:
In dat geval wegwezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoek maar een random foto's op het internet van tieten, kutten en konten, zo speciaal zijn die van mij allemaal niet.
Voordat je dat doet heb ik al gedaan wat ik zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Multivitamine het volgende:
[..]Wacht maar tot ik jouw moeder uitwoon. En dan kijken wat jij nog kan doen.
Ja, die vermoeden heb ik ook inderdaad. TS anders open je een topic in R&P?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef cherishable het volgende:
Volgens mij wordt TS zo ontzettend vaak afgewezen door vrouwen dat hij zijn frustratie uit in dit topic.
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn vrouwen belangrijk en kunnen we niet zonder ze :S
We moeten neuken toch:p
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
kan in dit tijdperk gerust met mannen en jongetjes van 8, ga je gang zou ik zeggen
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS die onderdeel is van zijn eigen klacht. Het zijn in feite de sneue mannen die achter de vrouwspersonen aanlopen en sneue reactie achterlaten, niet de vrouwen zelf.
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef luckass het volgende:
Zal ik even samenvatten?
Taartjeh
GLC
monkyyy
Phantomesse
Aanvullingen zijn welkom.
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Oh jewel maar dan ben je per defenitie geen man meer.
Na het lezen van deze bericht ben ik gestopt met een PM naar jou sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren perdag.
Lijst met namen graag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Negen van de tien keer turken.quote:
Nee, juist niet. In tegenstelling tot al die slijmerige figuren die achter vrouwspersonen aanlopen ben ik juist niet op zoek naar die aandacht. Ik geef alleen maar aan dat FOK! een verzameling sneue mannetjes is, waarbij uiteraard ook wel de nodige aandachtsgeile vrouwen horen die hier zo makkelijk aan hun aandacht kunnen komen. Het is gewoon niet alleen de schuld van de vrouwen, het is de schuld van iedereen alhier. Iedereen is even walgelijk, even smerig, even inferieur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Daar is de eerste echte moraalridder. "Kijk ik neem het voor jullie op! Krijg ik nu jullie aandacht?!"
Opdonderen.
Jaaah biologisch perspectief uitgezonderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je blijft die lul houden hoor
Maar of je geestelijk nog een beetje man bent is een andere vraag.
Die ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle kerels waar wij kansloze PM's van krijgen meerdere keren per dag.
Ben jijquote:
Geen van de drie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ben jij
A.) ''Gewoon een vriend'' van Linpunt die stiekem keihard op haar geilt maar Linpunt laat je er niet op
B.) Homo vriend van Linpunt
C.) Je kent haar niet eens in real life maar hoopt alsnog op seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |