Ja precies, er gebeurt ook nooit wat, het toppunt van spanning is "goedemorgen buurman" bij het uitlaten van de hond, het is werkelijk waar vreselijk. Maar goed, elke avond wakker worden van geweerschoten en dronken zwervers is ook niet alles kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zit totaal geen spanning in landen als Nederland. We zijn een autistische samenleving, een mietjesmaatschappij. We zijn niks gewend, en als er een stoeptegel los ligt, dan staat er al een bejaarde aan de telefoon met het rijk.
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Zometeen afspraakje met een leuk vrouwtje trouwens.
Die loopt altijd zo ontzettend achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
God, wat is die Claudia de Breij een dom wijf.
Nice! PM picsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Die heb ik nog niet, maar die volgen snel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu wordt het wellicht 3 weken.
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu worden het wellicht 3 weken.
Mwah, met daten is niks mis mee, van te voren weet je toch niet of 't wat word.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Mijn laatste keer was 1 dag tussen seks met de ex en kloten met de nieuwe
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Heidi?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Die kunnen de kast weer in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.
quote:
Hm dat is waar, maar ik hecht me meestal aan mensen, dat is een probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.
Maar op zich is cold turkey afkicken de enige manier om een break-up af te sluiten.
Ja, wat een drama had ik de laatste weken zeg. Ik heb maar definitief de stekker eruit getrokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.
Maar op zich is cold turkey afkicken de enige manier om een break-up af te sluiten.
The only right choice to makequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, wat een drama had ik de laatste weken zeg. Ik heb maar definitief de stekker eruit getrokken.
Ja, maar daarom moet je voorkomen dat je vriendin je beste vriend wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat is waar, maar ik hecht me meestal aan mensen, dat is een probleem.
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.quote:
Ja, uiteraard. Het is altijd dubbel en dat vertrouwde kwijt zijn is niet prettig, maar met elke nieuwe is het begin 10 keer leuker dan de laatste tijd met je ex. Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.
En sowieso houd mijn pieleman wel van wat variatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.
Hm, dan pak ik het verkeerd aan me dunkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je voorkomen dat je vriendin je beste vriend wordt.
Dan verlies je er meteen twee.
Ja, simpeler gezegd dan gedaan mijn beste!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het is altijd dubbel en dat vertrouwde kwijt zijn is niet prettig, maar met elke nieuwe is het begin 10 keer leuker dan de laatste tijd met je ex. Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.
Je zit echt onder het juk van je vrouw of niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
Gewoon neuken en je eigen voortplanten. Geen geneuzel over liefde, "houden van" en liefdesverdriet. In de natuur doen ze niks anders, sommige gaan zelfs dood na de "daad" of worden opgevreten. Wees maar blij dat onze vrouwelijke wederhelft wat zachter zijn voor ons.
Geen idee, voor sommigen werkt het hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan pak ik het verkeerd aan me dunkt.
Tsja, individuen, zo'n eentje ben ik ook en dat maakt ons natuurlijk rechts.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, voor sommigen werkt het hoor!
Maar ik vind het moeilijk me meteen al helemaal over te geven aan een meiske.
Dan hou ik liever m'n vrienden net zo hoog op m'n prioriteitenlijstje, heb nog nooit vrienden laten schieten voor een relatie.
Moet je goed voor zoeken, helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.
Nee hoor, (ik duik gewoon mijn werkschuurtje in)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit echt onder het juk van je vrouw of niet?
Je weet nooit hoe dik die plamuurlaag isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, simpeler gezegd dan gedaan mijn beste!Vrouwen weten in het begin altijd een leuke masker op te doen.
Dat is wel een goede. Ik ben verreweg van Brad Pit, maar eerlijk is eerlijk, vrouwelijk aandacht komt me tegemoet, zoeken hoef ik niet.quote:
Oh nee, ik wil wel m'n private space, maar het is niet zo dat ik na 1 dag "er af" ben ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hou ik liever m'n vrienden net zo hoog op m'n prioriteitenlijstje, heb nog nooit vrienden laten schieten voor een relatie.
Ja, maar dat maakt onze drang naar vrijheid en zelfverzekerde arrogantie wel aantrekkelijker dan zo'n linkse slijmjurk die meteen z'n hele hebben en houwen collectiviseert zodra een vrouw hem twee keer aankijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Tsja, individuen, zo'n eentje ben ik ook en dat maakt ons natuurlijk rechts.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil wel m'n private space, maar het is niet zo dat ik na 1 dag "er af" ben ofzo.
Kloptquote:
Toch vind ik die linkse typetjes altijd wel schattig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt onze drang naar vrijheid en zelfverzekerde arrogantie wel aantrekkelijker dan zo'n linkse slijmjurk die meteen z'n hele hebben en houwen collectiviseert zodra een vrouw hem twee keer aankijkt.
Of je deelt haar gewoon met je vrienden, iedereen blij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe dik die plamuurlaag is
De een kan zichzelf ontzettend goed verkopen maar blijkt een heks eerste klas, de ander bloeit helemaal op en open zodra je ermee doorgaat. De snelle snack en het exquise driegangendiner.
Daarom val ik op linkse meisjes, die delen mij met hun vriendinnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je deelt haar gewoon met je vrienden, iedereen blij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom val ik op linkse meisjes, die delen mij met hun vriendinnen
Dear godquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.
Ik vind rechtse wijven meestal maar een beetje eng, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]Ik heb ook altijd linkse wijven. Misschien is dat mijn probleem wel met al mijn exen.
Ach, er zijn ergere problemen op de wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]Ik heb ook altijd linkse wijven. Misschien is dat mijn probleem wel met al mijn exen.
Dr.Nikita niets voor je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind rechtse wijven meestal maar een beetje eng, eerlijk gezegd.
Ik had ooit een vriend die foto's maakte van zichzelf tegenover m'n appartementencomplex en dat dan MMS'te omdat het hem deed herinneren aan mij, dat was creepy.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.
Het was toen al over, maar we hadden een week later weer afgesproken. Begon allemaal leuk en aardig maar later sloeg het om in een nachtmerrie. Janken en doen, vasthouden toen ik weg wou, dus toen zette in een sprintje in naar mijn auto. Zij al rennend en schreeuwend achter mij aan. Dat was me weer eens een avondje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dear god
En op een gegeven moment viel jij van je roze wolk en dacht je "waar de f*ck ben ik mee bezig?"
Rationalisme is mannelijk en zelfverzekerdheid komt bitchy overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je doelt dan neem ik aan op die pvv dames? Toen ik nog actief was binnen de JOVD (zo'n 9 á 10 jaar geleden) toen vond ik de VVD dames altijd het leukst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind ze over het algemeen qua karakter totaal niet aantrekkelijk, hoe mooi ze er ook uit zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft meegelezen op het forum en je zwartwerkpraktijken zijn bekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
Groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Politie voor de deur.
What happened? Piraterij, prostitutie, drugs, lid van de maffia?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
Das de FIODquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft meegelezen op het forum en je zwartwerkpraktijken zijn bekend.
Ah, goed nieuws. De belastingdienst is dus op mijn verzoek ingegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
FIOD, w /e.quote:
VVD-dames inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Je doelt dan neem ik aan op die pvv dames? Toen ik nog actief was binnen de JOVD (zo'n 9 á 10 jaar geleden) toen vond ik de VVD dames altijd het leukst.
Ja, dat is het hem juist. Vrouwen en politiek gaan niet samen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD-dames inderdaad![]()
Niet alle VVD-dames trouwens, veel stemmen ook omdat pappie en mammie ook VVD stemt en hebben geen benul van politiek
True. Opsporingsambtenarenquote:
Die zijn in Milaan behoorlijk actief kan ik je zeggen, je ziet bijna net zoveel van hun auto's rijden als gewone politie of Carabinieriquote:
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rationalisme is mannelijk en zelfverzekerdheid komt bitchy over
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.
Zo'n hele mooie meid die ik ken is vegetariër en voor Groenlinks. Vraag ik waarom, zegt ze: "Ja de huizen worden veel duurder voor armere mensen". En dan probeer ik dat te weerleggen, zegt ze: "Maar Robin ik weet niks van economie af dus dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat is het hem juist. Vrouwen en politiek gaat niet samen.
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
Ik denk dat ze mijn nog niet zo groeiend gras voor in de tuin wilde komen bekeuren wegens te langzaam groeien:
[ afbeelding ]
Hangt ook van je omgeving af hé.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n hele mooie meid die ik ken is vegetariër en voor Groenlinks. Vraag ik waarom, zegt ze: "Ja de huizen worden veel duurder voor armere mensen". En dan probeer ik dat te weerleggen, zegt ze: "Maar Robin ik weet niks van economie af dus dat zou ik niet weten: .
Vrouwen en politieke discussies
Hij verbouwt gewoon hennep enzo. Oude truuk dit, een verpauperde tuin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.
Een normaal functionerend gezin, waar de kinderen papa en mama wel kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?
De bloembollen komen maar langzaam uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.
Hm, lijkt me verstandiger in een goed onderhouden lief huisje met kindjes, hondje en een goudvis voor het raam, maar goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij verbouwt gewoon hennep enzo. Oude truuk dit, een verpauperde tuin.
Vind ik niet. Vies en raar wijf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Neelie Kroes is de beste vrouw in de politiek imo
Bloembollen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
De bloembollen komen maar langzaam uit.![]()
![]()
![]()
Eéntje waarmee ik lol en veel seks kan hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?
Succes, en veel plezier, hehe.quote:
Dat doe je naast je relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eéntje waarmee ik lol en veel seks kan hebben.
Je begrijpt dat je nu impliceert dat je alle vrouwelijke politici kent, wereldwijd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van alle vrouwen in de politiek momenteel is zij wel de beste. Kan je er één beter noemen?
Gras is pas ingezaaid, de rest wordt binnenkort gesnoeid door een neefje van mijn vrouw, als ik dat moet doen is het laten we zeggen behoorlijk artistiek, daar houden we niet zo van hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bloembollen?
Er mag wel nieuw gras in, nieuwe bossen, struiken en planten, heg snoeien en ga zo maar door.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Gras is pas ingezaaid, de rest wordt binnenkort gesnoeid door een neefje van mijn vrouw, als ik dat moet doen is het laten we zeggen behoorlijk artistiek, daar houden we niet zo van hier.
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu impliceert dat je alle vrouwelijke politici kent, wereldwijd?
En je vrouw mag ook een cursus hygiëne volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef betyar het volgende:
En denk eraan, het is het gaatje dat naar de rotte vis ruikt, die andere krijg je een bruin randje van.
ik zal misschien binnenkort mijn groene vingers eens uitsteken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja, moet je zelf weten natuurlijk, maar ziet er nu niet aantrekkelijk uit.
Die had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je vrouw mag ook een cursus hygiëne volgen.
Uhu, maakt het gezelliger.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
ik zal misschien binnenkort mijn groene vingers eens uitsteken.
BBQquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Ik voorzie een POL meet bij Bet thuis en met name de tuin.
Helaas niet zo mijn volk. Al hou ik wel van een pittige tante, maar niet ééntje die haar leven om haar werk laat draaien.quote:
Ik luister naar iedereen, en vaak steek ik er nog wat van op ook. ik ban dan ook niet echt een noeste timmerman.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, maakt het gezelliger.
Maar goed, noeste hetero timmerlui arbeiders luisteren niet echt vaak naar mijn advies.
Nee, je bent niet hipster genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas niet zo mijn volk. Al hou ik wel van een pittige tante, maar niet ééntje die haar leven om haar werk laat draaien.
Ik val nogal vaak (fout genoeg) op die arty-farty types van de kunstacademie slash design academy, maar die vallen niet op mij.
Als de achterdeur open is ben je welkom, is de deur dicht en er opeens een grote witte hond achter je staat weet je dat we niet thuis zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Ik voorzie een POL meet bij Bet thuis en met name de tuin.
Wat voor hond?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Als de achterdeur open is ben je welkom, is de deur dicht en er opeens een grote witte hond achter je staat weet je dat we niet thuis zijn.
Nee, dan denken ze dat je homo bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent niet hipster genoeg.
Grote rare lady-GaGa bril, rare kleurtjes dragen, altijd sjaaltje om, ongewassen haar, hoedje op en praten als een downer met depressie en je komt er wel.
Blij dat homo's vaak verlepte kut-hipsters zijn, en mijn commentaar dus nog steeds staat als een huis.quote:
Ja maar dat is dus niet de goeie insteek als je 'm in een kunstacademiemoppie wil stekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blij dat homo's vaak verlepte kut-hipsters zijn, en mijn commentaar dus nog steeds staat als een huis.
Qua smaak wel, maar niet hoe ik mezelf gedraag, kleed, enzovoort.quote:
Driedelig grijs?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Qua smaak wel, maar niet hoe ik mezelf gedraag, kleed, enzovoort.
Haha Venlo verwarren met een brabants boeren dorp. GS verdraais ook alles, maar mijn pc hebben ze niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
Zo Bet, dat ging snel:
http://www.geenstijl.nl/m(...)5_euro_bij_drug.html
Ziet eruit als een lieve hond. Beetje een golden retriever maar dan witquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep alleen dan mooier en niet zo verkracht door een borstel.
Ik doelde geeneens op je fobo, maar bedankt voor de reminderquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet eruit als een lieve hond. Beetje een golden retriever maar dan wit
Ik lees het op wikipedia inderdaad. Wat doet ie dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Totdat je onaangekondigd achter het huis komt.
Jij valt zeker op van die fijne advocates?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde geeneens op je fobo, maar bedankt voor de reminder
Nee, linksige politicologiestudentes met een goed gevoel voor humor die mij af en toe stevig op mijn plaats zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij valt zeker op van die fijne advocates?
Simpel: hij bijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik lees het op wikipedia inderdaad. Wat doet ie dan?
Serieus? Want als je bij een labrador/golden retriever op zijn gebied komt ontstaat er een hoop geblaf maar dat is het dan wel.quote:
Pas op voor je tenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
Ik ga achter het huis even het gras maaien. Tot over een uurtje of anderhalf.
Je kunt hem dan ook niet vergelijken met een labrador. Een Kuvasz is een echte waakhond en trouw, hij zal zijn terrein en "familieleden" beschermen tot de dood.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieus? Want als je bij een labrador/golden retriever op zijn gebied komt ontstaat er een hoop geblaf maar dat is het dan wel.
Bijt hij hard?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, linksige politicologiestudentes met een goed gevoel voor humor die mij af en toe stevig op mijn plaats zetten.
Linkse politicologiestudentes..dat neigt naar een pleonasmequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, linksige politicologiestudentes met een goed gevoel voor humor die mij af en toe stevig op mijn plaats zetten.
Je moet toch wat spanning creeren héquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]Moet toegeven dat je precies ook mijn voorkeur gevonden hebt.
Ja. Komt omdat de mensen hier zo sociaal zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Ben bekaf.
Het gaat wel snel he, zo'n 10 topics per dag
?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Oh god, ik voel me nu net zo'n McDonalds tokkie
Vadsig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Oh god, ik voel me nu net zo'n McDonalds tokkie
Het is niet gebruikelijk om 's ochtends McDonalds te eten lijkt mij. De verleiding is gewoon te groot, je komt daar langs en je ruikt gelijk die luchtquote:
quote:
Daarom moet ik er nu misbruik van maken. Later kan het niet meerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zijn de beste jaren. Koester het zolang je het nog kan.
Begrijp ik wel hoor, EG, je hoeft hem nu alleen nog maar jouw internaat in te lokkenquote:
Zeg ga jij eens heel gauw aan je huiswerk beginnen. Met je zondige gedachten moet je eerst bij mij komen biechten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Begrijp ik wel hoor, EG, je hoeft hem nu alleen nog maar jouw internaat in te lokken
Heb ik al af en het heeft geen zin mijn 'zonden' op te biechten aan een persoon die er niks mee doetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens heel gauw aan je huiswerk beginnen. Met je zondige gedachten moet je eerst bij mij komen biechten.
quote:
Wie zegt dat ik daar niet mee doe?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb ik al af en het heeft geen zin mijn 'zonden' op te biechten aan een persoon die er niks mee doet
doe je er dan mee?quote:
e weet geeneens hoe mijn fysische gesteldheid isquote:
Heb ik ook wel overwogenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fitness! Alleen ga ik niet meer zo vaakEn al die guido's om je heen is soms wel... maf
Als je met een vriend gaat is het wel leuk, anders dan ga je het uitstellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel overwogen![]()
Lijkt me ook leuk om te doen. Ik zo ongeveer dezelfde BMI als jij
HA. En waarom kan ik niet zelf to Gristus spreken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In dit sacrament kan de priester in Christus' naam zonden vergeven.
Wacht even. Jij tennist tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
J
[..]
e weet geeneens hoe mijn fysische gesteldheid is
Ja, dat is waar. En dan kan je makkelijker discipline opbrengenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je met een vriend gaat is het wel leuk, anders dan ga je het uitstellen
Ja, maar niet zo actief meerquote:
Dat kan ook hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
A
[..]
HA. En waarom kan ik niet zelf to Gristus spreken?
Een blik in de universiteitsgym waar ik nu zit kan jouw conclusie enkel maar bevestigen, guido's zitten overal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fitness! Alleen ga ik niet meer zo vaakEn al die guido's om je heen is soms wel... maf
Achja, die typfouten ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan ook hoor.
Je Nederlands was vroeger beter
In de randsteden is het cheap. Hier betaal je ¤350,- voor een half jaar volgens mij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En dan kan je makkelijker discipline opbrengen![]()
En het is geloof ik best duur zo'n abonnement
Ach, geen les meer,en geen tennismaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n leuke sport....Te druk met andere dingen? Vb. Fok!
Tennis lijkt me ook leuk! Lekker individueel, beter dan voetbal o.i.d.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, geen les meer,en geen tennismaat
Dat is inderdaad leuk, of met iemand anders dubbelen, vind ik persoonlijk het leukste.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tennis lijkt me ook leuk! Lekker individueel, beter dan voetbal o.i.d.
Dat is heel veelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de randsteden is het cheap. Hier betaal je ¤350,- voor een half jaar volgens mij?
Met teamsport heb ik niet veel. En met die voetbalmacho's al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tennis lijkt me ook leuk! Lekker individueel, beter dan voetbal o.i.d.
Hardlopen? Fietsen? Valt wel mee allemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is heel veel
maar ja, elke sport kost veel geld....
Nou, een renfiets + Kledingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hardlopen? Fietsen? Valt wel mee allemaal
Best lang geleden alweer..... Maar mooi was die tijd. Prachtdorp. Auditorium. Echte hardcore professoren. Knetterharde wiskunde.quote:
Daar krijg ik nog 7% korting van het tennisen uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kleding, perry sport ¤20 en je bent klaar
Ik heb wel eens hardlopen geprobeerd. Maar dat was niks voor mij. Na een kilometer was het net alsof ik zoutzuur heb gedronkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hardlopen? Fietsen? Valt wel mee allemaal
dlopen heb ik ook wel eens gedaan. Maar ik kom steeds niet verder dan 2 x 7 Min. lopen 2 Min. wandelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hardlopen geprobeerd. Maar dat was niks voor mij. Na een kilometer was het net alsof ik zoutzuur heb gedronken![]()
Een beetje fiets kost best veel.... Maar ja, als je er ook lang mee doet, dan valt het idd ook wel weer mee.
Nou dat vind ik nog wel een hele mooie prestaties als ik naar mij kijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
Har
[..]
dlopen heb ik ook wel eens gedaan. Maar ik kom steeds niet verder dan 2 x 7 Min. lopen 2 Min. wandelen
delen vind ik ook leuk, vooral de diepgaande gesprekkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog wel een hele mooie prestaties als ik naar mij kijk
Wandelen gaat dan nog wel. Maar fietsen bevalt mij beter.
Dat doe ik ook graagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef Dutchnative het volgende:
Wan
[..]
delen vind ik ook leuk, vooral de diepgaande gesprekken
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat doe ik ook graagmaar ja, moet je wel iemand hebben waar je de gesprekken mee kan voeren....De meesten mensen praten zo oppervlakkig.
Harstikke mooi, kerel!quote:
Ach, Fora zijn ook leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En daarom ben ik ook een beetje een forum mens.
*handmatige grasmaaiers*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, het mes zat alleen los![]()
![]()
![]()
![]()
, wat een tering herrie maakte de grasmaaier.
Zeker. Daar tref je vaker mensen aan die niet zo oppervlakkig redeneren.quote:
Tsjaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, voor een veldje van 50m2 misschien wel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. Daar tref je vaker mensen aan die niet zo oppervlakkig redeneren.
Je wordt er slimmer van. En je leert discussiëren, incasseren en je doet kennis van elkaar op.
En nog gezellig ook.
Heeft je vrouw er aangezeten, toen je haar de beitels had afgepakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, het mes zat alleen los![]()
![]()
![]()
![]()
, wat een tering herrie maakte de grasmaaier.
God weet, morgen even de overlijdenspolis lezen hoeveel ik waard ben als ik dood ben. Hoogstwaarschijnlijk meer dan levend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft je vrouw er aangezeten, toen je haar de beitels had afgepakt?
Dat is altijd zo. Je wordt pas gewaardeerd als je dood bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef betyar het volgende:
[..]
God weet, morgen even de overlijdenspolis lezen hoeveel ik waard ben als ik dood ben. Hoogstwaarschijnlijk meer dan levend.
Ben ik zelf eigenlijk ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij nog eens gaat studeren.
Je hebt nog een paar jaar om na te denken. Ik hoop dat je een geschikte richting kan vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben ik zelf eigenlijk ook benieuwd naar
INderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar jaar om na te denken. Ik hoop dat je een geschikte richting kan vinden.![]()
Als ik het nog over kon doen, dan zou ik medicijnen gaan doen denk ik.
Economie was een van de dingen waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politicologie? Of doe een studie economie, wordt je misschien nog bekeerd
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooie serie over co-assistenten op iedere dinsdag om 19.25.
Beiden zijn interessant.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politicologie? Of doe een studie economie, wordt je misschien nog bekeerd
Achja, nog altijd beter dan dit:quote:
Die is wel heel ergquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Achja, nog altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
En niet zo'n klein beetjequote:
Vierde topic van de dag en bijna vol. Druk zat lijkt mequote:
Lekker liberaal bezig weer die Kamp. Dit moeten werkgevers en werknemers toch gewoon lekker zelf samen uitzoeken?quote:De regeling voor vakantie en verlof wordt aangepast. Werknemers moeten hun twintig wettelijke vakantiedagen vanaf 1 januari binnen zes maanden na het opbouwjaar opnemen. Daarna komen deze dagen te vervallen. Extra vakantiedagen vallen buiten de nieuwe regeling.
De Eerste Kamer stemde dinsdag in met het wetsvoorstel van minister Sociale Zaken en Werkgelegenheid Henk Kamp (VVD) dat dit regelt. Het kabinet wil stimuleren dat werknemers regelmatig vakantie opnemen en niet jarenlang dagen opsparen. Het te lang uitstellen van vakantie zou de gezondheid en veiligheid van werknemers in gevaar brengen.
De maximale termijn geldt niet voor werknemers die 'redelijkerwijs' niet in staat zijn geweest vakantie op te nemen. Daarnaast kunnen werkgever en werknemer de vervaltermijn in onderling overleg verlengen.
Het wetsvoorstel regelt daarnaast dat alle werknemers per 1 januari wettelijk recht hebben op minimaal twintig vakantiedagen per jaar. Dat is een gevolg van uitspraken van het Europees Hof van Justitie.
Werknemers die langdurig ziek zijn krijgen voortaan recht op hetzelfde aantal vakantiedagen als gezonde werknemers. Nu hebben zieke werknemers minder recht op vakantiedagen dan gezonde werknemers.
Een niet direct te begrijpen zet, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lekker liberaal bezig weer die Kamp. Dit moeten werkgevers en werknemers toch gewoon lekker zelf samen uitzoeken?
Kamp wil de hele sociale zekerheid omgooien en werkgevers weer baas maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lekker liberaal bezig weer die Kamp. Dit moeten werkgevers en werknemers toch gewoon lekker zelf samen uitzoeken?
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
En niet alleen die taalfout maar ook nog eens inconsequent.quote:
100 POL SC topics per maand tegenwoordig. Dan valt het op als het op prime time even stil isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vierde topic van de dag en bijna vol. Druk zat lijkt me
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dacht even dat de vaart en de sjeu er weer inkwam hier, maar...
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Hihi:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Whiskers2009
Voorschrift
Teun_ZHV
GSbrder
du_ke
EchtGaaf
Dutchnative
eriksd
KoosVogels
Kally
Friek_
von_Preussen
Boze_Appel
betyar
Zienswijze
Netsplitter
JoaC
yvonne
3-voud
robin007bond
Snakey
Toverheks
Morendo
mlg
Ryan3
Staal
PietjePuk007
Gert
Reya
motorbloempje
Socios
Mutant01
Picchia
Monolith
Renesite
phpmystyle
Tem
swarmahoer
Laysa
TitusPullo
Mwanatabu
dotCommunism
Zeeland
Nautilus.
BrandX
paddy
PiRANiA
mootie
fokthesystem
GlowMouse
quote:
Ach, dan is het nog een beetje te volgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
100 POL SC topics per maand tegenwoordig. Dan valt het op als het op prime time even stil is
Owh nee, begin je nou weerquote:
Ik doe niks.quote:
quote:
Een echte FOK!ker zou zoiets nog posten ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef mlg het volgende:
Jongs, ze is nu bij me thuis. Even wijnglazen pakken en dit even snel vermelden.
ps. wat een geil wijf.
Koning!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef mlg het volgende:
Jongs, ze is nu bij me thuis. Even wijnglazen pakken en dit even snel vermelden.
ps. wat een geil wijf.
Maar natuurlijk. Ik houd mijn digitale matties van dit soort dingen op de hoogte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker zou zoiets nog posten ook..
Door het te posten geloof ik je alleen niet meerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik houd mijn digitale matties van dit soort dingen op de hoogte.
Straks worden wij nog kameraden.quote:
Een guldenhorlogequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef betyar het volgende:
Ik krijg een nieuw horloge voor vaderdag.
[ afbeelding ]
Lok vleermuizen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
De muggen zijn hier nu actief. Nu zit er een vervelend bultje op m'n hand
O NEE!!! Je hebt toch geen examens meer he, hoop ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Beter 1 bult in de hand...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Gelukkig niet, inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
O NEE!!! Je hebt toch geen examens meer he, hoop ik![]()
Vond het al bedenkelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn verblijf is van korte duur want ik ben apeblauw
Leuke avond gehad hoop ik?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn verblijf is van korte duur want ik ben apeblauw
We hebben een boot gedoopt.quote:
Was dit je piratentoer??quote:
Dat moet altijd gevierd. Zeilboot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |