Ja precies, er gebeurt ook nooit wat, het toppunt van spanning is "goedemorgen buurman" bij het uitlaten van de hond, het is werkelijk waar vreselijk. Maar goed, elke avond wakker worden van geweerschoten en dronken zwervers is ook niet alles kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zit totaal geen spanning in landen als Nederland. We zijn een autistische samenleving, een mietjesmaatschappij. We zijn niks gewend, en als er een stoeptegel los ligt, dan staat er al een bejaarde aan de telefoon met het rijk.
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Zometeen afspraakje met een leuk vrouwtje trouwens.
Die loopt altijd zo ontzettend achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
God, wat is die Claudia de Breij een dom wijf.
Nice! PM picsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je begint er weer snel mee zeg, chapeau.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
Die heb ik nog niet, maar die volgen snel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu wordt het wellicht 3 weken.
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, tussen mijn ex van twee generaties terug en de vorige zaten ook 2 weken.Nu worden het wellicht 3 weken.
Mwah, met daten is niks mis mee, van te voren weet je toch niet of 't wat word.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef mlg het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Mijn laatste keer was 1 dag tussen seks met de ex en kloten met de nieuwe
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Heidi?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Die kunnen de kast weer in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht....Je hebt meer "smaak":
[ afbeelding ]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, maar toen voelde ik me redelijk schuldig naderhand.
quote:
Hm dat is waar, maar ik hecht me meestal aan mensen, dat is een probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.
Maar op zich is cold turkey afkicken de enige manier om een break-up af te sluiten.
Ja, wat een drama had ik de laatste weken zeg. Ik heb maar definitief de stekker eruit getrokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen ex die je terug wilt, that's for sure.
Maar op zich is cold turkey afkicken de enige manier om een break-up af te sluiten.
The only right choice to makequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, wat een drama had ik de laatste weken zeg. Ik heb maar definitief de stekker eruit getrokken.
Ja, maar daarom moet je voorkomen dat je vriendin je beste vriend wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat is waar, maar ik hecht me meestal aan mensen, dat is een probleem.
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.quote:
Ja, uiteraard. Het is altijd dubbel en dat vertrouwde kwijt zijn is niet prettig, maar met elke nieuwe is het begin 10 keer leuker dan de laatste tijd met je ex. Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.
En sowieso houd mijn pieleman wel van wat variatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Als het aan mij gelegen had niet. Was een hele leuke meid verder, maar een relatie ging gewoon niet. Toen ik 2 maanden in Londen was, ervaarde ik dat het toch best wel fijn om geen zeikwijf om je heen te hebben, maar nu begint het wel weer te kriebelen.
Hm, dan pak ik het verkeerd aan me dunkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je voorkomen dat je vriendin je beste vriend wordt.
Dan verlies je er meteen twee.
Ja, simpeler gezegd dan gedaan mijn beste!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het is altijd dubbel en dat vertrouwde kwijt zijn is niet prettig, maar met elke nieuwe is het begin 10 keer leuker dan de laatste tijd met je ex. Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.
Je zit echt onder het juk van je vrouw of niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
Gewoon neuken en je eigen voortplanten. Geen geneuzel over liefde, "houden van" en liefdesverdriet. In de natuur doen ze niks anders, sommige gaan zelfs dood na de "daad" of worden opgevreten. Wees maar blij dat onze vrouwelijke wederhelft wat zachter zijn voor ons.
Geen idee, voor sommigen werkt het hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dan pak ik het verkeerd aan me dunkt.
Tsja, individuen, zo'n eentje ben ik ook en dat maakt ons natuurlijk rechts.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, voor sommigen werkt het hoor!
Maar ik vind het moeilijk me meteen al helemaal over te geven aan een meiske.
Dan hou ik liever m'n vrienden net zo hoog op m'n prioriteitenlijstje, heb nog nooit vrienden laten schieten voor een relatie.
Moet je goed voor zoeken, helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgende keer geen zeikwijf nemen, of althans een waarvan je denkt dat ze dat niet is.
Nee hoor, (ik duik gewoon mijn werkschuurtje in)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit echt onder het juk van je vrouw of niet?
Je weet nooit hoe dik die plamuurlaag isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, simpeler gezegd dan gedaan mijn beste!Vrouwen weten in het begin altijd een leuke masker op te doen.
Dat is wel een goede. Ik ben verreweg van Brad Pit, maar eerlijk is eerlijk, vrouwelijk aandacht komt me tegemoet, zoeken hoef ik niet.quote:
Oh nee, ik wil wel m'n private space, maar het is niet zo dat ik na 1 dag "er af" ben ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hou ik liever m'n vrienden net zo hoog op m'n prioriteitenlijstje, heb nog nooit vrienden laten schieten voor een relatie.
Ja, maar dat maakt onze drang naar vrijheid en zelfverzekerde arrogantie wel aantrekkelijker dan zo'n linkse slijmjurk die meteen z'n hele hebben en houwen collectiviseert zodra een vrouw hem twee keer aankijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Tsja, individuen, zo'n eentje ben ik ook en dat maakt ons natuurlijk rechts.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil wel m'n private space, maar het is niet zo dat ik na 1 dag "er af" ben ofzo.
Kloptquote:
Toch vind ik die linkse typetjes altijd wel schattig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt onze drang naar vrijheid en zelfverzekerde arrogantie wel aantrekkelijker dan zo'n linkse slijmjurk die meteen z'n hele hebben en houwen collectiviseert zodra een vrouw hem twee keer aankijkt.
Of je deelt haar gewoon met je vrienden, iedereen blij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe dik die plamuurlaag is
De een kan zichzelf ontzettend goed verkopen maar blijkt een heks eerste klas, de ander bloeit helemaal op en open zodra je ermee doorgaat. De snelle snack en het exquise driegangendiner.
Daarom val ik op linkse meisjes, die delen mij met hun vriendinnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je deelt haar gewoon met je vrienden, iedereen blij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom val ik op linkse meisjes, die delen mij met hun vriendinnen
Dear godquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.
Ik vind rechtse wijven meestal maar een beetje eng, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]Ik heb ook altijd linkse wijven. Misschien is dat mijn probleem wel met al mijn exen.
Ach, er zijn ergere problemen op de wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]Ik heb ook altijd linkse wijven. Misschien is dat mijn probleem wel met al mijn exen.
Dr.Nikita niets voor je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind rechtse wijven meestal maar een beetje eng, eerlijk gezegd.
Ik had ooit een vriend die foto's maakte van zichzelf tegenover m'n appartementencomplex en dat dan MMS'te omdat het hem deed herinneren aan mij, dat was creepy.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Een heks was ze niet, maar ze was zo aanhankelijk dat ik naar de auto heb moeten rennen en er met piepende bandjes ervandoor moest gaan.
Het was toen al over, maar we hadden een week later weer afgesproken. Begon allemaal leuk en aardig maar later sloeg het om in een nachtmerrie. Janken en doen, vasthouden toen ik weg wou, dus toen zette in een sprintje in naar mijn auto. Zij al rennend en schreeuwend achter mij aan. Dat was me weer eens een avondje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dear god
En op een gegeven moment viel jij van je roze wolk en dacht je "waar de f*ck ben ik mee bezig?"
Rationalisme is mannelijk en zelfverzekerdheid komt bitchy overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je doelt dan neem ik aan op die pvv dames? Toen ik nog actief was binnen de JOVD (zo'n 9 á 10 jaar geleden) toen vond ik de VVD dames altijd het leukst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind ze over het algemeen qua karakter totaal niet aantrekkelijk, hoe mooi ze er ook uit zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft meegelezen op het forum en je zwartwerkpraktijken zijn bekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
Groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Politie voor de deur.
What happened? Piraterij, prostitutie, drugs, lid van de maffia?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
Das de FIODquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft meegelezen op het forum en je zwartwerkpraktijken zijn bekend.
Ah, goed nieuws. De belastingdienst is dus op mijn verzoek ingegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
FIOD, w /e.quote:
VVD-dames inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Je doelt dan neem ik aan op die pvv dames? Toen ik nog actief was binnen de JOVD (zo'n 9 á 10 jaar geleden) toen vond ik de VVD dames altijd het leukst.
Ja, dat is het hem juist. Vrouwen en politiek gaan niet samen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD-dames inderdaad![]()
Niet alle VVD-dames trouwens, veel stemmen ook omdat pappie en mammie ook VVD stemt en hebben geen benul van politiek
True. Opsporingsambtenarenquote:
Die zijn in Milaan behoorlijk actief kan ik je zeggen, je ziet bijna net zoveel van hun auto's rijden als gewone politie of Carabinieriquote:
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rationalisme is mannelijk en zelfverzekerdheid komt bitchy over
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.
Zo'n hele mooie meid die ik ken is vegetariër en voor Groenlinks. Vraag ik waarom, zegt ze: "Ja de huizen worden veel duurder voor armere mensen". En dan probeer ik dat te weerleggen, zegt ze: "Maar Robin ik weet niks van economie af dus dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat is het hem juist. Vrouwen en politiek gaat niet samen.
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo het probleem. Het probleem is eerder dat die VVD-wijven van die doorgeslagen carrièrebitches zijn.
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
Ik denk dat ze mijn nog niet zo groeiend gras voor in de tuin wilde komen bekeuren wegens te langzaam groeien:
[ afbeelding ]
Hangt ook van je omgeving af hé.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n hele mooie meid die ik ken is vegetariër en voor Groenlinks. Vraag ik waarom, zegt ze: "Ja de huizen worden veel duurder voor armere mensen". En dan probeer ik dat te weerleggen, zegt ze: "Maar Robin ik weet niks van economie af dus dat zou ik niet weten: .
Vrouwen en politieke discussies
Hij verbouwt gewoon hennep enzo. Oude truuk dit, een verpauperde tuin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.
Een normaal functionerend gezin, waar de kinderen papa en mama wel kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?
De bloembollen komen maar langzaam uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat doen aan die tuin zeg.
Hm, lijkt me verstandiger in een goed onderhouden lief huisje met kindjes, hondje en een goudvis voor het raam, maar goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij verbouwt gewoon hennep enzo. Oude truuk dit, een verpauperde tuin.
Vind ik niet. Vies en raar wijf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Neelie Kroes is de beste vrouw in de politiek imo
Bloembollen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
De bloembollen komen maar langzaam uit.![]()
![]()
![]()
Eéntje waarmee ik lol en veel seks kan hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Vaak van huis, rustig als ze thuiskomen. Wat heb je liever dan dat?
Succes, en veel plezier, hehe.quote:
Dat doe je naast je relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eéntje waarmee ik lol en veel seks kan hebben.
Je begrijpt dat je nu impliceert dat je alle vrouwelijke politici kent, wereldwijd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van alle vrouwen in de politiek momenteel is zij wel de beste. Kan je er één beter noemen?
Gras is pas ingezaaid, de rest wordt binnenkort gesnoeid door een neefje van mijn vrouw, als ik dat moet doen is het laten we zeggen behoorlijk artistiek, daar houden we niet zo van hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bloembollen?
Er mag wel nieuw gras in, nieuwe bossen, struiken en planten, heg snoeien en ga zo maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |