Ik.quote:
Hij is spontaan gekrompen.quote:Wie de langste heeft wint een date met Yvonne
quote:
Ik ben anders ook heel eerlijk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
ik ben denk ik de enige die eerlijk is
"Je moeder" is altijd eerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heel eerlijk hoor
ik ook ik ben ook eerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
Was Socios maar mod.quote:
Je geilt op ouwe dikke wijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb 16 cm ik win, buig maar voorover yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Hatsekideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik zit in een inrichting, ik slik elke dag pilletjes die ervoor zorgen dat ik niet opgewonden word. en ik zit in een omgeving die volledig is afgesloten van de buitenwereld. enkel 1 keer in de week mag ik onder strenge controle op een streng gefilterde computer een uurtje internetten, Waarom? vraag je dan, wel het antwoord is simpel, ik heb een penis van 5 meter lang en met een omtrek van 4 meter, als ik een erectie zou krijgen zou al mijn bloed naar mijn penis stromen en dan zou ik komen te overlijden.
Zolang je je lul maar niet in een wormgat steektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Denk dat ongeveer de gemiddelde lengte voor een (blanke) man is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef jogy het volgende:
26 december 2004 heb ik per ongeluk mijn penis laten plensen voor de kust van Indonesië, daar schrok ik wel van. Maar dit jaar was ik dronken en deed ik hetzelfde toen ik op vakantie was bij Japan.
. Dus ik weet niet hoe groot het is en ben bang dat als ik het ga meten dat er weer iets fout gaat.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.who-has-the-biggest-penis.com/
Je ziet die hele slurf zitten in z'n broek!
Zo he. Ik heb dat stuk in die link gelezen. Die vent heeft een van 34-35 cm. Kan me niet voorstellen dat een vrouw die kan hebben. Ik kan me dus niet voorstellen dat die man veel neukt. Dan ben ik toch maar blij met mijn "normale" 16 cm.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.who-has-the-biggest-penis.com/
Je ziet die hele slurf zitten in z'n broek!
Wahah, kijk hem tevreden zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zo he. Ik heb dat stuk in die link gelezen. Die vent heeft een van 34-35 cm. Kan me niet voorstellen dat een vrouw die kan hebben. Ik kan me dus niet voorstellen dat die man veel neukt. Dan ben ik toch maar blij met mijn "normale" 16 cm.
Ik ben anders ook niet ontevreden met mijn 48 cm. Je moet blij zijn met wat je hebt gekregen toch?quote:
Ja inderdaad, maar overdreven tevreden zijn met een ondergemiddelde lul is wel een beetje gekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben anders ook niet ontevreden met mijn 48 cm. Je moet blij zijn met wat je hebt gekregen toch?
quote:
Hier een chart in your facequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar overdreven tevreden zijn met een ondergemiddelde lul is wel een beetje gek
Is er ook zo'n plaatje over ''de gemiddelde vaginadiepte'' ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Hier een chart in your face
[ afbeelding ]
Ff opzoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is er ook zo'n plaatje over ''de gemiddelde vaginadiepte'' ofzo?
Volgens die chart zit het bij de Nederlanders wel goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Hier een chart in your face
[ afbeelding ]
Mij niet kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef WindowsFan het volgende:
Waarom hier een topic voor openen? Iedereen weet dat ik de langste heb...![]()
![]()
Onderzoek heeft getoond dat 'eerlijke' mannen er vaak 1 tot 2 cm bij tellen. In het beste geval is die van jou dus 15 cmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
Ik lieg niet hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
Onderzoek heeft getoond dat 'eerlijke' mannen er vaak 1 tot 2 cm bij tellen. In het beste geval is die van jou dus 15 cm.
AH GADVERDAMME DV DAT HAD IK ECHT NIET ACHTER JOU GEZOCHT, GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
deze gast
http://screamflydream.tum(...)9-inch-dick-id-still
even volledig filmpje zoeken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AH GADVERDAMME DV DAT HAD IK ECHT NIET ACHTER JOU GEZOCHT, GADVERDAMME
OMFG wat doe je, ik klik er op, en ik kijk er even naar, net als ik het wil afzetten roept mn vriendin: schat? wat ben je aan het kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/daltronn
Darlton. Tumblr fenomeen 2 jaar terug. Toen hij filmpjes ging maken van zijn 9 inch.![]()
![]()
Sorry man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
OMFG wat doe je, ik klik er op, en ik kijk er even naar, net als ik het wil afzetten roept mn vriendin: schat? wat ben je aan het kijken?
Sciter heeft een kleine lulquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:32 schreef sciter het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om de dikte..
Al die mensen die trots zijn op hun 15-16 cm
Nee. Bovengemiddeld lang en dik, wil je fotos in je PM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik typte verkeerd jonge!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, je hebt een luk van 13 cm[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee. Bovengemiddeld lang en dik, wil je fotos in je PM?Vind je mij geen obvious trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef GeertJan88 het volgende:
die van mij doet wat ie moet doen, maar het had allemaal wel wat groter gemogen
Daar, hoor je het eens van iemand anders.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef GeertJan88 het volgende:
die van mij doet wat ie moet doen, maar het had allemaal wel wat groter gemogen
Ze heeft jouw lul niet met die van mij vergeleken, no wonder dat ze denkt dat die van jou ook maar van enig omvang is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:13 schreef Draganta het volgende:
[..]
Daar, hoor je het eens van iemand anders.
Punt.
Slotje.
Daar heb ik niks op te zeggen, je wintquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lul niet met die van mij vergeleken, no wonder dat ze denkt dat die van jou ook maar van enig omvang is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |