quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.who-has-the-biggest-penis.com/
Je ziet die hele slurf zitten in z'n broek!
Zo he. Ik heb dat stuk in die link gelezen. Die vent heeft een van 34-35 cm. Kan me niet voorstellen dat een vrouw die kan hebben. Ik kan me dus niet voorstellen dat die man veel neukt. Dan ben ik toch maar blij met mijn "normale" 16 cm.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.who-has-the-biggest-penis.com/
Je ziet die hele slurf zitten in z'n broek!
Wahah, kijk hem tevreden zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zo he. Ik heb dat stuk in die link gelezen. Die vent heeft een van 34-35 cm. Kan me niet voorstellen dat een vrouw die kan hebben. Ik kan me dus niet voorstellen dat die man veel neukt. Dan ben ik toch maar blij met mijn "normale" 16 cm.
Ik ben anders ook niet ontevreden met mijn 48 cm. Je moet blij zijn met wat je hebt gekregen toch?quote:
Ja inderdaad, maar overdreven tevreden zijn met een ondergemiddelde lul is wel een beetje gekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben anders ook niet ontevreden met mijn 48 cm. Je moet blij zijn met wat je hebt gekregen toch?
quote:
Hier een chart in your facequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar overdreven tevreden zijn met een ondergemiddelde lul is wel een beetje gek
Is er ook zo'n plaatje over ''de gemiddelde vaginadiepte'' ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Hier een chart in your face
[ afbeelding ]
Ff opzoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is er ook zo'n plaatje over ''de gemiddelde vaginadiepte'' ofzo?
Volgens die chart zit het bij de Nederlanders wel goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Hier een chart in your face
[ afbeelding ]
Mij niet kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef WindowsFan het volgende:
Waarom hier een topic voor openen? Iedereen weet dat ik de langste heb...![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |