Ik.quote:
Hij is spontaan gekrompen.quote:Wie de langste heeft wint een date met Yvonne
quote:
Ik ben anders ook heel eerlijk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
ik ben denk ik de enige die eerlijk is
"Je moeder" is altijd eerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heel eerlijk hoor
ik ook ik ben ook eerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
Was Socios maar mod.quote:
Je geilt op ouwe dikke wijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb 16 cm ik win, buig maar voorover yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Hatsekideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik zit in een inrichting, ik slik elke dag pilletjes die ervoor zorgen dat ik niet opgewonden word. en ik zit in een omgeving die volledig is afgesloten van de buitenwereld. enkel 1 keer in de week mag ik onder strenge controle op een streng gefilterde computer een uurtje internetten, Waarom? vraag je dan, wel het antwoord is simpel, ik heb een penis van 5 meter lang en met een omtrek van 4 meter, als ik een erectie zou krijgen zou al mijn bloed naar mijn penis stromen en dan zou ik komen te overlijden.
Zolang je je lul maar niet in een wormgat steektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Denk dat ongeveer de gemiddelde lengte voor een (blanke) man is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
16 centimeter
vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef jogy het volgende:
26 december 2004 heb ik per ongeluk mijn penis laten plensen voor de kust van Indonesië, daar schrok ik wel van. Maar dit jaar was ik dronken en deed ik hetzelfde toen ik op vakantie was bij Japan.
. Dus ik weet niet hoe groot het is en ben bang dat als ik het ga meten dat er weer iets fout gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |