I don't give a BigMac sir !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je opent om 8.07 een topic over McDonalds. Fatty.
1 McFlurryquote:
Gaat om de sauzenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef staticdata het volgende:
Als ik Patat/Friet zonder zout wil krijg ik echt geen korting hoor
En bij de mc niet voor je ijs zonder 'flurry' en als dat je niet bevalt ga je er niet heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
1 McFlurry
@Pipo Onzin bij de friettent betaal je voor frietje zonder toch ook minder dan frietje mayo?
Spreek je me tegen dwaas? WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En bij de mc niet voor je ijs zonder 'flurry' en als dat je niet bevalt ga je er niet heen.
Ja waren geen lekkere smaakies op voorraad hehe. Lekkerste is Milka maarja al jaren uit de handelquote:
Klein beetje maar schat.quote:
Die houden we er gewoon in.quote:
Ik zou ze bellen en ze klappenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
Ben in staat om die paupers dalijk nog op te bellen srs hou me tegen!
Dat komt omdat dat iets is wat is gegroeid in onze cultuur. Nederlanders zijn ontzettende gierigaards.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
1 McFlurry
@Pipo Onzin bij de friettent betaal je voor frietje zonder toch ook minder dan frietje mayo?
Zeker wel! Hier althans wel hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat iets is wat is gegroeid in onze cultuur. Nederlanders zijn ontzettende gierigaards.Maar bij een friettent betaal je ook niet minder voor een hamburger zonder uien of zoiets.
Dat dussss jij bent een ekte baas, pm voor date plsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:19 schreef Absurditeit het volgende:
TS is teleurgesteld dat hij bij McDonald's niet voor 1 euro kan ontbijten.
De billen van je vriendin en nou weg uit mn topic voor ik DSK roep om je kraag onder te spuiten!quote:
Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij de mac is friet zonder saus ook goedkoper dan met, dus wat lul je?
Dat is nergens man,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?![]()
En dat hoort dus wel!
Die saus is nodig om het nog enigszins eetbaar te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?![]()
En dat hoort dus wel!
Het gaat allemaal om geld bij dat bedrijf. Het eten wordt bij hun centraal geproduceerd. Het enige wat de "restaurants" doen is de boel afbakken/opwarmen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
McDonalds is standaard al oplichterij. Prijs kwaliteit verhouding is al sinds het begin helemaal zoek. Bordkartonnen hamburgerflapjes, gemillimeterde plakjes tomaat/augurk, kleffe broodjes.
Dat doen ze in India ook, dus zo gek is dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup en veeg mn reet af zonder wc papier
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.quote:
Het is erg geil aanraderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doen ze in India ook, dus zo gek is dat blijkbaar niet.
Zo'n doosje kipnuggets zonder nuggets lijkt me ook dolletjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.
Mjah, het ligt eraan wat er dan wel inzit. Op zich wel een spannend idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo'n doosje kipnuggets zonder nuggets lijkt me ook dolletjes.
¤10 voor een burger is wel wat aan de dure kant vind ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
McDonalds is standaard al oplichterij. Prijs kwaliteit verhouding is al sinds het begin helemaal zoek. Bordkartonnen hamburgerflapjes, gemillimeterde plakjes tomaat/augurk, kleffe broodjes.
Burgerking FTW of gewoon lekker zelf maken.
Nog een tip: de MOAB bij Burgerz in Den Haag
Daarom vind ik burgerking veel lekkerder maar het lekkerst is altijd eigen gemaakte king size hamburgersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij de mac is friet zonder saus ook goedkoper dan met, dus wat lul je?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
¤10 voor een burger is wel wat aan de dure kant vind ik.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miezerige kutbroodjes.
Dit dus. Zonder die saus die erop gaat is zo'n burger niet eens lekker. De enige reden dat bijna alles bij de mac wel eetbaar is is door de kilo's suiker die overal doorheen worden gemixed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die saus is nodig om het nog enigszins eetbaar te maken.
quote:
Zal wel moeten ze komen niet naar mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef wise het volgende:
je druk maken om de mac
Wie de fuck gaat daar nog heen.
Voor 13,80 euro kun je ook 6 big mac, 6 McChicken of 45 McNuggets halen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
Uren in de rij staan voor een lauw cheeseburgertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef wise het volgende:
je druk maken om de mac
wtfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uren in de rij staan voor een lauw cheeseburgertje.
[ afbeelding ]
Rusland de gekste! De McDonald's op het Pushkin plein in Moskou zou zo'n 40.000 bezoekers per dag hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je opent om 8.07 een topic over McDonalds. Fatty.
Als ze dat niet zouden doen bestelde iedereen alleen de saus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:11 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Gaat om de sauzenMcFlurry zonder flurry (dus nuts, lio nof whatever) is same price stelletje tillers. Hamburger zonder ketchup? Same price etc
Zaterdag nog geweest, daarna met buikkramp op de bankquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef wise het volgende:
je druk maken om de mac
Bestel in de snackbar maar eens een cheeseburger zonder tomaat ofzo, dan betaal je ook gewoon de normale prijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:11 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Gaat om de sauzenMcFlurry zonder flurry (dus nuts, lio nof whatever) is same price stelletje tillers. Hamburger zonder ketchup? Same price etc
Bij mijn oom hamburger voor 1 euro soms en die zijn 2x groter dan de Mc hamburgerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben al bijna 2 jaar niet meer in een mac geweest. Als ik een hamburger wil, haal ik die wel bij de plaatselijke snackbar. 10x beter dan die halve vergane rotzooi van de mac.
Precies. Ik heb voor 2,5 een fatsoenlijke.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mijn oom hamburger voor 1 euro soms en die zijn 2x groter dan de Mc hamburger
3-4 euro?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. Ik heb voor 2,5 een fatsoenlijke.
Hoeveel kost een bigmac nu trouwens?
quote:
Ik moet wel zeggen, mijn oom heeft aangrenzend een café die goed draait en daardoor heeft hij altijd een weekaanbiedingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. Ik heb voor 2,5 een fatsoenlijke.
Hoeveel kost een bigmac nu trouwens?
Gewoon zelf de hamburger maken met gehaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Mijn Recept:
King Size hamburger (groothandel)
• Brood
• Augurk
• Dieselsaus
• Curry
• Mayonaise
• Gefrituurde uitjes
Profit!
Dat dus! Kan je er zelf op pleuren wat je wil, en is nog stuk gezonder dan die onverteerbare meuk van de Mac.quote:
Heb ik een keer geprobeerd vind het niet echt geweldig, heb liever een stevige hamburgerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon zelf een hamburger maken met gehakt
En dan erbij flikkeren wat je zelf wilt.
tja, dan moet je wel die meuk pakken inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb ik een keer geprobeerd vind het niet echt geweldig, heb liever een stevige hamburger
Die groothandel hamburgers zijn wel goed hoor, lekker dik beter dan die dunne schijfjes van de supermarktenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
tja, dan moet je wel die meuk pakken inderdaad
McDonalds afkraken en vervolgens met Burger King komen. Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
Burgerking is beter dan Mc Donalds, Mc Donalds heeft echt troepquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
McDonalds afkraken en vervolgens met Burger King komen. Je maakt een grapje?
Is een beetje troep met troep vergelijken als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Burgerking is beter dan Mc Donalds, Mc Donalds heeft echt troep
Je bent gewoon niet naar de juiste Burger King gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:53 schreef Nyce het volgende:
[..]
Is een beetje troep met troep vergelijken als je het mij vraagt.
Dat zal het zijn. Want elke Burger King heeft natuurlijk zijn eigen recepten en ingrediënten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet naar de juiste Burger King gegaan
Elke Burger King heeft andere werknemers die achter de bakplaat staanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:00 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Want elke Burger King heeft natuurlijk zijn eigen recepten en ingrediënten.
Dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Elke Burger King heeft andere werknemers die achter de bakplaat staan
Door een verschil kan iets heel anders uitpakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dus?
Je bent nu niet meer serieus hoop ik?
Denk je dat elke BK zijn eigen burgers maakt, brood bakt en een moestuintje heeft of zo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Door een verschil kan iets heel anders uitpakken
Als je bestelt zonder zou de prijs juist hoger moeten zijn. Dan wordt jouw burger namelijk speciaal voor jou gemaakt, in plaats van direct klaar uit de warmhoud vitrine waar het eenheidsworst is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:07 schreef RiftNL het volgende:
Ik kom bij de MC om een McFlurry te kopen die godverdomme ¤2.25 kost (vroeger 1 euro en 1,50 geweest lol) en als ik geen flurry wil dus alleen IJS dan moet ik ook ¤2.25 betalen WTF is dit?
Als je een hamburger neemt zonder augurkjes etc ook niets van de prijs af dikke oplichting.
In de friettent betaal je toch ook minder als je geen saus neemt WTF
AAAARGGH
Nee maar wel een eigen koelcel/verwerking van producten (lange tijd opslaan/weggooien) etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Nyce het volgende:
[..]
Denk je dat elke BK zijn eigen burgers maakt, brood bakt en een moestuintje heeft of zo?
Waar koop je die? Dieselsaus is toch niet in de winkel te koop?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Mijn Recept:
King Size hamburger (groothandel)
• Brood
• Augurk
[*]Dieselsaus
• Curry
• Mayonaise
• Gefrituurde uitjes
Profit!
Groothandel jongeman alles is daar te koop en by the way is het heel simpel te regelen zo'n pasjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:01 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Waar koop je die? Dieselsaus is toch niet in de winkel te koop?
Ik. wil. zo'n. pasje. Dieselsausquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Groothandel jongeman alles is daar te koop en by the way is het heel simpel te regelen zo'n pasje
Je zwetst weer eens uit je nek klapmongool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:07 schreef RiftNL het volgende:
Ik kom bij de MC om een McFlurry te kopen die godverdomme ¤2.25 kost (vroeger 1 euro en 1,50 geweest lol) en als ik geen flurry wil dus alleen IJS dan moet ik ook ¤2.25 betalen WTF is dit?
Als je een hamburger neemt zonder augurkjes etc ook niets van de prijs af dikke oplichting.
In de friettent betaal je toch ook minder als je geen saus neemt WTF
AAAARGGH
HEUL niet, iemand had daar onlangs een bruiloft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die naar de McDonalds gaan. Wat een paupertent is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |