Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij de mac is friet zonder saus ook goedkoper dan met, dus wat lul je?
Dat is nergens man,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?![]()
En dat hoort dus wel!
Die saus is nodig om het nog enigszins eetbaar te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hamburger zonder saus dus niet dus wat zeik je?![]()
En dat hoort dus wel!
Het gaat allemaal om geld bij dat bedrijf. Het eten wordt bij hun centraal geproduceerd. Het enige wat de "restaurants" doen is de boel afbakken/opwarmen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
McDonalds is standaard al oplichterij. Prijs kwaliteit verhouding is al sinds het begin helemaal zoek. Bordkartonnen hamburgerflapjes, gemillimeterde plakjes tomaat/augurk, kleffe broodjes.
Dat doen ze in India ook, dus zo gek is dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup en veeg mn reet af zonder wc papier
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.quote:
Het is erg geil aanraderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doen ze in India ook, dus zo gek is dat blijkbaar niet.
Zo'n doosje kipnuggets zonder nuggets lijkt me ook dolletjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.
Mjah, het ligt eraan wat er dan wel inzit. Op zich wel een spannend idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo'n doosje kipnuggets zonder nuggets lijkt me ook dolletjes.
¤10 voor een burger is wel wat aan de dure kant vind ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:20 schreef Deetch het volgende:
McDonalds is standaard al oplichterij. Prijs kwaliteit verhouding is al sinds het begin helemaal zoek. Bordkartonnen hamburgerflapjes, gemillimeterde plakjes tomaat/augurk, kleffe broodjes.
Burgerking FTW of gewoon lekker zelf maken.
Nog een tip: de MOAB bij Burgerz in Den Haag
Daarom vind ik burgerking veel lekkerder maar het lekkerst is altijd eigen gemaakte king size hamburgersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles om de uitgedroogde stukjes augurk tussen de broodjes bij McDonald's. De saus telt ook nog een beetje, maar de rest is bijzaak.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij de mac is friet zonder saus ook goedkoper dan met, dus wat lul je?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
¤10 voor een burger is wel wat aan de dure kant vind ik.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miezerige kutbroodjes.
Dit dus. Zonder die saus die erop gaat is zo'n burger niet eens lekker. De enige reden dat bijna alles bij de mac wel eetbaar is is door de kilo's suiker die overal doorheen worden gemixed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die saus is nodig om het nog enigszins eetbaar te maken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |