Waar heb ik dat gedaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Zienswijze het volgende:
Nu zelfs jij toegeeft dit gedeeltelijk een goed plan vind.
Och, wat weet jij er nou van, jij bent toch alleen maar door links als stemvee binnengehaald volgens jouw idool?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Linkse partijen en nadenken daar valt nog discussie over te voeren.
Maar inderdaad, het valt mij van de linkse partijen tegen dat ze dergelijke standpunten niet in hun programma opnemen. Nu zelfs jij toegeeft dit gedeeltelijk een goed plan vind. Links moet opkomen voor de zwakkeren nietwaar?
En houdt PHP met de Rutteregeling in de schoolbankenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heeft Rutte genoeg gedaan aan de bescherming van de zwakkeren, hij heeft noodweer m.b.v. geweld weer legaal gemaakt, klaar.
Voor mij spelen kosten zeker een rol. Vanuit mijn optiek voor de linkse partijen wat minder, maar ook de PvdA heeft natuurlijk haar grenzen hoeveel een project mag kosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit volgens jou? De kosten mogen toch geen rol spelen bij het bedenken van voorstellen?
Discutabel of dat goed is voor de samenleving, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En houdt PHP met de Rutteregeling in de schoolbanken
Je bewering is innerlijk tegenstrijdigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heeft Rutte genoeg gedaan aan de bescherming van de zwakkeren, hij heeft noodweer m.b.v. geweld weer legaal gemaakt, klaar.
Nou ik ben nog steeds geen moslim hoor en hij is niet mijn idool. Rutte is degene die mijn respect krijgt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, wat weet jij er nou van, jij bent toch alleen maar door links als stemvee binnengehaald volgens jouw idool?
Nou dan? Snap je nu waarom linkse partijen particuliere beveiliging en alarmsystemen voor burgers een tikkeltje te gortig vindt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Voor mij spelen kosten zeker een rol. Vanuit mijn optiek voor de linkse partijen wat minder, maar ook de PvdA heeft natuurlijk haar grenzen hoeveel een project mag kosten.
Nee ik zal het niet durven, ben ik niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bewering is innerlijk tegenstrijdig.
Ga je vooral niet wagen aan juridische terminologie VS
Marokkanen kennen dan ook niet het spreekwoord "van een kale kip valt niet te plukken".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
- Een medestudent uit Afrika die 3x is beroofd.
Maar dat was het dan wel.
Zoals gezegd, een alarmsysteem kost eenmalig enkele honderden euro's en je betaalt zo'n 50 euro p/m voor de service. Dat kan er toch wel bij voor de zwakkeren die al 900 (?) p/m krijgen? Eerlijker delen, is het motto van de PvdA. Pak gewoon wat geld van de rijken af (geef gewoon de bankiers dé schuld!) en je kan dit project prima bekostigen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou dan? Snap je nu waarom linkse partijen particuliere beveiliging en alarmsystemen voor burgers een tikkeltje te gortig vindt?
Dat is hetzelfde als iets een goed idee vinden? Ik stelde enkel dat een SP jouw voorstel inderdaad op zou kunnen nemen in haar programma. Alles kan, er zijn gekkere dingen gebeurd in de wereld. Maar hoe concludeer jij daaruit dat ik het een goed idee vind?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan ik uit jouw antwoord opmaken :
[..]
je vraagt dit aan iemand die denkt dat robot-leraren een zinnige ontwikkeling zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou dan? Snap je nu waarom linkse partijen particuliere beveiliging en alarmsystemen voor burgers een tikkeltje te gortig vindt?
Wat ben je toch een lief jongetje als je probeert reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef eriksd het volgende:
Het is allemaal de schuld van linkse Marokkanen.
Ik doe nu wel een beetje gekscherend maar in alle ernst is met name de PvdA de grote boosdoener. Lijkt ook nog steeds nergens van geleerd te hebben.
Ik vond het wel opmerkelijk dat uitgerekend hij constant werd beroofd (in Rotterdam Zuid), maar nadat hij naar het noorden is gegaan viel dat ook weer mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokkanen kennen dan ook niet het spreekwoord "van een kale kip valt niet te plukken".
Misschien kunnen we robots gebruiken om winkelcentra veiliger te maken. Terminators die door de winkels patrouilleren. Leuk idee voor rechts.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je vraagt dit aan iemand die denkt dat robot-leraren een zinnige ontwikkeling zijn?
Daarom zei ik ook dat je m''n plan gedeeltelijk goed vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als iets een goed idee vinden? Ik stelde enkel dat een SP jouw voorstel inderdaad op zou kunnen nemen in haar programma. Alles kan, er zijn gekkere dingen gebeurd in de wereld. Maar hoe concludeer jij daaruit dat ik het een goed idee vind?
Ik weet het, heb keer met de dochter van een Senator uit Nigeria in de klas gezeten, die mensen zijn rijker dan menig persoon hier, maar over het algemeen stelt het alsnog weinig voor, ken veelal gevallen waar de hele familie aan meebetaalt met de verwachting dat na de studie dat ene persoontje de hele familie moet gaan kunnen dragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat uitgerekend hij constant werd beroofd (in Rotterdam Zuid), maar nadat hij naar het noorden is gegaan viel dat ook weer mee.
Alhoewel, kale kip zeg je, studenten van buiten de EU betalen een stuk meer collegegeld dan die van binnen de EU. Dus er viel schijnbaar wel degelijk iets te halen.
Ik vind er helemaal niets goed aan. Als dit het eindexamen Nederlands was, dan was je gezakt voor het onderdeel begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat je m''n plan gedeeltelijk goed vind.
En ze zijn nog steeds grootste partij in A'dam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef eriksd het volgende:
Ik doe nu wel een beetje gekscherend maar in alle ernst is met name de PvdA de grote boosdoener. Lijkt ook nog steeds nergens van geleerd te hebben.
Gedeeltelijk ook niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets goed aan. Als dit het eindexamen Nederlands was, dan was je gezakt voor het onderdeel begrijpend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |