Prima timing dan toch juistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:53 schreef princess-a het volgende:
Ik doe ook meedenk ik tenminste.. Timing kon niet slechter zijn want enkele dagen later studeer ik af
Nee, weet niet of je al eens afgestudeerd bent maar het kost nogal wat tijd en moeite!quote:
ik 6 juni in bussumquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, weet niet of je al eens afgestudeerd bent maar het kost nogal wat tijd en moeite!![]()
Misschien ook leuk om te vertellen wanneer iedereen heen gaat? Ik sta voor 5 juni in Bussum..
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef CyberJesus het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan So You Think You Can Dance.
Hahaha, nee ik ben gewoon benieuwd wat ze van mijn skills vinden.. zit eerlijk gezegd nog te twijfelen over dit jaar of volgend jaar mee te doen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
[..]
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?
Gewoon, liedje zingen, en dan kan je weer gaan.. eind juni uitslagquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Vertel er eens iets meer over als je wilt?
Haha, zie je het voor je, Rubje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
[..]
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?
Ok, geen korte presentatie van jezelf en zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon, liedje zingen, en dan kan je weer gaan.. eind juni uitslag
Nope.. geen presentatie van jezelf, Het was niet massaal.. waren 100 mensen denk ik.. 3 mensen keken en luisterden, en coupletje refreintjequote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ok, geen korte presentatie van jezelf en zo?
En was het drukte ala popstars/idols/x-factor audities of deed dit wat serieuzer en minder massaal aan? En voor hoeveel man en hoeveel moest je zingen? Couplet/refreintje of een compleet nummer?
Spannend zeg! Ben benieuwd! Zou toch lachen zijn als je door bent naar de TV auditie.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nope.. geen presentatie van jezelf, Het was niet massaal.. waren 100 mensen denk ik.. 3 mensen keken en luisterden, en coupletje refreintje
Joahquote:Op zondag 29 mei 2011 12:00 schreef Flounder het volgende:
[..]
Spannend zeg! Ben benieuwd! Zou toch lachen zijn als je door bent naar de TV auditie.
Ik ga gewoon winnen natuurlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat verwacht je zelf van de uitslag?
netjes gezongenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef savale het volgende:
JustDreamy en ik deden ook mee gisteren. Het ging ons alleen ff te vlug eigenlijk. We hadden geen tijd gehad om in te zingen, dus het ging niet helemaal vlekkeloos. We mochten ook maar één couplet + refrein doen. Nu afwachten maar
het liedje meteen daarna ff opgenomen want we waren weer vroeg thuis
eind juni pas???quote:Op zondag 29 mei 2011 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon, liedje zingen, en dan kan je weer gaan.. eind juni uitslag
Ja maar dat is TV hequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef rubje het volgende:
[..]
eind juni pas???![]()
op tv zie je altijd dat ze het gelijk horen
Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef snozlombardo het volgende:
Mijn vriendin heeft online auditie gedaan, staat er wel aardig voor tot nu toe
http://www.thevoiceofholland.com/2011/auditions/gwen-bastiaan/
dat is bij de TV auditie. Daar horen de kandidaten het direct. Niet bij de eerdere auditierondes. Die voorrondes worden, (itt delen van Idols en X-factor), overigens niet op TV uitgezonden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef rubje het volgende:
[..]
eind juni pas???![]()
op tv zie je altijd dat ze het gelijk horen
Wtf? Deze website kunnen de juryleden ook bekijken. Dan is er weinig blinds meer aan de TV audities.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef snozlombardo het volgende:
Iedereen kan op die site een auditiefilmpje maken. Staan er een paar duizend. je dacht toch niet dat de TV jury ze allemaal gaat bekijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wtf? Deze website kunnen de juryleden ook bekijken. Dan is er weinig blinds meer aan de TV audities.
Fail.
Als ze de kandidaten die meedoen echt al van te voren willen zien kan dat sowieso wel hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wtf? Deze website kunnen de juryleden ook bekijken. Dan is er weinig blinds meer aan de TV audities.
Fail.
Dit gaat het niet worden denk ik, ze kan beter aan x-factor meedoen. Het klinkt niet slecht, maar niet goed genoeg gok ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef snozlombardo het volgende:
Ik vind het best goed klinken eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef danny130 het volgende:
[..]
Dit gaat het niet worden denk ik, ze kan beter aan x-factor meedoen. Het klinkt niet slecht, maar niet goed genoeg gok ik.
Oh, nee dan is het waar, Ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:24 schreef littlemissy het volgende:
heyy..
is niet zo toevallig hoor dat ik dat weet..als je(net zoals degene hierboven mij waarschijnlijk)
twitter en het internet in de gaten houdt..dan zie je vanzelf af en toe iets voorbijkomen over mensen die al weten van hoe en wat..![]()
heb zelf! contact met de favoriet in kwestie..
overigens wel leuk voor hem! en kan me goed voorstellen dat mensen per ongeluk hun mond voorbijpraten in hun enthousiasme.
Hoe kom je daarbij? Er gaan zoveel spookverhalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef Bolletje... het volgende:
Als je het niet meteen hoort, ben je niet door..dat is een feit..
He getver, door wie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Bolletje... het volgende:
Ik weet van vorig jaar dat er af en toe iemand na de audities werd genomen.
Ja, het is 1 juli meneer Patrique en Bol. Vertel? Met "ik weet nog niets" komen jullie niet meer weg.quote:
non-verbale communicatiequote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef Flounder het volgende:
Ok, da's duidelijk. Bolletje en Patrique zitten zijn akelig stil, terwijl ze de uitslag inmiddels hebben gehad.. Kennelijk zitten ze in de Blind Auditions van The Voice.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Bevestig of ontken, maar doe eens niet zo vaag?
Euh, wat is hier doorgestoken kaart aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef littlemissy het volgende:
surprise surprise..
het schijnt dat degenen die door zijn naar de tv audities dit alang!! weten..maar ze hebben een geheimhoudingscontract moeten tekenen.
ik heb al meerdere mensen gehoord die stiekem hun mond voorbij hebben gepraat die al weten dat ze door zijn naar de volgende ronde.
het is zelfs zo dat er al een favoriet is aangewezen,en die is direkt na zijn auditie als favoriet bestempelt en hem is extra mediatraining aangeboden..
het blijkt dus toch maar weer dat the voice dus ook! aleen om de kijkcijfers draait,en het zeer waarschijnlijk allemaal doorgestoken kaart is..vanaf dag 1..
jammer..weer een sprookje minder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |