Hoe kom je daarbij? Er gaan zoveel spookverhalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef Bolletje... het volgende:
Als je het niet meteen hoort, ben je niet door..dat is een feit..
He getver, door wie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Bolletje... het volgende:
Ik weet van vorig jaar dat er af en toe iemand na de audities werd genomen.
Ja, het is 1 juli meneer Patrique en Bol. Vertel? Met "ik weet nog niets" komen jullie niet meer weg.quote:
non-verbale communicatiequote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef Flounder het volgende:
Ok, da's duidelijk. Bolletje en Patrique zitten zijn akelig stil, terwijl ze de uitslag inmiddels hebben gehad.. Kennelijk zitten ze in de Blind Auditions van The Voice.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Bevestig of ontken, maar doe eens niet zo vaag?
Euh, wat is hier doorgestoken kaart aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef littlemissy het volgende:
surprise surprise..
het schijnt dat degenen die door zijn naar de tv audities dit alang!! weten..maar ze hebben een geheimhoudingscontract moeten tekenen.
ik heb al meerdere mensen gehoord die stiekem hun mond voorbij hebben gepraat die al weten dat ze door zijn naar de volgende ronde.
het is zelfs zo dat er al een favoriet is aangewezen,en die is direkt na zijn auditie als favoriet bestempelt en hem is extra mediatraining aangeboden..
het blijkt dus toch maar weer dat the voice dus ook! aleen om de kijkcijfers draait,en het zeer waarschijnlijk allemaal doorgestoken kaart is..vanaf dag 1..
jammer..weer een sprookje minder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |