Dat had ik ook, dat het beeld van de protestgeneratie werd bevestigd door de soldaat, omdat hij ervan uit ging dat de slachtpartijen vaker gebeurde.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef lolhaha het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook, dat de protestgeneratie ook wist dat dit soort gevallen vaker gebeuren
Klopt, en toch boeiden ze het allemaal niet zoveel.. daar stoorden de protestgeneratie zich aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef lolhaha het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook, dat de protestgeneratie ook wist dat dit soort gevallen vaker gebeuren
quote:De vragen 1 en 2 op pagina 2 worden NIET bij de beoordeling betrokken.
Blijkbaar heeft LAKS gezegd dat we die 3 punten sowieso krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Als iedereen nou gewoon die officiële erratum leest, in plaats van te zeggen dat je 3 punten cadeau krijgt:
http://www.examenblad.nl/(...)xwowf/f=/bestand.pdf
[..]
Nu twijfel ik toch aan mijn antwoord..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef FaceTime het volgende:
[..]
De protestgeneratie had al door dat de overheid een verkeerd beeld gaf van de oorlog, dat er wel degelijk burgerslachtoffers wareven gevallen (terwijl gezegd werd dat er nooit burgerslachteroffers zouden vallen). De veteraan die zei dat er wel degelijk in My Lai slachtoffers waren gevallen en dat de media niet meteen openkaart speelde.
ik denk dat laks hiervoor gaat vechten om de leerlingen alsnog die 3 punten te geven, het staat niet voor niks ook op de website denkquote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft LAKS gezegd dat we die 3 punten sowieso krijgen.
Velen hebben het correctievoorschrift nog niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Moira. het volgende:
Er zijn tot nu toe maar 317 klachten bijgekomen voor geschiedenis. Gister was het al 100 (zal wel over slechte voorbereiding/organisatie gaan ofzo).
Mag je klagen over slechte voorbereiding/organisatie? Wat doen ze er dan mee?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Moira. het volgende:
Er zijn tot nu toe maar 317 klachten bijgekomen voor geschiedenis. Gister was het al 100 (zal wel over slechte voorbereiding/organisatie gaan ofzo).
Opzich moet ik zeggen dat mijn tactiek wel werkt hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had er precíés 4Bij aardrijkskunde ook al zo. Één zo'n examenblaadje heeft 4 kantjes, en ik ben bij AK én GS precies op de laatste regel vlak vóór het 'eindlijntje' op het laatste kantje uitgekomen
Heel veel opschrijven mag soms misschien dan wel helpen, omdat er vast wel íéts goeds zit in het antwoord. Maar op alle correctievoorschriften wordt echt antwoord gegeven in maximaal 5 zinnen ofzo. Ik probeer dan ook alleen maar het belangrijke eruit te filteren in de hoop dat ik mijn vingers niet blesseer
Weet ik niet, school krijgt er wel problemen mee..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag je klagen over slechte voorbereiding/organisatie? Wat doen ze er dan mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Michael-H het volgende:
Zo, even een Vietnamees Loempiaatje naar binnen werken
Tuduu tsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
Als je die 3 punten cadeau krijgt worden vraag 1 en 2 ook niet bij de beoordeling betrokken. Omdat het ongeacht is wat je hebt geantwoord. Iedere havist die geschiedenis examen heeft gedaan krijg die 3 punten. Dan wordt hij dus ook niet in de beoordeling betrokken.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Als iedereen nou gewoon dat officiële erratum leest, in plaats van te zeggen dat je 3 punten cadeau krijgt:
http://www.examenblad.nl/(...)xwowf/f=/bestand.pdf
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om mijn school te naaien door zo'n klacht (wel terecht trouwens) in te sturen, maar dat ga ik niet doen. Een beetje lullig vanwege de reden waarom het zo klote was.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Verras het volgende:
[..]
Weet ik niet, school krijgt er wel problemen mee..
Geen flauw idee. Je schoolleiding billenkoek geven?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag je klagen over slechte voorbereiding/organisatie? Wat doen ze er dan mee?
Muhaha, ik zou mijn school voor iedere halve klacht willen naaienquote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om mijn school te naaien door zo'n klacht (wel terecht trouwens) in te sturen, maar dat ga ik niet doen. Een beetje lullig vanwege de reden waarom het zo klote was.
Dat ligt er ook aan wat je leraar allemaal goedkeurt he?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Sabyo het volgende:
[..]
Opzich moet ik zeggen dat mijn tactiek wel werkt hoor....
Ik had een voor Vietnam H1 t/m 3 niet geleerd, en we hadden ook nog iets over ' De eeuw van de ismes' . Dat had ik ook niet geleerd, ik ging die toets toch herkansen.
Toen kregen we een toets met 50% bronnen en andere 50% net zo als op dit examen ongeveer. En ik wist echt helemaal niets .... Dus ik allemaal vage dingen opgeschreven die ik zelf amper begreep maar die echt 'diep'en ook wel acceptabel klonken. Had ik gewoon een 6.1 ... Had mijn boek niet opengeslagen verder
Toen kregen we weer een toets, had ik me echt helemaal ziek geleerd (echt 13 uur ofzo). Kregen we die toets voor m'n neus en ik dacht echt van ' Haa! Ik weet echt alles
' Dus alles recht toe recht aan opgeschreven en hem gepeerd. Had ik mooi een 5
![]()
Ik word in de les ook altijd als voorbeeld genoemd, van ' hoe formuleer je goed het antwoord op een vraag ' ....![]()
Had ik ook precies.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef lolhaha het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het vooral is, dat ze even met je school gaan praten als ze ieder jaar 20 klachten krijgen over gebrekkige voorbereiding etc.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Je schoolleiding billenkoek geven?
Lijkt me sterk dat ze alleen de norm voor jóúw school gaan verhogen als er slechte voorbereiding ofzo is. Ik vind 't sowieso raar als je vóór een examen al gaat klagen.
Misschien vind je wel dat je leraar het allemaal niet goed uit heeft gelegd, maar gaat je examen wel goed. Dan heb je niks te zeiken, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |