ikke ook zo ietsss!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:52 schreef AchmedJan het volgende:
Over waarom ze china kozen had ik omdat china onder Mao ook naar onafhankelijkheid streefde, dat wilde norrd vietnam ook.
Is dat goed?
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als iemand die niet wist..
Hoe ga je lachen dan? Zo vanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als iemand die niet wist..
Eerder zo: 'wtfquote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe ga je lachen dan? Zo van
'HAHAHAHAHAHAHAHA HIJ HAD DIE FOUT LOL LOL ECHT SLECHT LOL WHAHAHA''
of anders?
o Shit, i had operation rolling thunder... :Squote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef BasD17 het volgende:
[..]
Klopt, degene die dit fout hebben moeten we echt stenigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
18. - wél keerpunt dekolonisatie
- géén keerpunt Koude Oorlog
- Frankrijk definitief verslag en Vietnam was niet meer onder koloniaal bedwing
- Hierna kwam de VS in actie waardoor het conflict doorging m.b.t. de Koude Oorlog
?
Same herequote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef FaceTime het volgende:
Over dat schilderij:
Wijsheid; door dat er veel kennis en ervaring was in Leiden (ook vanauit Antwerpen) zorgde dit voor bloei
Handel; de Republiek hadden vele connecties in handel, hier kon Leiden gebruik van maken
Vrede; in de begin jaren van de 80jarige oorlog had Holland last van de oorlag, later verplaatste dit naar het zuiden waardoor Leiden geen last meer van de oorlog had enzo kon een goede bloei ontstaan.
Zo iets dergelijks
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die bij 24 Tet-offensief hebben ingevuldDat was duidelijk de invasie van het zesde daluniversum
Klopt, ook in die trand!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef FaceTime het volgende:
Over dat schilderij:
Wijsheid; door dat er veel kennis en ervaring was in Leiden (ook vanauit Antwerpen) zorgde dit voor bloei
Handel; de Republiek hadden vele connecties in handel, hier kon Leiden gebruik van maken
Vrede; in de begin jaren van de 80jarige oorlog had Holland last van de oorlag, later verplaatste dit naar het zuiden waardoor Leiden geen last meer van de oorlog had enzo kon een goede bloei ontstaan.
Zo iets dergelijks
ik had dat er minder geinvesteerd werd in de landbouw en veepest, kan ook beide fout zijn hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Wat waren trouwens de twee problemen waardoor de economie van de landbouw na 1767 niet meer groeide?
Is paalworm en dat die bevolkingsgroei niet meer toenam goed??
Die heb ik waarschijnlijk overgeslage, kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef lolhaha het volgende:
[..]
ik had dat er minder geinvesteerd werd in de landbouw en veepest, kan ook beide fout zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |