Ik heb geen jaartal nodig gehad, enkel die 2 opdrachten van chronologie.. maar die kon je ook zonder dat je jaartallen wist nog wel makenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had die jaartallen opgeschreven en ze kwamen goed van pas.
Haha oh nou vraag 15 heb ik helemaal anders, maar in dat soort vragen ben ik niet zo'n ster in..quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef Wabo het volgende:
Ookal hoefde we die niet te maken:
vraag 2) 4-2-5-1-6-3
Vraag 15) 2-5-1-3-6-4
Iemand anders ook?
5-1-3-6-4-2quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef Wabo het volgende:
Ookal hoefde we die niet te maken:
vraag 2) 4-2-5-1-6-3
Vraag 15) 2-5-1-3-6-4
Iemand anders ook?
Het was toch zo dat vrouwen pas handelsbekwaam waren zodra hun man was overleden? Dat klopte in die bron dus niet, want de brief was geschreven door ma en paquote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu ik dit lees herinner ik me iets... Gezinnen waren productie-eenheden. Dat ben ik vergeten op te schrijven.
Dat is hetzelfde, toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef thewvll het volgende:
Ik had dat ze aan akte van navigatie en dat ze dmv mercantilisme aan importheffing gingen doen waardoor de producten in eiggen land goedkoper waren
Ik had paalworm en veepestquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Wat waren trouwens de twee problemen waardoor de economie van de landbouw na 1767 niet meer groeide?
Is paalworm en dat die bevolkingsgroei niet meer toenam goed??
Hoe kan Ho Chi Minh nou afgezanten sturen naar Parijs in 1972 als hij dood ging in 1969?quote:
Denk dat het volgende antwoord ook goed gerekend kan worden:quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Chinese communisme was feller tegen de VS dan het communisme van de Sovjet Unie.
Ja klopt, maar toch had ik omdat ze er bijna alleen maar mannen vertrokken. En bij vertrek van de man, namen de vrouwen het werk over in bijv. het bedrijf.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Het was toch zo dat vrouwen pas handelsbekwaam waren zodra hun man was overleden? Dat klopte in die bron dus niet, want de brief was geschreven door ma en pa
Hồ Chí Minh (19 mei 1890 - 2 september 1969) was een Vietnamees revolutionair en politicusquote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef Wabo het volgende:
[..]
Hoe kan Ho Chi Minh nou afgezanten sturen naar Parijs in 1972 als hij dood ging in 1969?. Ze bedoelde de vredesoverhandelingen van Versailles na 1e wereldoorlog geloof ik. 1919
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Uhmme nee
Dat is hetzelfde, toch?
Het uitroepen van de DRV was na de capitulatie, dus voor de Parijse akkoorden.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef FaceTime het volgende:
Die vraag 1 van Vietnam. Punt 1: Ho Chi Minh riep de onafhankelijkheid, maar dit was na Japan in 1945 en na de Parijse vredesakkoorden in 1975. Welke van het 2 moet het zijn?
Ja, maar ze hielpen de mannen ook met economische zaken. Ook als ze nog waren getrouwd.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Het was toch zo dat vrouwen pas handelsbekwaam waren zodra hun man was overleden? Dat klopte in die bron dus niet, want de brief was geschreven door ma en pa
Dat zien ze denk ik als een reden.quote:
Die had ik ook. Ik denk niet dat dit de 'beste' antwoorden zijn, maar ik was de rest eventjes vergeten.quote:
ik ook. Ik heb 6 3 1 2 5quote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Haha oh nou vraag 15 heb ik helemaal anders, maar in dat soort vragen ben ik niet zo'n ster in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |