Die had ik ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Reden van Vietnam om communisme van China te nemen:
China kwam op voor de boeren en SU voor de arbeidersIn Vietnam had je veel boeren.
En deze had ik dus niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Chinese communisme was feller tegen de VS dan het communisme van de Sovjet Unie.
Zie het niet staan op laks hoor?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:37 schreef thewvll het volgende:
Je krijgt voor vraag 1 en 2 de volle punten toegerekend zie site laks
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die had ik ook!
[..]
En deze had ik dus niet.
Inderdaad, had ik ook in die richtingquote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Reden van Vietnam om communisme van China te nemen:
China kwam op voor de boeren en SU voor de arbeidersIn Vietnam had je veel boeren.
http://www.examenklacht.n(...)schiedenis-geschraptquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef BasD17 het volgende:
[..]
Zie het niet staan op laks hoor?
Hoop het wel natuurlijk!
http://www.examenklacht.n(...)schiedenis-geschraptquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef BasD17 het volgende:
[..]
Zie het niet staan op laks hoor?
Hoop het wel natuurlijk!
Ik zei het toch van die jaartallen, of was jij dat nietquote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb mijn antwoorden niet opgeschreven want ik had geen zin om nog eens 14 kantjes te schrijven.
Haha tja, je kan toch ook in één regel in het kort vertellen? Het moraal van het verhaal weet je dan toch meestal wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb mijn antwoorden niet opgeschreven want ik had geen zin om nog eens 14 kantjes te schrijven.
Damn, 1 van de 2 vraag die ik écht niet wistquote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Chinese communisme was feller tegen de VS dan het communisme van de Sovjet Unie.
Ik heb de laatste ook verpest. Ik was te moe om nog goed na te denken...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef Wabo het volgende:
concentratie kwijt na vraag 20..., toch afgemaakt, alleen laatste 3 vragen verneukt, over vietnamsyndroom en nog iets. Zaten wel simpele vragen tussen maar ook ongeloofelijke tyfusvragen waar je echt je hersenen voor aan moet zetten.
Ik vond de vraagstelling van die ene vraag over de akte van navigatie moeilijkquote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef Wabo het volgende:
concentratie kwijt na vraag 20..., toch afgemaakt, alleen laatste 3 vragen verneukt, over vietnamsyndroom en nog iets. Zaten wel simpele vragen tussen maar ook ongeloofelijke tyfusvragen waar je echt je hersenen voor aan moet zetten.
acte van navigatie + handelsverbod op handel met de engelse kolonie amerika had ik XD dat was aanleiding van 4e engelse zeeoorlogquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik vond de vraagstelling van die ene vraag over de akte van navigatie moeilijk. Toen moest ik wel ff kraken haha.
Nu ik dit lees herinner ik me iets... Gezinnen waren productie-eenheden. Dat ben ik vergeten op te schrijven.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Er was ook een vraag over de vrouwen tijdens de 17e eeuw. Ik had dat vrouwen goed waren in ondernemen, ze konden zo de taak van hun mannen overnemen. Ze handelden in bv. haar en verkochten dat.
Acte van Navigatie was zoiezo goed, verder had ik er nog bij dat ze die English ... ... Compagnie gingen oprichten, maar die is denk fout..quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Wabo het volgende:
[..]
acte van navigatie + handelsverbod op handel met de engelse kolonie amerika had ik XD dat was aanleiding van 4e engelse zeeoorlog
Ik had die jaartallen opgeschreven en ze kwamen goed van pas.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik zei het toch van die jaartallen, of was jij dat niet![]()
?
Ja, niet het antwoord maar hoe ze de vraag hadden geformuleerd hahaha.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Wabo het volgende:
[..]
acte van navigatie + handelsverbod op handel met de engelse kolonie amerika had ik XD dat was aanleiding van 4e engelse zeeoorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |