6.5, dus dat valt best mee vergelijken met wat ik hier lees. Ik druk gewoon heel hard met mijn pen op het papier, dus vandaar dat het zo rood is.quote:
nachecken is een contiminatie dus geen correct nederlandsquote:Op maandag 23 mei 2011 12:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit gehoord dat iemand zegt ''dat check ik even na hoor''.
Enz. enz.
Jawel, vorige was 13.quote:
Ja, maar je zit hier bij geschiedenis.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:21 schreef lolhaha het volgende:
[..]
nachecken is een contiminatie dus geen correct nederlands
quote:
idd heb je gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar je zit hier bij geschiedenis.
Hoe ging het?quote:
Denk niet dat er veel zijn met mijn aantal (14, ben er trots op, vorig record van meer dan 2 jaar geleden verbroken met 1 kantjequote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef lolhaha het volgende:
ik had 4.5 kantjes, vond zelf wel dat ik veel had opgeschreven maar nu ik die reacties hoor denk ik anders....
blij om dat te horenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zijn met mijn aantal (14, ben er trots op, vorig record van meer dan 2 jaar geleden verbroken met 1 kantje) hoor.
Rond de 4 - 7 kantjes zal wel gemiddeld zijn.
Goed hequote:
dit dusquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog even een buiging voor de idioten die het examen vorige week al hadden geopend. Ik wist vraag 1 toch niet.
die eerste vraag had ik denk ook niet goed, maar die tweede vraag was chronologie opdracht en dat is meestal wel makkelijk, had toch weer 2 punten geweest zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog even een buiging voor de idioten die het examen vorige week al hadden geopend. Ik wist vraag 1 toch niet.
Was dat niet omdat de Hanzesteden van oorsprong de handel dreven met het Oostzeegebied en dat de Republiek hier later bij kwam waardoor er een oorlog ontstond met die Duutsers? ( in 't kortquote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Ezell het volgende:
nee normering word aangepastquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Excuseme het volgende:
Ik wist 1 en 2 allebei, bedankt voor het mislopen van de 3 punten. Grr teringleijers. Neem aan dat we die punten niet cadeau krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |