abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97195903
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef Wabo het volgende:

[..]

en 4 overgeslage? :')
o fuckkk. Dat weet ikeigenlijk niet. Waarschijnlijk staat die er ook ergnes tussen. Scheef gekeken ofzo. :') :') :')
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_97195904
Wie weet het antwoord van de vraag over de protestbeweging en de uitspraak van een veteraan?
  PR en moderator maandag 23 mei 2011 @ 13:06:18 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_97195907
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:03 schreef thewvll het volgende:

[..]

Jr krijgt sws de volle punten ervoor
Is dat zo? Ik dacht dat ook omdat er meestal zoiets gebeurd als er een fout blijkt te zijn ofzo.
Maar ik hoorde ook dat er anders maar vanaf 70 punten maximaal gerekend wordt. Dus vraag 1 en 2 ook uit de berekening geschrapt worden.
Fuck the EBU.
pi_97195924
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:05 schreef Verras het volgende:
Ik heb voor 3/4e van het examen bs en jip&janneke taal opgeschreven :')
Ben je bang dat je leraar het niet snapt? :')
  maandag 23 mei 2011 @ 13:07:46 #230
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97195955
Wij kregen in het begin dat erratum, dus heb opgaves 1 & 2 niet gemaakt. Krijgen ik dan alsnog de 3 punten? :D
pi_97195960
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef Ezell het volgende:
Wie weet het antwoord van de vraag over de protestbeweging en de uitspraak van een veteraan?
Ik had iets bs geschreven ofzo dat die protestbeweging het beeld had dat amerika zich gruwelijke oorlogsmidaden begonnen en dat de regering en de soldaten het niet uitmaken. dit werd nog eens versterkt door het argument dat de soldaat zij dat hij het wel normaal vond en dat dat het vaker gebeurde
  PR en moderator maandag 23 mei 2011 @ 13:08:04 #232
288245 crew  Moira
pi_97195966
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef Sabyo het volgende:

[..]

Dat, en die van dat tet offensief. Waren denk ik de enige die ik wel had :') Die met die trein ook.

Het was de Gouden eeuw omdat de regenten zich ' sober ' en naar het volk gedroegen. In de zilveren eeuw gingen de regenten zich ' Decadenter' gedragen, en kwam er een duidelijke scheiding tussen de regenten en de burgerij enzo.

En bij die culturele verschillen had ik ook zoiets dat dat kenmerkend was voor de cultuur van de republiek, en dat het in andere culturen kennelijk gebruikelijk was om het verschil tussen ' het gwone volk ' en de hogere klasses te laten zien ofzo.
Volgens mij :') Als ik met de goede vraag in mijn hoofd zit.

Ik had overigens 8 kantjes,
Als je 14 kantjes vol wil schrijven moet je wel echt goed getrainde handspieren hebben Zeg. Jemig. En ik formuleer alles altijd al dubbel en super uitgebreid (onder het mom van ' nu moet er wel iets goeds tussen staan ' en de rest is ook gewoon een hoop lucht :') )
Ik had er precíés 4 :') Bij aardrijkskunde ook al zo. Één zo'n examenblaadje heeft 4 kantjes, en ik ben bij AK én GS precies op de laatste regel vlak vóór het 'eindlijntje' op het laatste kantje uitgekomen :')

Heel veel opschrijven mag soms misschien dan wel helpen, omdat er vast wel íéts goeds zit in het antwoord. Maar op alle correctievoorschriften wordt echt antwoord gegeven in maximaal 5 zinnen ofzo. Ik probeer dan ook alleen maar het belangrijke eruit te filteren in de hoop dat ik mijn vingers niet blesseer :')
Fuck the EBU.
pi_97195967
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef computerprobleem het volgende:
Wij kregen in het begin dat erratum, dus heb opgaves 1 & 2 niet gemaakt. Krijgen ik dan alsnog de 3 punten? :D
Nee, wel 3 punten aftrek.
pi_97195971
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef computerprobleem het volgende:
volgens laks wel :D
pi_97195981
Nu ik dat allemaal lees heb ik het gevoel dat ik mijn examen toch niet zo heel goed heb gemaakt. :{
pi_97195982
quote:
De protestgeneratie had al door dat de overheid een verkeerd beeld gaf van de oorlog, dat er wel degelijk burgerslachtoffers wareven gevallen (terwijl gezegd werd dat er nooit burgerslachteroffers zouden vallen). De veteraan die zei dat er wel degelijk in My Lai slachtoffers waren gevallen en dat de media niet meteen openkaart speelde.
pi_97195994
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef Moira. het volgende:
Straks even deze nieuwe 4 pagina's doorlezen.
Komt hij pas om 14:00 online te staan? Can't wait!

Naar mijn idee ging hij wel goed, maar je weet maar nooit. Dan vul ik vol overtuiging iets in, en dan blijkt 't toch iets anders te zijn :')
Ik hoop zóóó op een 5!! Dan ben ik sowieso geslaagd *O*

Bij ons kwam de afdelingsleider om 10:00 binnen zetten "Ja sorry, het is niet gebruikelijk dat we midden in een examen even onderbreken.. Maar ze hebben om 08:50 nog een erratum gemaild, toen was ik al hier dus ik heb 'm pas net gelezen. Ik zal het toch even voorlezen: Vraag 1 en 2 worden niet meegeteld, en hoef je dus ook niet te maken."
:') :') Om 10:00 nog bezig zijn met vraag 1/2.. Iedereen had die toen toch al gemaakt :P
Van vraag 1 vind ik het niet erg, die had ik sowieso fout. Maar 2 had ik nog mooi 2 puntjes op kunnen scoren ;(
Sowieso snap ik dat CVE niet zo... Dat als die examens vorige week uitgelekt zijn... Ze nu nog een erratum gaan uitgeven. Bij ons was het ook echt al toen iedereen 1 & 2 gemaakt had dat ze nog even een keer aan kwamen zetten :')
pi_97196005
genoeg gejankt voor gs. Nu frans.. :')
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:09:36 #239
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_97196024
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef Sabyo het volgende:

[..]

Sowieso snap ik dat CVE niet zo... Dat als die examens vorige week uitgelekt zijn... Ze nu nog een erratum gaan uitgeven. Bij ons was het ook echt al toen iedereen 1 & 2 gemaakt had dat ze nog even een keer aan kwamen zetten :')
Bij ons ook zo, pff :P
040
pi_97196026
Moest een 3,4 halen. Hopelijk heb ik dat :)
pi_97196031
Nee, het ging vooral erom dat de soldaten, volgens die protestgeneraties, het allemaal niet zoveel uitmaakten wat voor daden zich hebben verricht en het niet begrijpen dat men er allemaal zoveel moeite om doet, (want 'dat is al vaker gebeurd en dat zal nog wel vaker gebeuren'' aldus de soldaat.)
  PR en moderator maandag 23 mei 2011 @ 13:10:12 #242
288245 crew  Moira
pi_97196051
quote:
Ik had zoiets:
"De protestgeneratie vond dat er een soort hersenspoeling plaatsvond. De soldaten hadden geen moreel besef meer en wisten niet meer wat goed en wat fout was. Voor hen was er geen verscihl tussen 300 onschuldige onbewapende vrouwen en kinderen die bruut werden verkracht en vermoord, en de Vietcong die ze éígenlijk moesten hebben. De protestgeneratie wilde dat dit stopte; de oorlog verziekte goedaardige schooljongens en veranderde ze in oorlogsmisdadigers."
Fuck the EBU.
pi_97196055
geschiedenis, ging bij mij gewoon slecht.
na vraag 15 ging mijn concentratie vermogen helemaal weg..
en nu ik dit allemaal lees hoop ik dat ik er een 5je uit kan halen
|:(
pi_97196056
Vraag 1 was kut dus joepie voor die bosmogole die het examen hebben ingekeken ^O^ . Wel jammer van opgave 2 want die had ik sowieso goed :')
pi_97196065
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:09 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Nee, het ging vooral erom dat de soldaten, volgens die protestgeneraties, het allemaal niet zoveel uitmaakten wat voor daden zich hebben verricht en het niet begrijpen dat men er allemaal zoveel moeite om doet, want 'dat is al vaker gebeurd en dat zal nog wel vaker gebeuren'' aldus de soldaat.
Ik had. De soldaat vond het normaal dat er zulke dingen gebeuren, want de oude generatie heeft ook een afkeer tegen het communisme dat bestreden moest worden..
pi_97196079
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik had zoiets:
"De protestgeneratie vond dat er een soort hersenspoeling plaatsvond. De soldaten hadden geen moreel besef meer en wisten niet meer wat goed en wat fout was. Voor hen was er geen verscihl tussen 300 onschuldige onbewapende vrouwen en kinderen die bruut werden verkracht en vermoord, en de Vietcong die ze éígenlijk moesten hebben. De protestgeneratie wilde dat dit stopte; de oorlog verziekte goedaardige schooljongens en veranderde ze in oorlogsmisdadigers."
Dit dus :')
  PR en moderator maandag 23 mei 2011 @ 13:11:18 #247
288245 crew  Moira
pi_97196096
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Wabo het volgende:
Vraag 1 was kut dus joepie voor die bosmogole die het examen hebben ingekeken ^O^ . Wel jammer van opgave 2 want die had ik sowieso goed :')
Agreed :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 23 mei 2011 @ 13:11:39 #248
288245 crew  Moira
pi_97196109
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:10 schreef Wabo het volgende:

[..]

Dit dus :')
Kinderen werden ook verkracht :Y)
Fuck the EBU.
pi_97196112
Moet een 3,9 halen, met die 3 punten cadeau gaat dat wel lukken
pi_97196123
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:09 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Nee, het ging vooral erom dat de soldaten, volgens die protestgeneraties, het allemaal niet zoveel uitmaakten wat voor daden zich hebben verricht en het niet begrijpen dat men er allemaal zoveel moeite om doet, (want 'dat is al vaker gebeurd en dat zal nog wel vaker gebeuren'' aldus de soldaat.)
ja zoiets had ik ook, dat de protestgeneratie ook wist dat dit soort gevallen vaker gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')