Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik mij nou per direct hier afmeld, spreken we dan na je vakantie af?
Oh, een relatie aangaan uit medelijden of wat dan ook ben ik al nooit een voorstander van geweest. Gaat vanzelf stuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
een van zn exen is vreemdgegaan. Maar dat maakt t niet ok ofzo.
Ik kan goed masserenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
als je dat ook bij mij doet dan wel.. heb kramp in m'n rechterbeen
FBquote:
Jij en je stomme hard-to-get ook.quote:
Acht dagen maar. Volgende week maandagnacht ben ik weer terug.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo hard als een stijve lul in jouw hand.
Hoe lang verlaat je ons?
goed bruingebakken en totaal ontspannen als het goed is..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Acht dagen maar. Volgende week maandagnacht ben ik weer terug.
ja het is wel eens beter gegaan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kan goed masseren
[..]
FBLief! Hoe is het met je?
koelquote:
Nu de bijpassende nonnenkledij nog en je kan zo het klooster in.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Het is niet eens meer een houding bij mij, het is een levensstijl geworden.
Het is juist de bedoeling dat vakantie alleen maar stressen is zodat je relaxed thuis kan zitten als het achter de rug is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
goed bruingebakken en totaal ontspannen als het goed is..
je kan alleen een bericht sturen naar iemand waar je t nr al van hebt he? Dus waarmee je toch al kan smsen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat wel ja.
Sja. Ik knuffel ook wel graag en ik kán ook wel lief zijn (ok ok ben het niet zo vaak) maar meestal is dat toch niet genoeg om 2 jaar iemand aan me te binden.
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu de bijpassende nonnenkledij nog en je kan zo het klooster in.
Wat een gave stralingsfoto's in je fotoboek trouwens!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
quote:
dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat vakantie alleen maar stressen is zodat je relaxed thuis kan zitten als het achter de rug is.
Tenminste zo ervaar ik vakantie altijd.
uit medelijden? Hoezo dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, een relatie aangaan uit medelijden of wat dan ook ben ik al nooit een voorstander van geweest. Gaat vanzelf stuk.
goed plan.. slaap ze knuffeldingquote:
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
Oja en L-E... toen ik van Malta af kwam, was er toch al veel dicht.... dus misschien moet je de schiphol site even checken
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.quote:
Soms ben jij best eng...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
*idee steelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
Naakt? Het is een familievakantie hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?
MI van LE's oma naaktquote:
Jij blijft maar projecteren vanavond.quote:
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?quote:
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.quote:
Single ( en dat doet pijn ). Voor de rest gaat het zijn gangetje. Ben bezig in het huisje met klussen en hard aan het werk natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
Als je die krokodilachtig iets maar weglaatquote:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.quote:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?
Wanneer gaan wij samen op vakantie?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Genoeg nudistencampings met hele families
Joe's rukbunker is open vanavond!quote:
Ik dacht dat aantal enkelvoud was, en daardoor een werkwoord in enkelvoud erbij wilde krijgen.quote:
Redelijke return. Je mist de scherpte die je normaal wel hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.
hahaahha.. dat ding heb ik in egypte gelaten hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Als je die krokodilachtig iets maar weglaat
Jij hebt liever het hele jaar stress in plaats van dat ene weekje vakantie?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
dan doe je toch iets verkeerd.
maar helaas heb ik die ervaring ook meer dan eens gehad.
ik dacht al dat ik iemand het gras voor de voeten zou wegmaaien als ik over m'n rukbunker zou beginnen, waarvan aktequote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joe's rukbunker is open vanavond!Gratis drankjes tussen 23:00 en 0:00!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat aantal enkelvoud was, en daardoor een werkwoord in enkelvoud erbij wilde krijgen.
In dit geval dus is.
Ik ben emotioneel uitgeput. Laat mequote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijke return. Je mist de scherpte die je normaal wel hebt.
Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.
liever helemaal niet.. maar het zit nogal eens in t werk.. dus op vakantie wordt ik wel moe maar mentaal wat tot rust als t ff kanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt liever het hele jaar stress in plaats van dat ene weekje vakantie?
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.
Doet hetzelfde als ik, random comics kijken via http://www.explosm.netquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Spirit heb je al een kussen gepakt en al je frustratie eruit geslagen?
Borstvoeding!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.
bottenfetish?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is al jaren dood, dus dat zou ik niet doen nee.
Een opportunist die een kansje waagt.quote:
Nee, ik ben hopeloos met taal, ik slinger de tijden altijd overal en nergens heen. Ik zou het wellicht nog kunnen verdedigen omdat ik dat toen echt dacht, want ik had het eerder gepost.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Wil jij dan voortaan tegenwoordig gewoon schrijven?
dat is niet de reden dat ze bij hem blijft denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.
Ik hoop voor hem dat hij buktequote:
Een Dappere Strijder.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben gewoon een single, en in plaats van iedereen die met je in discussie gaat hoopte ik je gewoon iets te doen te geven waardoor je je beter zou voelen hopelijk
Zo ken ik je weer.quote:
Woon je in de buurt van Arnhem toevallig? Er is een feestje in Joe's rukbunker.quote:
Den Helder!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hang je nu in Den Helder of bij de oosterburen?
Oei! Kon je daar niet uit je cocon kruipen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Den Helder!
Al sinds begin februari joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |